Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?
Autor Wiadomość
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
  Wysłany: 14-04-2010, 21:29   [1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?

Na poczatku tego roku kupiłem moją piekną Eclipse i jak do niedawna wszystko było wporządku :) ale w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł mi :( przyczyną tego było to że zaczął chodzić tylko na dwa garki :( więc wymieniłem świece i kable ale dalej to samo, iskra jest, ale nie ma mocy i strasznie trzęsie całą budą :( najgorsze jest to że nie chodzą dwa środkowe :( Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 14-04-2010, 23:05   

zobaczys sprezanie moze kompresji nie ma sprawdzic rozrzad moze cos sie okazac. np rozrzad przeskoczyl czy cos albo sie pierscienie skonczyly no ale tak gwaltownie to raczej za tym pierwszym bym obsatwial
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-04-2010, 14:41   

rafii88, padła jedna cewka WN.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-04-2010, 21:00   

tak jak kafar napisał, sprawdź ciśnienie na cylindrach, może uszczelka się przepaliła pomiędzy cylindrami i ciśnienie ucieka z cylindra na cylinder. Efekt będzie mniej więcej taki jak napisałeś. Też może być cewka wysokiego napięcia jak Adaho wspomniał
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 16-04-2010, 20:01   

skoro daje iskre tak jak pisze rafii88, to cewki bym nie obstawial predzej uszczelka niech zrobi to co mu napisalem bedziemy miec wyniki to cos dalej pomozemy :)
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-04-2010, 21:37   

kafar_1989 napisał/a:
skoro daje iskre tak jak pisze rafii88


Przepraszam nie doczytałem :oops: Sprawdź kompresje tak jak pisze Kafar i będziemy dumać dalej.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-04-2010, 09:31   

Należy zapytać czy jest na tych cylindrach a nie w ogóle, bo to, że sprawdzi na 1 albo 4 cyl nie znaczy że na 2 i 3 będzie :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 21-04-2010, 19:15   

Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki :( niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych :( a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię :)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2010, 19:22   

rafii88 napisał/a:
Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki

Ja się domyślam :)

rafii88 napisał/a:
niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna?


Uszczelka pod głowicą na 99%.
rafii88 napisał/a:
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię


Nic nie zaszkodzi jak ściągniesz głowice, zobaczysz wtedy czy jest przepalona między cylindrami. Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-04-2010, 19:34   

rafii88 napisał/a:
Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki :( niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych :( a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię :)


jak Ci się w kompie zepsuje zasilacz, to nie kupujesz całego komputera nowego :)

Już pisałem Ci wcześniej, że masz przelot pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Jest przepalona uszczelka pod głowicą. Pamiętaj, że jak kupisz używany silnik, to to sam może wystąpić po miesiącu jeżdżenia i tak wtedy uszczelkę wymienisz. Doinwestuj ten, który już masz.
 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 21-04-2010, 19:37   

Adaho_krak napisał/a:
Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika.

Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika :(
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał :D
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2010, 19:42   

rafii88 napisał/a:
Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika


Mi padła uszczelka zrobiłem głowice, usczelkę i prezleciałem już 40tkm bez problemu.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 21-04-2010, 19:46   

No dobra zdejme głowice i zobacze jak wygląda uszczelka :|
Wiem że przed kupnem ecli była zmieniana w niej głowica bo tez była pęknieta :( ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia :( Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic :D

[ Dodano: 21-04-2010, 19:51 ]
Adaho_krak orientujesz sie może ile może mnie wynieść naprawa jeśli to uszczelka?
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-04-2010, 19:59   

rafii88 napisał/a:
ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic


I dlatego padła, bo pewnie nie planował głowicy. Trzeba z 2-3 dni. Koszt max 1000zł, robocizna wraz z częściami. Na uszczelce nie oszczędzaj, kup coś dobrego w sensie znanej sprawdzonej firmy.

[ Dodano: 21-04-2010, 20:01 ]
Zrób też przy okazji uszczelniacze zaworowe i przy planowaniu niech sprawdzą szczelność i dotrą zawory.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 22-04-2010, 09:15   

dokładnie jak pisze Adaho_krak, max kosztów to 1000 zł uszczelka erling uszczelniacze dotarcie zaworów simeringi na wałkach mus PLANOWANIE i jak robisz sam to blok oczyscic na lustro < tak w przenosni > musi smigac

[ Dodano: 22-04-2010, 09:22 ]
kurcze dopiero teraz kuknołem ze ty 15 km odemnie mieszkasz czemu niedałes znac bysmy kukneli razem , a i nie kupuj czesci u Pałaszeskich dostaniesz kiche w kolosalnej kasie a planowanie wrocław ul pińska PIĘTKA nigdy niemiałem problema jak cos to pisz na priw albo gg
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.