Pajero I - Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem
Whitie - 21-05-2010, 22:10 Temat postu: Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem Proste pytanie.
Cieknie pomiędzy skrzynia manualną a silnikiem.
Olej z silnika nie ze skrzyni!
kto w Wawie zrobi uszczelnienie???
Pozdrawiam
Maciej
zbyszekm2 - 22-05-2010, 00:06
trzeba wymienić uszczelniacz wałku korbowego od strony skrzyni. Niestety trzeba wyszlapać skrzynie.
Whitie - 22-05-2010, 18:56
Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....?
flinston - 26-05-2010, 22:59
jak będziesz to robił to zwróć uwagę czy nie cieknie ci z pod modułu w który zabijany jest uszczelniacz (w japonii często się zdarza że właśnie podciekają pomiędzy miską a tym modułem; dajemy tam nowy silikon i jest git)
zbyszekm2 - 27-05-2010, 15:42
Whitie napisał/a: | Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....? |
mam
Gene - 28-05-2010, 09:07
Whitie napisał/a: | Kto w Wawie zrobi uszczelnienie? |
W ASO Mitcar zrobia ale cene sprawdz. Mozesz tez zadzwonic do AutoTW: http://www.autotw.pl/
lub do B4x4 - Borowski Service +48 508 275 020.
Spokojnie mozesz powiedziec, ze przysyla Cie Eugeniusz.
Whitie - 29-05-2010, 18:14
Danke Panowie W tygodniu się będę zajmował...
Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie.....
zbyszekm2 - 29-05-2010, 20:52
Whitie napisał/a: | Danke Panowie W tygodniu się będę zajmował...
Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie..... |
Uszkodził się uszczelniacz przy wkłdaniu czopu do reduktora, częste przypadki.
Musisz po zamontowaniu uszczelniacza idealnie włożyć czop. Nie możesz wkładać go nie równo.
flinston - 31-05-2010, 23:52
albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz
Whitie - 01-06-2010, 12:41
flinston napisał/a: | albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz | - a jeśli jest tak (nie widze bo sam nie wymieniam dzisiaj) to rozumiem, że trzeba wymienić wał ???
zbyszekm2 - 01-06-2010, 23:30
flinston napisał/a: | albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz |
Lub wyrobiony, znaczy ma pierścionek do okoła i uszczelniacz już nie uszczelni.
Whitie - 02-06-2010, 15:00
Uszczelniacz trzyma:) cieknie od strony krzyżaków..... zakładam, że jest tam jakaś flansza, którą da się uszczelnić, zaspawać albo cokolwiek Będę się zajmował po 7 - dam znać co i jak
Dzięki za zainteresowanie i pomoc.
[ Dodano: 11-06-2010, 19:18 ]
No więc jeśli to kogos interesuje wystarczylo zaspawać flanszę przy końcu wału... czy jakkolwiek to nazwac i nie cieknie - pierwszy sukces:)
|
|
|