Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem
Autor Wiadomość
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 21-05-2010, 22:10   Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem

Proste pytanie.
Cieknie pomiędzy skrzynia manualną a silnikiem.
Olej z silnika nie ze skrzyni!
kto w Wawie zrobi uszczelnienie???
Pozdrawiam
Maciej
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-05-2010, 00:06   

trzeba wymienić uszczelniacz wałku korbowego od strony skrzyni. Niestety trzeba wyszlapać skrzynie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 22-05-2010, 18:56   

Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....?
 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-05-2010, 22:59   

jak będziesz to robił to zwróć uwagę czy nie cieknie ci z pod modułu w który zabijany jest uszczelniacz (w japonii często się zdarza że właśnie podciekają pomiędzy miską a tym modułem; dajemy tam nowy silikon i jest git)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-05-2010, 15:42   

Whitie napisał/a:
Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....?

mam
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2010, 09:07   

Whitie napisał/a:
Kto w Wawie zrobi uszczelnienie?

W ASO Mitcar zrobia ale cene sprawdz. Mozesz tez zadzwonic do AutoTW: http://www.autotw.pl/
lub do B4x4 - Borowski Service +48 508 275 020.
Spokojnie mozesz powiedziec, ze przysyla Cie Eugeniusz. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 29-05-2010, 18:14   

Danke Panowie :) W tygodniu się będę zajmował... :)

Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie.....
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-05-2010, 20:52   

Whitie napisał/a:
Danke Panowie :) W tygodniu się będę zajmował... :)

Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie.....

Uszkodził się uszczelniacz przy wkłdaniu czopu do reduktora, częste przypadki.
Musisz po zamontowaniu uszczelniacza idealnie włożyć czop. Nie możesz wkładać go nie równo.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-05-2010, 23:52   

albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 01-06-2010, 12:41   

flinston napisał/a:
albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz
- a jeśli jest tak (nie widze bo sam nie wymieniam dzisiaj) to rozumiem, że trzeba wymienić wał ???
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-06-2010, 23:30   

flinston napisał/a:
albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz

Lub wyrobiony, znaczy ma pierścionek do okoła i uszczelniacz już nie uszczelni.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 02-06-2010, 15:00   

Uszczelniacz trzyma:) cieknie od strony krzyżaków..... zakładam, że jest tam jakaś flansza, którą da się uszczelnić, zaspawać albo cokolwiek :) Będę się zajmował po 7 - dam znać co i jak :)
Dzięki za zainteresowanie i pomoc.

[ Dodano: 11-06-2010, 19:18 ]
No więc jeśli to kogos interesuje wystarczylo zaspawać flanszę przy końcu wału... czy jakkolwiek to nazwac i nie cieknie - pierwszy sukces:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.