Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] przycinajace sie obroty
Autor Wiadomość
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 27-06-2010, 13:19   [E54A 2.0 V6] przycinajace sie obroty

witam, chodzi mi mianowicie o to, ostatnio tak stalem na parkingu i powoli dodawalem gazu,i zauwazylem cos nie tak: obroty rosly tak do prawie 3tys i opadaly do 2,5tys non stop , pedal gazu byl ciagle w tym samym miejscu a broty podnosily i spadaly i tak w kolko, co moze byc przyczyna tego? postaram sie zamiescic jakis link z filmikiem
 
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 01-07-2010, 17:34   

zgaduje ze auto ma duzo najechane,,:P... sprawdz czy powtarza sie to jak silnik nie ma zadnego oporu, tzn wyłącz wszystkie odbiorniki prądu, i zobacz czy sie powtarza... najprawdopodobniej problem tkwi w przepustnicy i osprzecie przy niej... sprawdz czy nie masz na niej luzów, moze byc juz zdrowo wyszurana..
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-07-2010, 22:29   

sekiwc, daj filmik .... ja miałem coś takiego jak miałem problemy z krokowcem

[ Dodano: 01-07-2010, 22:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=QqoOwpL3Cm4

jak miałeś coś takiego jak ja kiedyś to na bank silniczek krokowy

[ Dodano: 01-07-2010, 22:34 ]
tez trzymam gaz w tej samej pozycji ..... i nagle szybkie przeskoki obrotów
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 02-07-2010, 17:27   

dokladnie tak, i wlasnie stalo sie to jak wymienilem silniczek krokowy, jednak jest cos nie tak z nim, to czyli jak wymieniles krokowiec to jest w porzadku ?
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-07-2010, 19:28   

sekiwc napisał/a:
czyli jak wymieniles krokowiec to jest w porzadku ?


zgadza się :wink: ....

coś dalej masz nie tak z krokowcem :roll:
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 02-07-2010, 20:06   

bo wlasnie wczesniej mialem ze mialem problem pry odpalaniua oborty byly ok, wymienilem krokowiec, przy odpalaniu spoko, a teraz to ;) tak wiec czas na poszukiwania silniczkaa jeszcze taka prosba, gdzie znajduje sie bezpiecznik od halogenow ?

a i filmik co mi sie dzieje: http://www.youtube.com/watch?v=4H51SlHvH7M
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 02-07-2010, 23:03   

sekiwc, dokładnie to samo było u mnie ..... i na 100 % coś nie tak z krokowcem .... weź wykręć krokowca i wkręć go ponownie .... albo inaczej ... wykręć krokowca podepnij pod niego wiązkę i postaw tak abyś go widział za kierownicy , odpal gala i wpatruj się w krokowca ... teraz włącz jakieś obciążenie ( np. klimę , światła , kręć kierownicą ) .... powinien sam trzpień wysuwać się i wsuwać :wink: .....

spróbuję jutro sobie przypomnieć co jeszcze robiłem aby wyeliminować to zjawisko :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-07-2010, 00:35   

Problem leży w 100% w silniczku krokowym. Sprawdź dokładnie kable we wtyczce krokowca (czy jakiś nie jest wyrwany). Jeśli nie wykręć silniczek i nasmaruj dobrym, rzadkim smarem. Jeśli to nie pomoże to wymień silniczek.
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 03-07-2010, 14:21   

sprobuje wsadzic stary silniczek i zobacze wtedy bo na wczesniejszym silniczku nie mialem takich objawow, dzieki w ogole za pomoc, na pewno wyprobuje kazdy pomysl

[ Dodano: 03-07-2010, 21:13 ]
tak zrobilem, ale tak samo bylo na starym, tzn gorzej, sam juz nie wiem, moze dwa zle ;/

[ Dodano: 05-07-2010, 12:48 ]
a za co sa odpowiedzialne kable zaplonowe ?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.