Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Centralny zamek
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 19-07-2010, 19:47   [E33A 2.0] Centralny zamek

Witam szanownych klubowiczów :)

Gdzie w Galancie E33A znajduje się moduł centralnego zamka???
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-07-2010, 19:50   

Głęboko po lewo od kolumny kierowniczej :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 19-07-2010, 20:23   

A wiesz może Maretzky85 jak podłączyć do oryginalnej wiązki elektrycznej od centralnego zamka sterownik do zdalnego sterowania?
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-07-2010, 21:46   

Zdalnego sterowania zamkiem centralnym ?
Kiedyś podłączałem alarm u siebie, ale nie pamiętam pod które kable się podłączałem :P
Chyba próbowałem po kolei podawać napięcie na piny omijając piny zasilające i jakoś się udało :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 20-07-2010, 10:10   

Mam jeszcze jedną prośbę. Który zestaw nadawał by się najlepiej do zdalnego sterowania centralnym zamkiem? poniżej podaję linki:

http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=78

http://www.amt-alarmy.pl/index.php?g=79
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-01-2011, 01:52   

Odświeżę temat troszkę.

Jak jest sterowany zamek w galancie e3? Plusem czy minusem?
Wydawało mi się zawsze, że plusem, ale przy kupnie sterownika uniwersalnego sprzedawca zapewniał mnie, że sterowany jest minusem. Sprawdzał w dokumentach jakichś swoich i mówił, że 3000gt, lancer, colt i eclipse (z tamtych lat) sterowane są minusem więc galant najpewniej też.

I jeszcze jedno pytanie, gdzie najlepiej się wpiąć? Przy samym przekaźniku czy gdzieś koło drzwi?
Nie chce czegoś zepsuć.
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
dave89 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 49
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 11-01-2011, 13:14   

Trochę minęło jak montowałem alarm z centralnym u siebie ale na 90% jest sterowany + (positive). W drzwiach raczej nie za ciekawie by się podłączało bo wiązki musiał byś przeciskać przez gumowe przewody łączące drzwi z nadkolami a to nie jest łatwe poza tym jest tam dość ciasno. Ja podłączałem się pod instalację idącą do przekaźnika nad nogami kierowcy. Nie wiem czy miałem coś nie tak z alarmem ale za żadne skarby nie mogłem podłączyć tak by działało z zamontowanym oryginalnym przekaźnikiem i musiałem go wyciągnąć (mam przekaźnik do cent. zamka wbudowany w alarm). Efekt tego jest taki że alarm i centralny działa bezproblemowo z pilota ale w środku auta jak wciśniesz chłopka w drzwiach to zamykają się tylko te od których wciskasz chłopka. I jeszcze jak dobrze pamiętam impuls musi być 3,5s powinieneś mieć zworkę w alarmie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.