[1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego? |
Autor |
Wiadomość |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 14-04-2010, 21:29 [1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?
|
|
|
Na poczatku tego roku kupiłem moją piekną Eclipse i jak do niedawna wszystko było wporządku ale w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł mi przyczyną tego było to że zaczął chodzić tylko na dwa garki więc wymieniłem świece i kable ale dalej to samo, iskra jest, ale nie ma mocy i strasznie trzęsie całą budą najgorsze jest to że nie chodzą dwa środkowe Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić? |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 14-04-2010, 23:05
|
|
|
zobaczys sprezanie moze kompresji nie ma sprawdzic rozrzad moze cos sie okazac. np rozrzad przeskoczyl czy cos albo sie pierscienie skonczyly no ale tak gwaltownie to raczej za tym pierwszym bym obsatwial |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-04-2010, 14:41
|
|
|
rafii88, padła jedna cewka WN. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kicek86
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 149 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-04-2010, 21:00
|
|
|
tak jak kafar napisał, sprawdź ciśnienie na cylindrach, może uszczelka się przepaliła pomiędzy cylindrami i ciśnienie ucieka z cylindra na cylinder. Efekt będzie mniej więcej taki jak napisałeś. Też może być cewka wysokiego napięcia jak Adaho wspomniał |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 16-04-2010, 20:01
|
|
|
skoro daje iskre tak jak pisze rafii88, to cewki bym nie obstawial predzej uszczelka niech zrobi to co mu napisalem bedziemy miec wyniki to cos dalej pomozemy |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-04-2010, 21:37
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | skoro daje iskre tak jak pisze rafii88 |
Przepraszam nie doczytałem Sprawdź kompresje tak jak pisze Kafar i będziemy dumać dalej. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-04-2010, 09:31
|
|
|
Należy zapytać czy jest na tych cylindrach a nie w ogóle, bo to, że sprawdzi na 1 albo 4 cyl nie znaczy że na 2 i 3 będzie |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:15
|
|
|
Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:22
|
|
|
rafii88 napisał/a: | Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki |
Ja się domyślam
rafii88 napisał/a: | niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna? |
Uszczelka pod głowicą na 99%. rafii88 napisał/a: | Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię |
Nic nie zaszkodzi jak ściągniesz głowice, zobaczysz wtedy czy jest przepalona między cylindrami. Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kicek86
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 149 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:34
|
|
|
rafii88 napisał/a: | Już wiem wiem dlaczego chodzi na dwa garki niestety nie ma cisnienia na dwóch środkowych a jaka moze byc tego przyczyna?
Jeżeli mialby ktos do sprzedania cały silnik kompletny za nieduże pieniadze to chetnie odkupię |
jak Ci się w kompie zepsuje zasilacz, to nie kupujesz całego komputera nowego
Już pisałem Ci wcześniej, że masz przelot pomiędzy 2 a 3 cylindrem. Jest przepalona uszczelka pod głowicą. Pamiętaj, że jak kupisz używany silnik, to to sam może wystąpić po miesiącu jeżdżenia i tak wtedy uszczelkę wymienisz. Doinwestuj ten, który już masz. |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:37
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika. |
Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:42
|
|
|
rafii88 napisał/a: | Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika |
Mi padła uszczelka zrobiłem głowice, usczelkę i prezleciałem już 40tkm bez problemu. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:46
|
|
|
No dobra zdejme głowice i zobacze jak wygląda uszczelka
Wiem że przed kupnem ecli była zmieniana w niej głowica bo tez była pęknieta ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic
[ Dodano: 21-04-2010, 19:51 ]
Adaho_krak orientujesz sie może ile może mnie wynieść naprawa jeśli to uszczelka? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-04-2010, 19:59
|
|
|
rafii88 napisał/a: | ale nie wiem co za koles to robił ale wiem że złożył wszystko w pół dnia Jest to mozliwe? Ocztwiście zeby to dobrze zrobic |
I dlatego padła, bo pewnie nie planował głowicy. Trzeba z 2-3 dni. Koszt max 1000zł, robocizna wraz z częściami. Na uszczelce nie oszczędzaj, kup coś dobrego w sensie znanej sprawdzonej firmy.
[ Dodano: 21-04-2010, 20:01 ]
Zrób też przy okazji uszczelniacze zaworowe i przy planowaniu niech sprawdzą szczelność i dotrą zawory. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 22-04-2010, 09:15
|
|
|
dokładnie jak pisze Adaho_krak, max kosztów to 1000 zł uszczelka erling uszczelniacze dotarcie zaworów simeringi na wałkach mus PLANOWANIE i jak robisz sam to blok oczyscic na lustro < tak w przenosni > musi smigac
[ Dodano: 22-04-2010, 09:22 ]
kurcze dopiero teraz kuknołem ze ty 15 km odemnie mieszkasz czemu niedałes znac bysmy kukneli razem , a i nie kupuj czesci u Pałaszeskich dostaniesz kiche w kolosalnej kasie a planowanie wrocław ul pińska PIĘTKA nigdy niemiałem problema jak cos to pisz na priw albo gg |
|
|
|
 |
|