Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r.
Autor Wiadomość
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 24-08-2010, 20:14   pomocy z obrotami w GALU 2,4L-95r.

witam panowie posiadam mitsubishi galant wersja USA 2.4L wersja. LS - 95r.full opcja automat .gaz jeszcze stary.
potrzebuje pomocy od czego zacząć w tej regulaci i od jakiej i czego wymiany.
Wiec tak:
--gdy wsiadam rano odpalam zawsze na benzynie odpalac odpala spoko, obroty 800-900 ok,wrzucam na D prubuje ruszyć no i tak jak by szarpał i nie miał siły a silnik jak by sie miał udusic ale jak tak delikatnie rusze to ok jade no i jadę z 1km w trakcie czasami przysłabnie jak by nie miał siły ale czasami nieraz musze ustac na poboczu poprzełańczać raz na gaz raz na benzyne i potrzymać na obrotach ,czasem obroty spadaja na światełkach mało nie zgaśnie ,przejade z jakieś 2km przełaczam na gaz i jest bardzo dobrz (czyli jak tempreratura już troszke wzrośnie) a. póżniej nawet jak przełącze na benzyne to tez jest wpożądku
--tylko to jest najgorsze że jak juz troszke pojeżdzę temperatura jest ok to na światelkach oczywiście jak jest na D obroty sa wporzadku gdy ustanę juz gdzieś na parkingu przeżuce wiadomo na P albo na N obroty strasznie wzrastają gdzieś tak do 1400-1500

czyli zimny obroty małe ciepły za wysokie

-ok byłem u jednego cos mi tam czyścił w przepustnicy regulację gazu i benzyny tez mi robiono wolnych obrotów tez uczyłem według krzyżaka
-na gazie tez ze 3 litry wiecej zaczął palić albo i wiecej.

pomocy nie wiem czy żle wyregulowali czy silniczek krokowy czy sonda lamda czy wtryskiwacze czy przepływomierz czy czujnik temperatury silnika bo z tego co tak czytam na forum chyba jest.pomocy co bym sie w koszta nie władował. z góry dziękuje
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24-08-2010, 21:51   

odpal gala na benzynie daj na "D" i włącz klimę ... jak obroty spadną drastycznie i będzie miał problem z ich podniesieniem to oznaka że silnik krokowy padł .... jeszcze jeden test to dasz na "R" , właczasz klimę i dajesz mocniej gazu , puszczasz gaz ... jak zgaśnie to też oznaka że silnik krokowy padł ....
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 25-08-2010, 16:58   

no dzięki za podpowiedz znaczy narazie nie mogę tego sprawdzić no ale z tego co pamietam to właśnie tak sie dziąło jak powłańczam klime odbiorniki jakieś inne to obroty spadają a jak przyjade do domu to przed zgaszeniem powyłańczam wszystko i faktycznie obroty sie podnoszą troszkę wyżej.
a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-08-2010, 18:27   

mixtura81 gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże.
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26-08-2010, 18:34   

mixtura81 napisał/a:
a nie wiesz gdzie i za ile można by było dostać taki silniczek krokowy ?


tylko używany .. niestety :roll: musisz szukać na alledrogo

w ogóle to zrób jakąś fotkę twojego silnika bo widzę że masz jamerykańca :wink:
+ fotkę przepustnicy i co pod nią jest ..... bo może się okazać że my ci tu radzimy , i nic z tego nie będzie wynikać :roll:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-08-2010, 23:59   

ja sie troche przyczepie do wątku.
Na poczatku olalem temat ale teraz troche irytuje mnie przypadlosc mojego Gala 2.0 GLSI SOHC.
Mianowicie na wolnych obrotach na zimnym silniku ( tylko na zimnym ) nie trwa to dlugo ale przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu silnik sie zamuli dopiero po chwilce przygazowuje ( obroty na zinym są ok "Ssanie" dziala) jest strasznie duzo tematow o obrotach w galantach ale zaden nie pasuje do moich objawow. czy to normalka ? czy cos jest nie tak ? a jak tak to co ? :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27-08-2010, 03:06   

Krejzi,
Hugo napisał/a:
gruntowne czyszczenie przepustnicy napewno pomoże.
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-08-2010, 10:56   

jestem swiezo po
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27-08-2010, 19:33   

Krejzi, świece ? przebicie na kablach ? jak masz kopułkę to może wilgoć się dostała ? :wink:
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-08-2010, 19:40   

przy najblizszej okazji wymienie swiece kopulke mam niestety, i gdzies tam mi w ogole olej ucieka pomalutku musze oringa zmienic uch dopiero co kupilem i tyle wydatkow, a od wczoraj nie jezdze bo tlumik sie gdzies przepalil i mocno halasuje chlip... ale dam rade :P
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 28-08-2010, 12:26   

ok panowie dzisiaj sprubuje zrobić pare fotek silnika a co do czyszczenia przepustnicy to jak pisałem wcześniej była czyszczona " podobno" przez mechanika co coś tam z obrotami mi ustawiał.
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-08-2010, 13:33   

to na 100% silniczek krokowy dokladnie przechodzilem przez to samo tydzien wczesniejm wyczyscilem przpustnice zrobilem silniczek ( u mnie nie krokowy, troche inaczej to rozwiazane ale jesli u Ciebie jest krokowiec to sprawa jest prosta ), regulacja obrotow i jest elegancko :)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Arcadio 
Nowy Forumowicz
FAN ASB

Auto: Galant E5xA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: DC
Wysłany: 31-08-2010, 13:38   

Czy jest gdzieś manual jak wyczyścić silniczek krokowy ? Bo ja mam z kolej podobnie - dławienie się na zminym na benzynie, potem po nagrzniau wyskoie oboty wolne na benz i na LPG - ok 1700... na neutralu, bo na D spadaja do ok. 1000... Auto jeździ jak głupie ale pali ok 20 litrów gazu na 100, co jest neco za dużó - dokłanie o jakies 8 litrów biroąc pod uwagę to gdfzie jeździłem i wasze opisu dot. spalania LPG w tym modelu.
_________________
Pozdro - Arcadio
1. Renia Safrane 2.5 R5 ASB; 00' członek Safrane Klub Polska
2. Mitsu Galant 2.4 R4 ASB + LPG; 96' from USA
 
 
 
mixtura81 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT 95r. 2,4L LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 56
Skąd: płock
Wysłany: 01-09-2010, 16:14   

no widzisz ja tez mam to samo co ty z obrotami.chyba galanty taką wade mają.ale wszystko da sie zrobić.też gadałem z taksówkażem i miał też podobny problem i tez silniczek wyczyscił cos tam wyrególował jakąś śróbka bo podobno lubi sie luzować i wszystko miła ok.

a panowie u mnie wczoraj jadac tak około 80 km/h zapaliła sie kontrolka check engine wszystkie płyny w stanie wiec nie wiem co może byc? czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-09-2010, 19:05   

mixtura81 napisał/a:
czy może to być przyczyna sondy lambda.bo zaczął wiecej palić a i kopci z rury czy to tez moze byc przyczyną sondy ?
Tak!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.