Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 11:08
filtr paliwa?
Autor Wiadomość
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2006, 23:06   filtr paliwa?

czy powodem przymulania na obrotach(ma lekki przestuj podczas przyspiesznaia na 3biegu powyzej 2500obr.) moze byc filt paliwa (ktory jak sadze nie byl wymieniany od nowosci a napewno od czasu jak jest w polsce czyli ok 2-3lat...)? i jesli ktos sie orientuje gdzie go szukac w silniku 4g15 i ile moze ta przyjemnosc kosztowac? to prosil bym o pomoc :) aaaa i dodam ze przepustnice wyczyscilem, wyregulowalem obroty i wymienilem sonde, filtry kable i swiece sa w porzadku wiec nie wiem co jeszcze innego moze byc powodem...
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 06-10-2006, 00:05   

może być powodem ale nie tylko. zacznij od wymiany filtra bo i tak jest nieunikniona. koszt jest niewielki, do 4G92 kosztuje kilka dych i jest zamocowany na ścianie grodziowej, w Twoim colcie powinno być podobnie. jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Koton 
Forumowicz

Auto: Bez auta. Kiedys 92` CA5A
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 356
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-10-2006, 01:51   

Oczywiście należy wymieniać części eksploatacyjne ale wg mnie nie tędy droga. Znajdź (łatwo powiedzieć) co jest elementem "zamulającym" i wymień. Jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy bez celowo albo znajdź sam filtr paliwa albo pojedź do mechanika. Po wykręceniu filtra paliwa albo wypłymie z niego samo paliwo lub paliwo z kupą paprochów.Jeżeli wypłynie samo paliwo tzn. że filtr jest ok na 90% No chyba że nadszedł czas wymiany filtra( upływ czasu lub przejechanie iluś tam kilometrów - nie pamiętam dokładnie) to wtedy wymień.
Metoda "zmieniam wszytsko i może trafie" wg mnie jest bezsensu.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2006, 08:44   



filtr zaznaczyłem
koszt - ja płaciłem ok. 30 zł
wymienia się go jak klocki czy olej - normalna część eksploatacyjna (co 60 tkm lub 5 lat)
do wymiany potrzeba 2 porządne klucze 19 mm

czy może być przyczyną mulenia - może, ale u mnie filtr nie był zmieniany od nowości, był brudny, po wymianie nie odczułem zmiany

edit - w kwestii mulenia - odczywywałeś czy masz jakieś knocki? czy występuje spalanie stukowe?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-10-2006, 09:30   

Ja sprawdziłbym wyprzedzenie zapłonu - to była przyczyna moich wszystkich kłopotów...
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 17:34   

filtr wymienie kupielm dzis za 18zl nie majatek a na nowy zawsze nowy a coltem chce pojezdzic jeszcze dlugo :) z zaplonem to zobacze a co do sprawdzania to nie odczytywalem bledow... zbliza sie weekend to sie nad tym posiedzi:)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-10-2006, 10:06   

jezei pozwolicie to podlacze sie do tematu :wink:

gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ?????? kiedys szukalem ale nie moglem znalesc , znaczy sie znalazlem przy baku taki niebieski plastik polaczony z 2 gumowymi rurkami ale jak go zdjolem to nie czulem benzyny i byl suchy , to chyba nie to ....... wiec moje pytanie ... gdzie jest filtr ?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2006, 18:33   

szpala85 napisał/a:
gdzie jest filtr ?


Kiedyś w C51 widziałem chyba na wężu z paliwem w komorze silnika (taki na opaski)
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 11-10-2006, 18:49   

Szpala85...

Filtr paliwa jest w komorze silnika zaraz koło serwa... (pompa hamulcowa) na tej wysokości jest przykręcony do ściany grodziowej (jest wielkości szklanki) - z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ... od dołu wchodzi stalowa rurka a od góry elastyczny prosto do listwy wtrykowej :mrgreen:

Pozdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2006, 19:04   

szpala85 napisał/a:
gdzie u mnie w colcie jest filtr paliwa ??????

Spójrz nieco wyżej na post i zdjęcie, które wkleił Krzyzak. :lol:
Krzyzak napisał/a:
filtr zaznaczyłem
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-10-2006, 19:35   

ROMEL, gregorbu, ale szpala85 ma 4G13 na gaźniku
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-10-2006, 20:03   

ROMEL napisał/a:
z jednej strony potrzebne dwa klucze 19mm a zdrugiej jeden 19mm i drugi bodajze 14mm ...

co prawda nie wiem, jak to jest w G13, ale w G15 na pewno i od góry i od dołu są dwie 19-stki
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 12-10-2006, 06:45   

Teraz to i mnie sie pokiełubasiło... pisząc to byłem świadomości że kolega ma 1,8 GTI :oops: - UPS...


PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-10-2006, 10:38   

szpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 12-10-2006, 18:49   

Hugo napisał/a:
zpala85 filtr paliwa masz ok. 30 cm pod serwem. Jest biały (u mnie był zabrudzony i cały czarny, aż tak, że w ogóle nie było go widać) i średnicy ok. 5 cm. O ile dobrze pamiętam jest tylko wciskany w taki specjalny uchwyt w ścianie grodziowej a węże są na opaski.


8) elegancko 8) , kurde duzy ten filtr :shock: , mozna go wymienic ? (moj tez byl caly czarny od syfu :wink: ) bo na allegro nic nie widze ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.