[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Nie pali. Nie chce odpalić. Co to za błąd?
Krzyzak - 08-06-2010, 07:12
masz 2 błędy
13 i 25 - odpowiednio miernik temperatury i ciśnienia powietrza w przepływomierzu
jacek11 - 08-06-2010, 16:45
Karollo napisał/a: | Czy przez te błędy może nie mieć iskry? a co za tym idzie nie odpalać? |
Nie. Powinien normalnie odpalić,z tym,że będzie więcej spalał,i nierówno pracował na wolnych obrotach.
Pozdro.
areksz121 - 08-06-2010, 21:28
Czujnik może być sprawny, ECU będzie podawać sygnał, ale ten może ginąć w padniętym PT (końcówka mocy) i tym samym nie wysteruje cewki. A co do czujników to są dwa; położenia wałka względem górnego położenia tłoka na 1 cylindrze (po rozebraniu blaszka z jednym skrzydełkiem) Wtryskami steruje blaszka z 4 symetrycznymi skrzydełkami i drugi czujnik. Żeby sprawdzić działanie wtrysków wystarczy wyjąć aparat i przy włączonym zapłonie pokręcić aparatem zgodnie z obrotem silnika- powinny odezwać się cykaniem.
Tak więc paliwo może być czuć bo wtryski będą działać a iskry być nie musi...
To będzie pomocne:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179
Schemat postępowania taki sam.
A tu moje wypociny jeśli to PT..
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39834
To się znowu rozpędziłem...
Powodzenia w poszukiwaniach
|
|
|