[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Galant 2.5v6
Luk-Galant2.5v6 - 05-08-2010, 17:01 Temat postu: [EAxA] Galant 2.5v6 Witam.Posiadam Mitsubishi Galanta2.5 V6 Sport jest akurat wersja z mocniejszym silnikiem 163KM.W autku jest zamontowana holenderska instalacja PRINC. Ogulnie samochodzik jezdzi bez zarzutów przyspiesza ładnie spalanie normalne 15l gazu na miescie,lecz od czasu do czasu mozna odczuc jak samochod nagle ożywa i przyspiesza duuzo lepiej mozna odczuc ze chce jeszcze bardziej jechac i sie zbierac ale to tylko przez jakis moment puzniej odnowa robi sie tak jak by bardziej"zmulony" takie same zachowanie zauwazylem gdy jezdzilem jakis czas tylko na benzynie.Co moze byc spowodowane takim nazwijmy to-dziwnym zachowaniem??
robertdg - 05-08-2010, 19:51
Filtr paliwa
Anonymous - 05-08-2010, 21:12
robertdg napisał/a: | Filtr paliwa |
Robert co ma filtr paliwa do LPG , z tego co kolega pisze to takie objawy ma i na benzynie i gazie raczej coś z kablami WN , świece .....
robertdg - 05-08-2010, 21:21
trawkins napisał/a: | Robert co ma filtr paliwa do LPG , z tego co kolega pisze to takie objawy ma i na benzynie i gazie raczej coś z kablami WN , świece ..... | Fakt, źle zinterpretowałem post
Luk-Galant2.5v6 - 05-08-2010, 21:28
....filtr paliwa raczej odpada chociaz z tego co wiem nie byl juz dawno wymieniany swiece rowniez a o kalblach juz nie mowie chociaz wygladaj ladnie,filtr powietrza wymieniony pare miesiecy temu.Przez chwile myslalem ze poprawi sie gdy wymienie sprzeglo lecz bez zmian.Czy to aby moze byc spowodowane przez swiece?
Hugo - 05-08-2010, 23:43
Luk-Galant2.5v6 napisał/a: | Czy to aby moze byc spowodowane przez swiece? | Może, w skrajnym przypadku spotkałem sie w Colcie CJ0, ze z powodu zużytych świec jeden dzień jechał jak rakieta, a na drugi rano w ogóle nie odpalił. Nawet się nie "odezwał". Ale jeśli zmieniałeś świece to polecam wymianę kabli WN, zresztą objawy pasują jak ulał.
Luk-Galant2.5v6 - 07-08-2010, 03:14
Swiece niebyly wymieniane wsumie to najmniejszy problem ale niemoge nigdzie znalesc zadnych kabli WN. dodam jeszcze ze wlasnie od pewnego czasu zauwazylem ze odpalanie samochodu czy to"zimny"czy"goracy"jest silnik zamuje mu troszke dluzej niz wczesniej musze naprawde przytrzymac kluczyk okolo3-4sek.aby silnik zapalil.
Sticker - 07-08-2010, 07:12
Przewody WN:
Sklep e-ngk
http://www.e-ngk.pl/advan...C-ME111&x=0&y=0
lub Allegro
http://allegro.pl/item117...2_5_v6_24v.html
Anonymous - 07-08-2010, 07:13
Oczywiście na alledrogo kabelki NGK ale to będziesz musiał ściągać kolektor wiec przydała by się nowa uszczelka i do kompletu świece NGK ja mam taki zestaw i pali od pierwszego pyknięcia.
Luk-Galant2.5v6 - 07-08-2010, 11:34
Pieknie ta zabawa to koszt 500zl jeszcze mnie czeka wymiana lozysk wiec moj misiu tysiaczka potrzebuje jedno koledzy wam powiem jak przychodzi do wymiany to zawsze 500zl albo 1000zl.
Hugo - 07-08-2010, 12:51
Luk-Galant2.5v6 napisał/a: | jedno koledzy wam powiem jak przychodzi do wymiany to zawsze 500zl albo 1000zl | Nie da się ukryć. Galant...
Anonymous - 07-08-2010, 19:35
No co się dziwić całe życie na jednych świecach nie będziesz jeździł, a NGK to wystarczą na 90 tys km.
Luk-Galant2.5v6 - 09-08-2010, 21:29
no cale zycie moze nie ale jak teraz policzylem 40tys.juz zrobione zpstalo bez wymiany:/ a wlasnie jakie polecacie swiece podkreslam ze mam zaintalowana instalacje LPG wyczytalem gdzies ze lepiej sie sparwuja swiece platynowe w takim przypadku wyczytalem rowniez ze sa swiece takze z czterema elektrodami pocznymi daje to jakas wieksza dynamike/moc??
pitbu77 - 10-08-2010, 08:27
Luk-Galant2.5v6 polecam Ci temat odnośnie ŚWIEC
Czasami nie ma co się pchać w jakieś "czteroelektrodowe cuda". Lepiej kupić markowe świece, dedykowane do naszych Galantów i mieć spokojną głowę. Tym bardziej, że jeździmy na LPG.
QF3L - 10-08-2010, 10:35
U mnie auto po prostu nierówno pracowało, głównie na gazie: jest dwukrotnie mniej kaloryczny więc potrzebuje poważnej iskry. Wymieniłem świece na Denso PK20PR-P11 bo są tańsze od NGK PFR6G-11. Gazownicy czasem zalecają oczko zimniejsze od nominałów, ale i tak trzeba wymieniać co ok. 20kkm. Co ciekawe irydowe świece są droższe od platynowych. Kable to pikuś, dałem 200pln za NGK i okazało się, że przepłaciłem.
Wieloelektrodowce to taki potworek z Bosch - firmy, którą oceniam przez pryzmat drogich kabli na rok maks, świec, które po pół roku są do niczego, cieknących aparatów zapłonowych, poronionych pomysłów i dyletantów, którzy to wszystko projektują. Tak, współpracuję z Bosch, na szczęście jest to margines naszej produkcji.
Twoje objawy nie pasują mi do tego co sam miałem. Może zanim zaczniesz ładować pokaźną kasę podjedź do diagnosty - niech podłączy kompa.
|
|
|