[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] przycinajace sie obroty
sekiwc - 27-06-2010, 13:19 Temat postu: [E54A 2.0 V6] przycinajace sie obroty witam, chodzi mi mianowicie o to, ostatnio tak stalem na parkingu i powoli dodawalem gazu,i zauwazylem cos nie tak: obroty rosly tak do prawie 3tys i opadaly do 2,5tys non stop , pedal gazu byl ciagle w tym samym miejscu a broty podnosily i spadaly i tak w kolko, co moze byc przyczyna tego? postaram sie zamiescic jakis link z filmikiem
kuba18 - 01-07-2010, 17:34
zgaduje ze auto ma duzo najechane,,:P... sprawdz czy powtarza sie to jak silnik nie ma zadnego oporu, tzn wyłącz wszystkie odbiorniki prądu, i zobacz czy sie powtarza... najprawdopodobniej problem tkwi w przepustnicy i osprzecie przy niej... sprawdz czy nie masz na niej luzów, moze byc juz zdrowo wyszurana..
szpala85 - 01-07-2010, 22:29
sekiwc, daj filmik .... ja miałem coś takiego jak miałem problemy z krokowcem
[ Dodano: 01-07-2010, 22:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=QqoOwpL3Cm4
jak miałeś coś takiego jak ja kiedyś to na bank silniczek krokowy
[ Dodano: 01-07-2010, 22:34 ]
tez trzymam gaz w tej samej pozycji ..... i nagle szybkie przeskoki obrotów
sekiwc - 02-07-2010, 17:27
dokladnie tak, i wlasnie stalo sie to jak wymienilem silniczek krokowy, jednak jest cos nie tak z nim, to czyli jak wymieniles krokowiec to jest w porzadku ?
szpala85 - 02-07-2010, 19:28
sekiwc napisał/a: | czyli jak wymieniles krokowiec to jest w porzadku ? |
zgadza się ....
coś dalej masz nie tak z krokowcem
sekiwc - 02-07-2010, 20:06
bo wlasnie wczesniej mialem ze mialem problem pry odpalaniua oborty byly ok, wymienilem krokowiec, przy odpalaniu spoko, a teraz to tak wiec czas na poszukiwania silniczkaa jeszcze taka prosba, gdzie znajduje sie bezpiecznik od halogenow ?
a i filmik co mi sie dzieje: http://www.youtube.com/watch?v=4H51SlHvH7M
szpala85 - 02-07-2010, 23:03
sekiwc, dokładnie to samo było u mnie ..... i na 100 % coś nie tak z krokowcem .... weź wykręć krokowca i wkręć go ponownie .... albo inaczej ... wykręć krokowca podepnij pod niego wiązkę i postaw tak abyś go widział za kierownicy , odpal gala i wpatruj się w krokowca ... teraz włącz jakieś obciążenie ( np. klimę , światła , kręć kierownicą ) .... powinien sam trzpień wysuwać się i wsuwać .....
spróbuję jutro sobie przypomnieć co jeszcze robiłem aby wyeliminować to zjawisko
Hugo - 03-07-2010, 00:35
Problem leży w 100% w silniczku krokowym. Sprawdź dokładnie kable we wtyczce krokowca (czy jakiś nie jest wyrwany). Jeśli nie wykręć silniczek i nasmaruj dobrym, rzadkim smarem. Jeśli to nie pomoże to wymień silniczek.
sekiwc - 03-07-2010, 14:21
sprobuje wsadzic stary silniczek i zobacze wtedy bo na wczesniejszym silniczku nie mialem takich objawow, dzieki w ogole za pomoc, na pewno wyprobuje kazdy pomysl
[ Dodano: 03-07-2010, 21:13 ]
tak zrobilem, ale tak samo bylo na starym, tzn gorzej, sam juz nie wiem, moze dwa zle ;/
[ Dodano: 05-07-2010, 12:48 ]
a za co sa odpowiedzialne kable zaplonowe ?
|
|
|