To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Zapowietrzona skrzynia biegów?

Anonymous - 03-10-2006, 11:12

witalski jestem calkowitym laikiem w galu
mam problem ze skrzynia biegow jak kupowalem klijent powiedzial ze jest zapowietrzona bylem u mechanoira sprawdzil to nie to moze ktos cos kliknie na ten temat i jaki jest koszt naprawy

Hubeeert - 03-10-2006, 13:03

egon, zlituj się.
Napisz:
po pierwsze jakie są objawy.
po drugie jaka to skrzynia
po trzecie co powiedział mechanik jak usłyszał o "zapowietrzonej skrzyni biegów"

Tu nie ma wróżek.

Pozdrawiam

PS
Jakim cudem wpadłeś na pomysł żeby z tematem o skrzyni biegów podłączyć się pod temat o wskazówce poziomu paliwa :?:

Anonymous - 08-10-2006, 12:37

ale gafa nie skrzynia zapowietrzona tylko sprzęgło
a problemy mam z kazdym biegiem
ciezko wchodza ze zgrzytem jak sie tego pozbyc tylko nie koniecznie wymiana silnika

dzieki za zainteresowanie czekam na odpowiedz

Anonymous - 08-10-2006, 13:40

Skończyło Ci sie sprzęgło,albo wysprzęglik diabli wzieli bo niewysprzęgla i dlatego zgrzyta.Skoro twierdził,że zapowietrzony to dlaczego nieodpowietrzył :?
akbi - 09-10-2006, 08:39

egon, nie bój się, silnika wymieniać nie będziesz musiał – najprawdopodobniej sprzędło – koszt ok. 300/400 zł + robocizna.
Podjedź może jeszcze do innego mechanika (może ktoś z Łodzi doradzi Tobie gdzie jechać najlepiej) i niech sprawdzi ten płyn od sprzęgła – może warto go wymienić …

Anonymous - 20-10-2006, 09:31

dzieki za podpowiedz
to pierwszy dizelek w moim motorowym zyciu wiec dmucham na zimne
pozdro

Moominek - 20-10-2006, 12:13