Przesunięty przez: harpagan 15-10-2007, 11:08 |
filtr paliwa? |
Autor |
Wiadomość |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2006, 23:06 filtr paliwa?
|
|
|
czy powodem przymulania na obrotach(ma lekki przestuj podczas przyspiesznaia na 3biegu powyzej 2500obr.) moze byc filt paliwa (ktory jak sadze nie byl wymieniany od nowosci a napewno od czasu jak jest w polsce czyli ok 2-3lat...)? i jesli ktos sie orientuje gdzie go szukac w silniku 4g15 i ile moze ta przyjemnosc kosztowac? to prosil bym o pomoc aaaa i dodam ze przepustnice wyczyscilem, wyregulowalem obroty i wymienilem sonde, filtry kable i swiece sa w porzadku wiec nie wiem co jeszcze innego moze byc powodem... |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 06-10-2006, 00:05
|
|
|
może być powodem ale nie tylko. zacznij od wymiany filtra bo i tak jest nieunikniona. koszt jest niewielki, do 4G92 kosztuje kilka dych i jest zamocowany na ścianie grodziowej, w Twoim colcie powinno być podobnie. jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi. |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Koton
Forumowicz
Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 356 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-10-2006, 01:51
|
|
|
Oczywiście należy wymieniać części eksploatacyjne ale wg mnie nie tędy droga. Znajdź (łatwo powiedzieć) co jest elementem "zamulającym" i wymień. Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy bez celowo albo znajdź sam filtr paliwa albo pojedź do mechanika. Po wykręceniu filtra paliwa albo wypłymie z niego samo paliwo lub paliwo z kupą paprochów.Jeżeli wypłynie samo paliwo tzn. że filtr jest ok na 90% No chyba że nadszedł czas wymiany filtra( upływ czasu lub przejechanie iluś tam kilometrów - nie pamiętam dokładnie) to wtedy wymień.
Metoda "zmieniam wszytsko i może trafie" wg mnie jest bezsensu. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-10-2006, 08:44
|
|
|
filtr zaznaczyłem
koszt - ja płaciłem ok. 30 zł
wymienia się go jak klocki czy olej - normalna część eksploatacyjna (co 60 tkm lub 5 lat)
do wymiany potrzeba 2 porządne klucze 19 mm
czy może być przyczyną mulenia - może, ale u mnie filtr nie był zmieniany od nowości, był brudny, po wymianie nie odczułem zmiany
edit - w kwestii mulenia - odczywywałeś czy masz jakieś knocki? czy występuje spalanie stukowe? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-10-2006, 09:30
|
|
|
Ja sprawdziłbym wyprzedzenie zapłonu - to była przyczyna moich wszystkich kłopotów... |
|
|
|
 |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 17:34
|
|
|
filtr wymienie kupielm dzis za 18zl nie majatek a na nowy zawsze nowy a coltem chce pojezdzic jeszcze dlugo z zaplonem to zobacze a co do sprawdzania to nie odczytywalem bledow... zbliza sie weekend to sie nad tym posiedzi:) |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-10-2006, 10:06
|
|
|
jezei pozwolicie to podlacze sie do tematu
gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ?????? kiedys szukalem ale nie moglem znalesc , znaczy sie znalazlem przy baku taki niebieski plastik polaczony z 2 gumowymi rurkami ale jak go zdjolem to nie czulem benzyny i byl suchy , to chyba nie to ....... wiec moje pytanie ... gdzie jest filtr ? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2006, 18:33
|
|
|
szpala85 napisał/a: | gdzie jest filtr ? |
Kiedyś w C51 widziałem chyba na wężu z paliwem w komorze silnika (taki na opaski) |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 11-10-2006, 18:49
|
|
|
Szpala85...
Filtr paliwa jest w komorze silnika zaraz koło serwa... (pompa hamulcowa) na tej wysokości jest przykręcony do ściany grodziowej (jest wielkości szklanki) - z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ... od dołu wchodzi stalowa rurka a od góry elastyczny prosto do listwy wtrykowej
Pozdrówka |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2006, 19:04
|
|
|
szpala85 napisał/a: | gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ?????? |
Spójrz nieco wyżej na post i zdjęcie, które wkleił Krzyzak.
Krzyzak napisał/a: | filtr zaznaczyłem |
|
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-10-2006, 19:35
|
|
|
ROMEL, gregorbu, ale szpala85 ma 4G13 na gaźniku |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2006, 20:03
|
|
|
ROMEL napisał/a: | z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ... |
co prawda nie wiem, jak to jest w G13, ale w G15 na pewno i od góry i od dołu są dwie 19-stki |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 12-10-2006, 06:45
|
|
|
Teraz to i mnie sie pokiełubasiło... pisząc to byłem świadomości że kolega ma 1,8 GTI - UPS...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-10-2006, 10:38
|
|
|
szpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski. |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 12-10-2006, 18:49
|
|
|
Hugo napisał/a: | zpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski. |
elegancko , kurde duzy ten filtr , mozna go wymienic ? (moj tez byl caly czarny od syfu ) bo na allegro nic nie widze ? |
|
|
|
 |
|