[E33A 2.0] Centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:47 [E33A 2.0] Centralny zamek
|
|
|
Witam szanownych klubowiczów
Gdzie w Galancie E33A znajduje się moduł centralnego zamka??? |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-07-2010, 19:50
|
|
|
Głęboko po lewo od kolumny kierowniczej |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-07-2010, 20:23
|
|
|
A wiesz może Maretzky85 jak podłączyć do oryginalnej wiązki elektrycznej od centralnego zamka sterownik do zdalnego sterowania? |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-07-2010, 21:46
|
|
|
Zdalnego sterowania zamkiem centralnym ?
Kiedyś podłączałem alarm u siebie, ale nie pamiętam pod które kable się podłączałem
Chyba próbowałem po kolei podawać napięcie na piny omijając piny zasilające i jakoś się udało |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-01-2011, 01:52
|
|
|
Odświeżę temat troszkę.
Jak jest sterowany zamek w galancie e3? Plusem czy minusem?
Wydawało mi się zawsze, że plusem, ale przy kupnie sterownika uniwersalnego sprzedawca zapewniał mnie, że sterowany jest minusem. Sprawdzał w dokumentach jakichś swoich i mówił, że 3000gt, lancer, colt i eclipse (z tamtych lat) sterowane są minusem więc galant najpewniej też.
I jeszcze jedno pytanie, gdzie najlepiej się wpiąć? Przy samym przekaźniku czy gdzieś koło drzwi?
Nie chce czegoś zepsuć. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
dave89
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLSi [E33A] 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 49 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 11-01-2011, 13:14
|
|
|
Trochę minęło jak montowałem alarm z centralnym u siebie ale na 90% jest sterowany + (positive). W drzwiach raczej nie za ciekawie by się podłączało bo wiązki musiał byś przeciskać przez gumowe przewody łączące drzwi z nadkolami a to nie jest łatwe poza tym jest tam dość ciasno. Ja podłączałem się pod instalację idącą do przekaźnika nad nogami kierowcy. Nie wiem czy miałem coś nie tak z alarmem ale za żadne skarby nie mogłem podłączyć tak by działało z zamontowanym oryginalnym przekaźnikiem i musiałem go wyciągnąć (mam przekaźnik do cent. zamka wbudowany w alarm). Efekt tego jest taki że alarm i centralny działa bezproblemowo z pilota ale w środku auta jak wciśniesz chłopka w drzwiach to zamykają się tylko te od których wciskasz chłopka. I jeszcze jak dobrze pamiętam impuls musi być 3,5s powinieneś mieć zworkę w alarmie. |
|
|
|
 |
|