Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 21-05-2010, 22:10 Uszczelnienie między skrzynia a silnikiem
|
|
|
Proste pytanie.
Cieknie pomiędzy skrzynia manualną a silnikiem.
Olej z silnika nie ze skrzyni!
kto w Wawie zrobi uszczelnienie???
Pozdrawiam
Maciej |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-05-2010, 00:06
|
|
|
trzeba wymienić uszczelniacz wałku korbowego od strony skrzyni. Niestety trzeba wyszlapać skrzynie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 22-05-2010, 18:56
|
|
|
Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....? |
|
|
|
 |
flinston
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 19 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-05-2010, 22:59
|
|
|
jak będziesz to robił to zwróć uwagę czy nie cieknie ci z pod modułu w który zabijany jest uszczelniacz (w japonii często się zdarza że właśnie podciekają pomiędzy miską a tym modułem; dajemy tam nowy silikon i jest git) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-05-2010, 15:42
|
|
|
Whitie napisał/a: | Pisałem Do Ciebie na PW... może masz taki uszczelniacz też....? |
mam |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2010, 09:07
|
|
|
Whitie napisał/a: | Kto w Wawie zrobi uszczelnienie? |
W ASO Mitcar zrobia ale cene sprawdz. Mozesz tez zadzwonic do AutoTW: http://www.autotw.pl/
lub do B4x4 - Borowski Service +48 508 275 020.
Spokojnie mozesz powiedziec, ze przysyla Cie Eugeniusz. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:14
|
|
|
Danke Panowie W tygodniu się będę zajmował...
Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie..... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-05-2010, 20:52
|
|
|
Whitie napisał/a: | Danke Panowie W tygodniu się będę zajmował...
Swoją drogą w ciągu tego tygodnia wymieniłem już 2 raz uszczelniacz przedniego wału napędowego na wyjściu z reduktora..... wiecie może czy założenie takiego metalowego (zamiast gumowego) uszczelniacza może to rzeczywiście uszczelnić czy jestem skazany na wymianę raz na tydzień??? no cieknie i cieknie..... |
Uszkodził się uszczelniacz przy wkłdaniu czopu do reduktora, częste przypadki.
Musisz po zamontowaniu uszczelniacza idealnie włożyć czop. Nie możesz wkładać go nie równo. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
flinston
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 19 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31-05-2010, 23:52
|
|
|
albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 01-06-2010, 12:41
|
|
|
flinston napisał/a: | albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz | - a jeśli jest tak (nie widze bo sam nie wymieniam dzisiaj) to rozumiem, że trzeba wymienić wał ??? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-06-2010, 23:30
|
|
|
flinston napisał/a: | albo czop na wale jest zardzewiały lub zarysowany i niszczy uszczelniacz |
Lub wyrobiony, znaczy ma pierścionek do okoła i uszczelniacz już nie uszczelni. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 02-06-2010, 15:00
|
|
|
Uszczelniacz trzyma:) cieknie od strony krzyżaków..... zakładam, że jest tam jakaś flansza, którą da się uszczelnić, zaspawać albo cokolwiek Będę się zajmował po 7 - dam znać co i jak
Dzięki za zainteresowanie i pomoc.
[ Dodano: 11-06-2010, 19:18 ]
No więc jeśli to kogos interesuje wystarczylo zaspawać flanszę przy końcu wału... czy jakkolwiek to nazwac i nie cieknie - pierwszy sukces:) |
|
|
|
 |
|