To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

OFF ROAD - Poligon Gdańsk - spotkania

fat - 21-07-2010, 09:56
Temat postu: Poligon Gdańsk - spotkania
Witam,

jestem tu w miarę nowy (śledzę forum od jakiegoś czasu, ale mało się udzielam ;]) i chciałem się spytać czy umawiacie się jakoś na jazdy po poligonie? Pytam, bo byłem kiedyś sam i bałem się gdziekolwiek wjechać moim seryjnym pininem (pare fotek). Nie ukrywam, że jestem początkującym terenowcem i miło by było jakbym mógł się kiedyś podpiąć pod jakąś ekipę ;]

Pozdrawiam

AndrzejM22 - 21-07-2010, 17:05

Koledzy ogólnie z trójmiasta z forum jeep.org dość często jeżdżą w terenie. Również po poligonie. Warto z nimi pogadać . Albo na forum albo zagadać do pierwszego lepszego zmotanego Jeepa.
Gene - 22-07-2010, 07:45

Fat zapytaj o to na forum regionalnym. Z tego co ja wiem to Kibloo i Remek oraz inni czlonkowie P.O.C. Polska odwiedzaja to miejsce.
fat - 22-07-2010, 22:58

No właśnie widziałem na forum jeepa, że jeżdżą co niedziele praktycznie, ale myślałem, że może tutaj też jakieś regularne spotkania są organizowane.
Dzięki za odpowiedź.

mstrucz - 08-08-2010, 20:14