[92-96]Galant E5xA - pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r.
mixtura81 - 24-08-2010, 20:14 Temat postu: pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r. witam panowie posiadam mitsubishi galant wersja USA 2.4L wersja. LS - 95r.full opcja automat .gaz jeszcze stary.
potrzebuje pomocy od czego zacząć w tej regulaci i od jakiej i czego wymiany.
Wiec tak:
--gdy wsiadam rano odpalam zawsze na benzynie odpalac odpala spoko, obroty 800-900 ok,wrzucam na D prubuje ruszyć no i tak jak by szarpał i nie miał siły a silnik jak by sie miał udusic ale jak tak delikatnie rusze to ok jade no i jadę z 1km w trakcie czasami przysłabnie jak by nie miał siły ale czasami nieraz musze ustac na poboczu poprzełańczać raz na gaz raz na benzyne i potrzymać na obrotach ,czasem obroty spadaja na światełkach mało nie zgaśnie ,przejade z jakieś 2km przełaczam na gaz i jest bardzo dobrz (czyli jak tempreratura już troszke wzrośnie) a. póżniej nawet jak przełącze na benzyne to tez jest wpożądku
--tylko to jest najgorsze że jak juz troszke pojeżdzę temperatura jest ok to na światelkach oczywiście jak jest na D obroty sa wporzadku gdy ustanę juz gdzieś na parkingu przeżuce wiadomo na P albo na N obroty strasznie wzrastają gdzieś tak do 1400-1500
czyli zimny obroty małe ciepły za wysokie
-ok byłem u jednego cos mi tam czyścił w przepustnicy regulację gazu i benzyny tez mi robiono wolnych obrotów tez uczyłem według krzyżaka
-na gazie tez ze 3 litry wiecej zaczął palić albo i wiecej.
pomocy nie wiem czy żle wyregulowali czy silniczek krokowy czy sonda lamda czy wtryskiwacze czy przepływomierz czy czujnik temperatury silnika bo z tego co tak czytam na forum chyba jest.pomocy co bym sie w koszta nie władował. z góry dziękuje
szpala85 - 24-08-2010, 21:51
odpal gala na benzynie daj na "D" i włącz klimę ... jak obroty spadną drastycznie i będzie miał problem z ich podniesieniem to oznaka że silnik krokowy padł .... jeszcze jeden test to dasz na "R" , właczasz klimę i dajesz mocniej gazu , puszczasz gaz ... jak zgaśnie to też oznaka że silnik krokowy padł ....
mixtura81 - 25-08-2010, 16:58
no dzięki za podpowiedz znaczy narazie nie mogę tego sprawdzić no ale z tego co pamietam to właśnie tak sie dziąło jak powłańczam klime odbiorniki jakieś inne to obroty spadają a jak przyjade do domu to przed zgaszeniem powyłańczam wszystko i faktycznie obroty sie podnoszą troszkę wyżej.
a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ?
Hugo - 25-08-2010, 18:27
mixtura81 gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże.
szpala85 - 26-08-2010, 18:34
mixtura81 napisał/a: | a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ? |
tylko używany .. niestety musisz szukać na alledrogo
w ogóle to zrób jakąś fotkę twojego silnika bo widzę że masz jamerykańca
+ fotkę przepustnicy i co pod nią jest ..... bo może się okazać że my ci tu radzimy , i nic z tego nie będzie wynikać
Krejzi - 26-08-2010, 23:59
ja sie troche przyczepie do wątku.
Na poczatku olalem temat ale teraz troche irytuje mnie przypadlosc mojego Gala 2.0 GLSI SOHC.
Mianowicie na wolnych obrotach na zimnym silniku ( tylko na zimnym ) nie trwa to dlugo ale przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu silnik sie zamuli dopiero po chwilce przygazowuje ( obroty na zinym są ok "Ssanie" dziala) jest strasznie duzo tematow o obrotach w galantach ale zaden nie pasuje do moich objawow. czy to normalka ? czy cos jest nie tak ? a jak tak to co ?
szpala85 - 27-08-2010, 03:06
Krejzi, Hugo napisał/a: | gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże. |
Krejzi - 27-08-2010, 10:56
jestem swiezo po
szpala85 - 27-08-2010, 19:33
Krejzi, świece ? przebicie na kablach ? jak masz kopułkę to może wilgoć się dostała ?
Krejzi - 27-08-2010, 19:40
przy najblizszej okazji wymienie swiece kopulke mam niestety, i gdzies tam mi w ogole olej ucieka pomalutku musze oringa zmienic uch dopiero co kupilem i tyle wydatkow, a od wczoraj nie jezdze bo tlumik sie gdzies przepalil i mocno halasuje chlip... ale dam rade
mixtura81 - 28-08-2010, 12:26
ok panowie dzisiaj sprubuje zrobić pare fotek silnika a co do czyszczenia przepustnicy to jak pisałem wcześniej była czyszczona " podobno" przez mechanika co coś tam z obrotami mi ustawiał.
Krejzi - 28-08-2010, 13:33
to na 100% silniczek krokowy dokladnie przechodzilem przez to samo tydzien wczesniejm wyczyscilem przpustnice zrobilem silniczek ( u mnie nie krokowy, troche inaczej to rozwiazane ale jesli u Ciebie jest krokowiec to sprawa jest prosta ), regulacja obrotow i jest elegancko
Arcadio - 31-08-2010, 13:38
Czy jest gdzieś manual jak wyczyścić silniczek krokowy ? Bo ja mam z kolej podobnie - dławienie się na zminym na benzynie, potem po nagrzniau wyskoie oboty wolne na benz i na LPG - ok 1700... na neutralu, bo na D spadaja do ok. 1000... Auto jeździ jak głupie ale pali ok 20 litrów gazu na 100, co jest neco za dużó - dokłanie o jakies 8 litrów biroąc pod uwagę to gdfzie jeździłem i wasze opisu dot. spalania LPG w tym modelu.
mixtura81 - 01-09-2010, 16:14
no widzisz ja tez mam to samo co ty z obrotami.chyba galanty taką wade mają.ale wszystko da sie zrobić.też gadałem z taksówkażem i miał też podobny problem i tez silniczek wyczyscił cos tam wyrególował jakąś śróbka bo podobno lubi sie luzować i wszystko miła ok.
a panowie u mnie wczoraj jadac tak około 80 km/h zapaliła sie kontrolka check engine wszystkie płyny w stanie wiec nie wiem co może byc? czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ?
Hugo - 01-09-2010, 19:05
mixtura81 napisał/a: | czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ? | Tak!
|
|
|