Eclipse - Ogólne - [1G 90-94] Pomoc dla świeżaka
paxel - 21-04-2010, 23:52 Temat postu: [1G 90-94] Pomoc dla świeżaka Witam wszystkich, jestem nowym i szczęśliwym posiadaczem Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC i mam kilka pytań :
1) Jak się ma jazda na 15' felach i balonie 50 bo mam 4 funkiel nówki a te co są na aucie to chyba mają balon 60 albo 65 i nie są za ciekawe.
2) Gdzie mogę dostać siłowniki do tylnej klapy i chyba linka też będzie potrzebna bo z auta nie chce się otworzyć klapa i trza ją wspomóc kluczykiem.
3) Szybki robią mi psikusa przy zamykaniu :/ nie dość że strasznie powoli się zamykają to jeszcze przy samym końcu sobie wyskakują tak dziwnie.
4) I nie ogarniam tematu ze skrzynią, momentami jest problem z wbiciem 1-go biegu i 3-go
I chciałbym się spotkać z kimś z Legnicy lub okolic i pogadać troszkę na temat tego auta tzn. wypytać się wszystkiego itd. wiem wiem są od tego spoty/zloty ale wiecie jak to jest jak się cały czas pracuje.
A jeśli jest ktoś chętny to proszę o PW z nr. tel. gg. i się ustawimy.
a to tak kilka fotek mojego nowego wozidełka
lombard - 22-04-2010, 01:39
1).Nie mam pojęcia
2).Oryginalnych używanych raczej nie dostaniesz w dobrym stanie - od jakiegoś Opla Astry pasują po małych modyfikacjach i od volvo jakiegoś - ktoś na 100% poda jakieś konkrety.Co do linki poszło PW.
3).Jak zdejmiesz obicie drzwi i opuścisz nieco szybkę będziesz miał łatwy dostęp do śrub mocujących.Z tego co pamiętam szyba jest osadzona w metalowej listwie i przykręcona na 2 albo 3 śruby- u mnie pomogło samo ich dokręcenie - może i u ciebie to pomoże.
4).Prawdopodobnie wywalone synchronizatory (mogę się mylić nie jestem specjalistą) - ale temat stary jak świat w 1g - szukaj pomału skrzyni w dobrym stanie - prawdopodobnie tzw.6bolt.
kamil4711 - 22-04-2010, 07:13 Temat postu: Re: Pomoc dla świeżaka 1) Jak się ma jazda na 15' felach i balonie 50 bo mam 4 funkiel nówki a te co są na aucie to chyba mają balon 60 albo 65 i nie są za ciekawe.
2) Gdzie mogę dostać siłowniki do tylnej klapy i chyba linka też będzie potrzebna bo z auta nie chce się otworzyć klapa i trza ją wspomóc kluczykiem.
3) Szybki robią mi psikusa przy zamykaniu :/ nie dość że strasznie powoli się zamykają to jeszcze przy samym końcu sobie wyskakują tak dziwnie.
4) I nie ogarniam tematu ze skrzynią, momentami jest problem z wbiciem 1-go biegu i 3-go
witam
1. masz spory prześwit a będziesz miał jaszcze więkrzy i moim zdaniem za twardo
2. siłowniki allegro , linkę najpierw sproboj nasmarować i znowu allegro , sporo częścimają , u siebie na przednią dorobiłem kupując w rowerowym
3. wyjmij tapiserę z drzwi , nasmaruj szyny i ustaw szyby
4. sprwawdź poziom oleju
To tylko ja tak myślę ale Mati i mnie pewnie poprawi
barteski - 22-04-2010, 08:53
jak nie wystraszy cię pokonanie dystansu 60-70 km to odpowiem ci osobiscie na wszystkie pytania i przy okazji sam kukne co i jak albo czasem bywam w legnicy to napisze ci wczesniej i tam sie ustawimy
a tu koledzy sie swietnie wypowiedzieli wiec niema sensu ich kopiowac
Kazber - 22-04-2010, 12:51
2. Proponuję od Volvo V40 sam takie mam i za komplet dałem niecałe 60 zł, do tego będziesz potrzebował 4 takie "jabłuszka" wkręcane aby je zamontować, temat wisi gdzieś na forum ale nie chce mi się teraz szukać , ewentualnie odezwij się na priv po szczegóły.
3. Szybki ostatnio robiłem i u mnie dokręcenie nie pomogło siedzą one na prowadnicy zaczepione na takim plastikowym uchwycie który po latach się wyrobił, najlepiej kupić smar teflonowy w spreju i spryskać dokładnie prowadnice szyb, plus tego że można to zrobić bez rozbierania drzwi, parę razy później trzeba opuścić i podnieść szybę, umyć potem szybę po tym zabiegu i gotowe teraz już nie wyskakuje
paxel - 22-04-2010, 20:04
Dobra chłopaki jeszcze jedno pytanko, mianowicie ile i jaki olej wlać do auta bo w moim nie ma przywieszki kiedy bylo wymieniane wiec wole to zrobić, i chyba też wymienie w skrzyni i od wspomagania tak wrazie wuuuu, tylko powiedzcie mi jaki tam olej wlac i ile
viader - 23-04-2010, 09:04
Do silnika 4,3l oleju, polecany to valvoline max-life 10w40 ewentualnie millers, motul lub liqui moly. Do skrzyni 2,3l oleju najlepiej redline MTL, dość drogi ale powinno pomóc na Twój problem z 1 i 3 biegiem (ok. 230zł z wysyłką za 3 butelki 0,9l), inne oleje się do niego nie umywają, więc nie daj się namówić bo będziesz żałował wywalonej w błoto kasy. Do wspomagania nie pamiętam, chyba jakiś dextron.
kamil4711 - 23-04-2010, 09:26
viader napisał/a: | Do silnika 4,3l oleju, polecany to valvoline max-life 10w40 ewentualnie millers, motul lub liqui moly. Do skrzyni 2,3l oleju najlepiej redline MTL, dość drogi ale powinno pomóc na Twój problem z 1 i 3 biegiem (ok. 230zł z wysyłką za 3 butelki 0,9l), inne oleje się do niego nie umywają, więc nie daj się namówić bo będziesz żałował wywalonej w błoto kasy. Do wspomagania nie pamiętam, chyba jakiś dextron. |
dokładnie , do skrzyni zastosowałbym też millersa
paxel - 23-04-2010, 09:59
No dziś został wymieniony olej w silniku na Mobil1 10w40 (półsyntetyk) filtr powietrza i filtr oleju, gościu sprawdził stan oleju w skrzyni i stwierdził że olej jest dobry i jest go tyle ile powinno być, więc chyba póki co to odpuszczę sobie. Teraz tylko po niedzieli auto do warsztatu odstawić na wymianę rozrządu później nabić klimę i można fruwać, no i oczywiście dopieścić je pod każdym względem
No i mam takie felunki: [/quote] ze swojej poprzedniej furki (R19) z nowiuskimi oponami BFGoodrich G - FORCE PROFILER 19/50R15 , oczywiście to co jest na pomarańczowo pomalowane zostałoby przemalowane na czerwono i na dekielkach znaczek Mitsubishi, tylko nie wiem czy się opłaca bo musiałbym kupić dystanse zmieniające rozstaw śrub z 5 na 4 bo w tych felach jest 4x100
Co o tym myślicie??
MATi1G - 23-04-2010, 11:04
paxel napisał/a: | No dziś został wymieniony olej w silniku na Mobil1 10w40 (półsyntetyk |
Jeździłem na tym troche powiem ze to syf jakich mało, nie lej tego wiecej
Na dystansach to drut , a takie co zmieniaja rozstaw z 5 na 4 śruby to juz w ogole , ja bym sie bał jezdzi
Kazber - 23-04-2010, 12:04
co do oleju ja mam teraz Valvoline i w dłuższej perspektywie nie widzę różnicy pomiędzy Valvo i Mobilem wg. moich przemyśleń i analiz to wszystkie oleje półsyntetyczne nie będące w klasie premium to jeden i to samo, a skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.
PS. 10w40 to nie Mobil1 a Mobil. Mobil1 to pełen syntetyk tylko
Siekiera - 23-04-2010, 13:57
A jak chcesz trochę tańszy olej to zalej GM'a to jest dosłownie to samo co Mobil, tylko tańszy, bo nie płacisz za markę
MATi1G - 23-04-2010, 14:05
Kazber napisał/a: | teraz Valvoline i w dłuższej perspektywie nie widzę różnicy pomiędzy Valvo i Mobilem wg |
hmm ja tam widze, lepsza kultura pracy silnika i jak zlewasz olej to jest czarny ,a na mobilu tylko delikatnie cały syf zostaje w silniku , poza tym Valvo LM Millers wyciszaja prace popychaczy gdzie na Mobilu tego nie uświadczysz,ale to tylko moje osobiste zdanie
viader - 23-04-2010, 15:03
paxel napisał/a: | gościu sprawdził stan oleju w skrzyni i stwierdził że olej jest dobry i jest go tyle ile powinno być, więc chyba póki co to odpuszczę sobie. |
A ja po raz kolejny zachęcam do wlania redline, jeśli teraz masz problemy z wbijaniem biegów to po wymianie oleju nie poznasz tej skrzynki tak będą płynnie biegi wchodziły.
kamil4711 - 23-04-2010, 15:54
atf +4
|
|
|