To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - 2.0 GDI silnik źle chodzi - prosze o pomoc

Rafal777 - 24-04-2010, 20:48
Temat postu: 2.0 GDI silnik źle chodzi - prosze o pomoc
WITAM,
silnik 2.0gdi 2003 rok autentyczny przebieg 70tyś
Silnik po podłoczeniu na komputer nie wykazuje błędu... i chodzi jak rakieta. Jak sie jedzie spokojnie do 2500 obr. i domyślam sie że powinno zapalić sie ECOGDI i w tym momęcie jak ma sie przełączyć zapala sie żółta lampka od silnika i już jest kaplica... szarpie, przerywa, nie wkręca się na obroty... Już bym u jakiegoś mądrego i wgrał mu nową mape silnika i było dobrze na wysokich obrotach i jak sie chce jechać spokojnie to jest tak jak napisałem.

Prosze o pomoc bo już nie ma siły na niego.!!

PS. Przed wgraniem mapy nie miał wolnych obrotów... przygasał, zalewał sie...

Aha... jeszcze jedno samochód był z przodu uderzony (giry były ok i poduszki) chłodnice musiały być nowe.

Anonymous - 25-04-2010, 22:12

Warto by sprawdzić styki na kości przy komputerze sterującym wtryskami. Gdy "check engine" szaleje bez błędów w diagnostyce a silnik szarpie jak ak47 strzelany z biodra w moim przypadku powodem było jedynie totalny luz i zapaskudzenie kości. Normatywny elektryk powinien rzucić na ten segment okiem tak dla czystości sumienia.


Rafal777 - 25-04-2010, 23:12

Ok dzięki... jak sie zapali lampka od silnika to jeszcze dodatkowo zaczyna dymić.
Anonymous - 26-04-2010, 00:40

Oj to już niedobrze. Można również rzucić okiem na stan sond lambda - do obczyszczenia tudzież wymiany co jest raczej kosztownym zabiegiem.
Bartek - 26-04-2010, 07:41

Po zapaleniu lampki silnika powinien zostać zapamętany błąd. Jeżeli usterka jest powtarzalna, a błąd się nie zapamiętuje z jakichś przyczyn, to może wywołać go z podłączonym testerem - wtedy błąd będzie widać na 100%.

Dymienie w trybie awaryjnym to normalny objaw - komputer zalewa silnik przez co ogranicza moc.

Na mój gust przepustnica się skończyła, ale nie można również wykluczyć problemów z pompą WC.

Rafal777 - 15-05-2010, 17:48

po wymianie świec na nowe irydowe jest OK :) ładnie wszystko chodzi "ma moc" tylko nie zapala mi sie ecogdi. Jak jade dłuższy czas tak na 2500obr to zapali sie lampka od silnika - podejżewam że powinno sie zapalić ecogdi a nie chce. Nawet jeśli zapali się kontrolka silnik dobrze chodzi...

Co mi poradzicie ? wygląda na to że za bogatą mieszanke dostaje i go zalewa i dlatego niechce przejść na eco :/ Przepływomierz ?

PS. przepustnica jak nowa jest. A komputer nie wykazuje żadnego błędu jak sie kontolka od silnika pali... Sondy są też dobre...

[ Dodano: 28-12-2010, 23:22 ]
Po długiej pracy wyszło że jest uszkodzony komputer sterujący GDI... koszt naprawy 1500zł :( ale chodzi teraz idealnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group