To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - filtr paliwa?

Anonymous - 05-10-2006, 23:06
Temat postu: filtr paliwa?
czy powodem przymulania na obrotach(ma lekki przestuj podczas przyspiesznaia na 3biegu powyzej 2500obr.) moze byc filt paliwa (ktory jak sadze nie byl wymieniany od nowosci a napewno od czasu jak jest w polsce czyli ok 2-3lat...)? i jesli ktos sie orientuje gdzie go szukac w silniku 4g15 i ile moze ta przyjemnosc kosztowac? to prosil bym o pomoc :) aaaa i dodam ze przepustnice wyczyscilem, wyregulowalem obroty i wymienilem sonde, filtry kable i swiece sa w porzadku wiec nie wiem co jeszcze innego moze byc powodem...
Jogurt - 06-10-2006, 00:05

może być powodem ale nie tylko. zacznij od wymiany filtra bo i tak jest nieunikniona. koszt jest niewielki, do 4G92 kosztuje kilka dych i jest zamocowany na ścianie grodziowej, w Twoim colcie powinno być podobnie. jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi.
Koton - 06-10-2006, 01:51

Oczywiście należy wymieniać części eksploatacyjne ale wg mnie nie tędy droga. Znajdź (łatwo powiedzieć) co jest elementem "zamulającym" i wymień. Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy bez celowo albo znajdź sam filtr paliwa albo pojedź do mechanika. Po wykręceniu filtra paliwa albo wypłymie z niego samo paliwo lub paliwo z kupą paprochów.Jeżeli wypłynie samo paliwo tzn. że filtr jest ok na 90% No chyba że nadszedł czas wymiany filtra( upływ czasu lub przejechanie iluś tam kilometrów - nie pamiętam dokładnie) to wtedy wymień.
Metoda "zmieniam wszytsko i może trafie" wg mnie jest bezsensu.

Krzyzak - 06-10-2006, 08:44



filtr zaznaczyłem
koszt - ja płaciłem ok. 30 zł
wymienia się go jak klocki czy olej - normalna część eksploatacyjna (co 60 tkm lub 5 lat)
do wymiany potrzeba 2 porządne klucze 19 mm

czy może być przyczyną mulenia - może, ale u mnie filtr nie był zmieniany od nowości, był brudny, po wymianie nie odczułem zmiany

edit - w kwestii mulenia - odczywywałeś czy masz jakieś knocki? czy występuje spalanie stukowe?

josie - 06-10-2006, 09:30

Ja sprawdziłbym wyprzedzenie zapłonu - to była przyczyna moich wszystkich kłopotów...
Anonymous - 06-10-2006, 17:34

filtr wymienie kupielm dzis za 18zl nie majatek a na nowy zawsze nowy a coltem chce pojezdzic jeszcze dlugo :) z zaplonem to zobacze a co do sprawdzania to nie odczytywalem bledow... zbliza sie weekend to sie nad tym posiedzi:)
szpala85 - 11-10-2006, 10:06

jezei pozwolicie to podlacze sie do tematu :wink:

gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ?????? kiedys szukalem ale nie moglem znalesc , znaczy sie znalazlem przy baku taki niebieski plastik polaczony z 2 gumowymi rurkami ale jak go zdjolem to nie czulem benzyny i byl suchy , to chyba nie to ....... wiec moje pytanie ... gdzie jest filtr ?

josie - 11-10-2006, 18:33

szpala85 napisał/a:
gdzie jest filtr ?


Kiedyś w C51 widziałem chyba na wężu z paliwem w komorze silnika (taki na opaski)

ROMEL - 11-10-2006, 18:49

Szpala85...

Filtr paliwa jest w komorze silnika zaraz koło serwa... (pompa hamulcowa) na tej wysokości jest przykręcony do ściany grodziowej (jest wielkości szklanki) - z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ... od dołu wchodzi stalowa rurka a od góry elastyczny prosto do listwy wtrykowej :mrgreen:

Pozdrówka

Anonymous - 11-10-2006, 19:04

szpala85 napisał/a:
gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ??????

Spójrz nieco wyżej na post i zdjęcie, które wkleił Krzyzak. :lol:
Krzyzak napisał/a:
filtr zaznaczyłem

josie - 11-10-2006, 19:35

ROMEL, gregorbu, ale szpala85 ma 4G13 na gaźniku
Krzyzak - 11-10-2006, 20:03

ROMEL napisał/a:
z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ...

co prawda nie wiem, jak to jest w G13, ale w G15 na pewno i od góry i od dołu są dwie 19-stki

ROMEL - 12-10-2006, 06:45

Teraz to i mnie sie pokiełubasiło... pisząc to byłem świadomości że kolega ma 1,8 GTI :oops: - UPS...


PZDR

Hugo - 12-10-2006, 10:38

szpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski.
szpala85 - 12-10-2006, 18:49

Hugo napisał/a:
zpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski.


8) elegancko 8) , kurde duzy ten filtr :shock: , mozna go wymienic ? (moj tez byl caly czarny od syfu :wink: ) bo na allegro nic nie widze ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group