To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Mitsubishi Carisma 1,9TD problem z silnikiem BL

G4ngst3r - 19-05-2010, 19:27
Temat postu: [Cari 1.9TD] Mitsubishi Carisma 1,9TD problem z silnikiem BL
Witam wszystkich !

Jestem już wręcz zdesperowany... błagam was o pomoc... każda mile widziana!

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9TD 98r

Opisze jak mniej więcej wygląda sytuacja.

Wg mnie carisma nie chodzi na jeden cylinder, okropnie telepie silnikiem na wolnych obrotach, do tego wypuszcza przerazliwe chmury dymu (gesty dym.. i jest go naprawdę dużo)
Podejrzewałem uszkodzenie głowicy (głowica była pęknięta... spawana teraz została wymieniona na druga a problem nie znikł )
Ma ktoś jakieś pomysły do tego co może być przyczyna ?

Dodam iż ten konkretny problem zaczął się kilka dni temu...

Miałem znacząco ponad normę na liczniku i wtedy usłyszałem taki brzdęk, podejrzewałem ze wypiął się zawór podczas jazdy... coś po prostu zabrzęczało silnik stracił trochę mocy i tyle. wymieniłem głowice... (przed chwila skończylem) i samochód nadal dymi i telepie silnikiem (jechać nie próbowałem bo nie widzę sensu i nawet jeszcze nie złożony do końca)

Nie wiem czy mnie zrozumieliście ale liczę na jakakolwiek formę pomocy ;) jeżeli potrzebujecie jeszcze jakichs informacji to piszcie co musicie jeszcze wiedzieć. przepraszam jezeli nie ten dział.

pawelsonx - 19-05-2010, 19:32

sprawdź :
czy założyłeś dobrze rozrząd
czy kliny na kolach są całe

czy kąt wtrysku nie przestawił się

czy odpowietrzyłeś pompę
czy wszystkie czujniki podpięte

wy mrugaj błędy opis w faq

wyderka - 19-05-2010, 22:51

ewentualnie sprawdź wtryski
G4ngst3r - 20-05-2010, 16:18

wszystko wyzej wymienione jest dobre ;(
patryko071 - 21-05-2010, 19:55

miałem podobny objaw wymieniłem elektrozawór na pompie i po problemie
pawelsonx - 21-05-2010, 20:03

patryko071 napisał/a:
miałem podobny objaw wymieniłem elektrozawór na pompie i po problemie


elektrozawór to nie jest bo obywatel G4ngst3r, nie ma błędów w sterowniku
jak nie ma to znaczy że kąt wtrysku jest ok czyli zawór pracuje

ja bym obstawiał uszkodzenie mechaniczne silnika



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group