Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 GDI silnik źle chodzi - prosze o pomoc
Autor Wiadomość
Rafal777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinnin 2.0gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: xxxxxxxxx
Wysłany: 24-04-2010, 20:48   2.0 GDI silnik źle chodzi - prosze o pomoc

WITAM,
silnik 2.0gdi 2003 rok autentyczny przebieg 70tyś
Silnik po podłoczeniu na komputer nie wykazuje błędu... i chodzi jak rakieta. Jak sie jedzie spokojnie do 2500 obr. i domyślam sie że powinno zapalić sie ECOGDI i w tym momęcie jak ma sie przełączyć zapala sie żółta lampka od silnika i już jest kaplica... szarpie, przerywa, nie wkręca się na obroty... Już bym u jakiegoś mądrego i wgrał mu nową mape silnika i było dobrze na wysokich obrotach i jak sie chce jechać spokojnie to jest tak jak napisałem.

Prosze o pomoc bo już nie ma siły na niego.!!

PS. Przed wgraniem mapy nie miał wolnych obrotów... przygasał, zalewał sie...

Aha... jeszcze jedno samochód był z przodu uderzony (giry były ok i poduszki) chłodnice musiały być nowe.
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2010, 22:12   

Warto by sprawdzić styki na kości przy komputerze sterującym wtryskami. Gdy "check engine" szaleje bez błędów w diagnostyce a silnik szarpie jak ak47 strzelany z biodra w moim przypadku powodem było jedynie totalny luz i zapaskudzenie kości. Normatywny elektryk powinien rzucić na ten segment okiem tak dla czystości sumienia.

 
 
Rafal777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinnin 2.0gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: xxxxxxxxx
Wysłany: 25-04-2010, 23:12   

Ok dzięki... jak sie zapali lampka od silnika to jeszcze dodatkowo zaczyna dymić.
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2010, 00:40   

Oj to już niedobrze. Można również rzucić okiem na stan sond lambda - do obczyszczenia tudzież wymiany co jest raczej kosztownym zabiegiem.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-04-2010, 07:41   

Po zapaleniu lampki silnika powinien zostać zapamętany błąd. Jeżeli usterka jest powtarzalna, a błąd się nie zapamiętuje z jakichś przyczyn, to może wywołać go z podłączonym testerem - wtedy błąd będzie widać na 100%.

Dymienie w trybie awaryjnym to normalny objaw - komputer zalewa silnik przez co ogranicza moc.

Na mój gust przepustnica się skończyła, ale nie można również wykluczyć problemów z pompą WC.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Rafal777 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinnin 2.0gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3
Skąd: xxxxxxxxx
Wysłany: 15-05-2010, 17:48   

po wymianie świec na nowe irydowe jest OK :) ładnie wszystko chodzi "ma moc" tylko nie zapala mi sie ecogdi. Jak jade dłuższy czas tak na 2500obr to zapali sie lampka od silnika - podejżewam że powinno sie zapalić ecogdi a nie chce. Nawet jeśli zapali się kontrolka silnik dobrze chodzi...

Co mi poradzicie ? wygląda na to że za bogatą mieszanke dostaje i go zalewa i dlatego niechce przejść na eco :/ Przepływomierz ?

PS. przepustnica jak nowa jest. A komputer nie wykazuje żadnego błędu jak sie kontolka od silnika pali... Sondy są też dobre...

[ Dodano: 28-12-2010, 23:22 ]
Po długiej pracy wyszło że jest uszkodzony komputer sterujący GDI... koszt naprawy 1500zł :( ale chodzi teraz idealnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.