[92-96]Colt CA0 - [CAxA] błąd 55 i 32...
celina_celina - 09-08-2010, 21:00 Temat postu: [CAxA] błąd 55 i 32... Chopaki! Lub też dziewczyny
Krótkie pytanie...
Czy błąd 55 i 32 CE mogą dotyczyć tego samego czujnika??
Jak potrzbne jakieś dodatkowe info to pytajcie...
Pozdrawiam!!
londolut - 09-08-2010, 21:42
Nie. 32 to MAP Sensor - czujnik za kolektorem dolotowym na środku grodzi a 55 mogę ci podać jutro
celina_celina - 09-08-2010, 21:57
aaa, no to w takim razie MAP sensor dziś wymieniłam...
a 55 z tego co czytałam, ale po angielsku, to jakiś czujnik związany z powietrzem...
będę wdzięczna za podanie polskiej nazwy i miejsca usadownienia czujnika
ozzy89 - 10-08-2010, 00:59
55 - wg mnie to błąd czujnika IAC czyli pewnie chodzi o silnik krokowy znajduje się on pod przepustnicą jakie masz objawy ? nierówne obroty na biegu jałowym ?
Krzyzak - 10-08-2010, 06:56
niech się wypowie kolega Hugo (albo zapytaj go na PW) - on też walczył z tym (55) dokładnie błędem
problemem u niego był niestykający kabelek przy czujniku położenia silniczka krokowego
celina_celina - 10-08-2010, 06:56
o właśnie czujnik IAC - tylko nijak nie mogłam tego do polskiej nazwy dopasować
tak, właśnie takie mam objawy :/
Hugo - 10-08-2010, 13:40
Krzyzak napisał/a: | problemem u niego był niestykający kabelek przy czujniku położenia silniczka krokowego | Kod błędu 55 wyskoczył, ponieważ był prawie całkowicie wyrwany kabelek koloru białego we wtyczce silniczka krokowego. Trzymał się dosłownie na słowo honoru (na 2 nitkach). Bardzo nietypowa awaria. Przylutowanie kabelka spowodowało, że silnik zaczął momentalnie pracować jak "złoto". Objawy wyrwanego kabelka: skoki wolnych obrotów od ok. 1100-2100 obrotów tylko na rozgrzanym silniku i tak w kółko, na zimnym OK. Można było zwariować, myślałem, że diabeł w niego wstąpił.
celina_celina - 10-08-2010, 14:34
Hubercie, ja aż takich objawów nie mam ale faktycznie na biegu jałowym obroty sa nierówne... i to niezależnie czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku... dziś pojadę sprawdzić...
ale trochę to dziwne, bo silnik na biegu jałowym tak chodził odkąd pamiętam, a wcześniej ten błąd nie wyskakiwał...
wieczorem napiszę w jakim stanie jest ten magiczny silniczek krokowy, a tym czasem...
złote z was chłopaki... co ja bym bez was zrobiła :*
ozzy89 - 13-08-2010, 01:37
celina_celina napisał/a: | i to niezależnie czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku | skoro na zimnym też Ci skaczą obroty, to poleciłbym przeczyszczenie przepustnicy, potem regulację obrotów i TPS-u. Chyba, że usunięcie przyczyny błędu 55 załatwi sprawę sprawdzę też u siebie wtyczkę z krokowca, bo też ciąglę walczę z nierównym obrotami na rozgrzanym silniku. Czasem problem nie występuje, a czasem skaczą dosyć wyraźnie... Może "magiczne" WD-40 załatwi sprawę
|
|
|