To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Problem z ciepłym silnikiem

DAREX2006 - 02-05-2010, 17:40
Temat postu: [E57A 2.0D] Problem z ciepłym silnikiem
Witam ,drodzy koledzy mam ostatnio pewien problem z jednym z moich galantów dokładnie w 2,0 td ponieważ miał już trochę przejechane i duże przedmuchy wymieniłem pierścienie i panewki efekt końcowy ,bardzo dobry koniec z dymieniem nie dolewam oleju w aucie obudziło sie kilkanaście koników wszystko ładnie i pięknie gdyby nie pewien problem na zimnym silniku autko pięknie zapala natomiast jak śie zagrzeje jest problem z zapaleniem w pierwszej chwili myślałem ze to świece żarowe bo zapala jak by na 2 cylindry a potem stopniowo wchodzi na obroty jak juz zapali chodzi jak trzeba .
Dodam ze przed naprawa nie było problemów z zapalaniem ,w pierwszej kolejności sprawdziłem rozrząd no i jest ok ,świece grzeją wszystkie wiec co by go mogło jeszcze boleć może ktoś z was ma jakiś pomysł.
Za podpowiedzi bardzo dziękuję

kuba18 - 02-05-2010, 18:24

Witam... Swiece żarowe tak naprawde nie ingerują w odpalanie cieplego silnika, wg mnie strawdz spreżanie na cieplym silniku, moze byc jeszvcze cos nie tak z pompa wtryskowa
DAREX2006 - 02-05-2010, 18:56

tylko czemu przed remontem palił elegancko po mimo ze nie miał prawie pierścieni a teraz przy tej kompresji ma jakis problem no i jak by pompa to na zimnym też by miał problem a pali ładnie tylko jak sie zagrzeje to są problemy
Anonymous - 02-05-2010, 20:12

Witam. Kompresje to on ma ale na zimnym silniku. Uszczelnia gęsty olej z nowych pierścieni olejowych i gładzie cylindrowe są spryskane gęstym olejem. Na ciepło ma przedmuchy pierścienie są nie dotarte do zużytych gładzi cylindrowych. Może docieranie coś pomoże.Pozdrawiam.
PiterK - 02-05-2010, 23:31

Jak czytam twój post to jakby o moim było. Dokładnie takie same objawy. I faktycznie mechanik powiedział że gładzie zużyte i nowe tłoki trzeba. Jak się tego nie spasuje do końca to zawsze będzie kicha. Jednym słowem remont generalny plus regeneracja turbiny. To chyba już jakiś standard w galach TD po przebiegu "200 kkm" :roll:
norbereto - 03-05-2010, 10:26

PiterK rozumiem że remont turbiny jest konieczny po przebiegu 200kkm ale generalka silnika po tam niewielkim przebiegu jest chyba zbędna ?
Andrew - 03-05-2010, 10:36

PiterK napisał/a:
To chyba już jakiś standard w galach TD po przebiegu "200 kkm" :roll:
A skąd masz pewność, że rzeczywiście auto ma przejechane 200 tys. DAREX2006 pojeździj trochę może wszystko się ładnie ułoży i będzie palił dobrze na ciepłym. Jakim olejem masz zalany silnik?
qattro18 - 03-05-2010, 11:59

Na początek to co nie kosztuje - sprawdż jak jest ustawione wyprzedzenie wtrysku moze jest zbyt póżny i odpala zimny ok a ciepły nie
DAREX2006 - 03-05-2010, 12:13

Witam więc tak ma przejechane 230 tysi chyba trochę sie w życiu naciągnoł przyczep o dziwo gładzie były w idealnym stanie co nie można powiedziec o pierścieniach a ze miałem wszystko rozebrane wymieniłem panewki i małe uszczelnienie turbiny po zmontowaniu zalany nowym olejem mineralnym no i naprawde nie to auto czuc moc silnik pracuje naprawde ładnie gdyby nie to zapalanie na ciepłym .
Od remontu przejechane jakieś 700 km i to bardzo delikatnie nie bierze oleju nie robi zasłony dymnej za sobą po prostu rewelka .
Jedno co mi chodzi po głowie to zawory ustawiłem luzy na 0,20 na gorącym silniku i czy to nie jest przyczyna moich problemów .
Czy możecie skorygować moje dane od nosnie regulacji zaworów

Hugo - 03-05-2010, 13:12

Na 99% należy właściwie wyregulować luzy zaworowe.
DAREX2006 - 03-05-2010, 13:24

to wiem tylko czy wartosc 0,20 na cieplym silniku jest dobra
robertdg - 03-05-2010, 14:33

DAREX2006, no to masz rozwiazanie problemu
oslabiles kompreje, bo na cieplym luzy zaworowe na:
- zawory ssace 0.35mm
- zawory wydechowe 0.45mm
to powinno rozwiazac twoj problem
Powodzenia

jacek11 - 03-05-2010, 14:36

To ja już nie wiem co myśleć.Wszędzie podają inaczej.


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 03-05-2010, 14:43 ]
Autodata pokazuje tak samo


Uploaded with ImageShack.us

robertdg - 03-05-2010, 14:50

jacek11, uzyj przycisku na klawiaturze print screen (PrtScr) nastepnie wklej do Paint i zapisz jako jpg
jacek11 - 03-05-2010, 16:44

robertdg napisał/a:
jacek11, uzyj przycisku na klawiaturze print screen (PrtScr) nastepnie wklej do Paint i zapisz jako jpg

Albo coś źle robię,albo jest zabezpieczone jakoś :?:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group