[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Centralny zamek
misio-1992 - 19-07-2010, 19:47 Temat postu: [E33A 2.0] Centralny zamek Witam szanownych klubowiczów
Gdzie w Galancie E33A znajduje się moduł centralnego zamka???
Maretzky85 - 19-07-2010, 19:50
Głęboko po lewo od kolumny kierowniczej
misio-1992 - 19-07-2010, 20:23
A wiesz może Maretzky85 jak podłączyć do oryginalnej wiązki elektrycznej od centralnego zamka sterownik do zdalnego sterowania?
Maretzky85 - 19-07-2010, 21:46
Zdalnego sterowania zamkiem centralnym ?
Kiedyś podłączałem alarm u siebie, ale nie pamiętam pod które kable się podłączałem
Chyba próbowałem po kolei podawać napięcie na piny omijając piny zasilające i jakoś się udało
misio-1992 - 20-07-2010, 10:10
Mam jeszcze jedną prośbę. Który zestaw nadawał by się najlepiej do zdalnego sterowania centralnym zamkiem? poniżej podaję linki:
http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=78
http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=79
Zysiuu - 10-01-2011, 01:52
Odświeżę temat troszkę.
Jak jest sterowany zamek w galancie e3? Plusem czy minusem?
Wydawało mi się zawsze, że plusem, ale przy kupnie sterownika uniwersalnego sprzedawca zapewniał mnie, że sterowany jest minusem. Sprawdzał w dokumentach jakichś swoich i mówił, że 3000gt, lancer, colt i eclipse (z tamtych lat) sterowane są minusem więc galant najpewniej też.
I jeszcze jedno pytanie, gdzie najlepiej się wpiąć? Przy samym przekaźniku czy gdzieś koło drzwi?
Nie chce czegoś zepsuć.
dave89 - 11-01-2011, 13:14
Trochę minęło jak montowałem alarm z centralnym u siebie ale na 90% jest sterowany + (positive). W drzwiach raczej nie za ciekawie by się podłączało bo wiązki musiał byś przeciskać przez gumowe przewody łączące drzwi z nadkolami a to nie jest łatwe poza tym jest tam dość ciasno. Ja podłączałem się pod instalację idącą do przekaźnika nad nogami kierowcy. Nie wiem czy miałem coś nie tak z alarmem ale za żadne skarby nie mogłem podłączyć tak by działało z zamontowanym oryginalnym przekaźnikiem i musiałem go wyciągnąć (mam przekaźnik do cent. zamka wbudowany w alarm). Efekt tego jest taki że alarm i centralny działa bezproblemowo z pilota ale w środku auta jak wciśniesz chłopka w drzwiach to zamykają się tylko te od których wciskasz chłopka. I jeszcze jak dobrze pamiętam impuls musi być 3,5s powinieneś mieć zworkę w alarmie.
|
|
|