To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - kopcenie

pkp30 - 26-08-2010, 16:28
Temat postu: kopcenie
mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(
pawelsonx - 26-08-2010, 17:31

czrno to albo za dużo paliwa albo za mało powietrza

zaślep egr objawy powinny ustąpić

pkp30 - 26-08-2010, 17:42

pawelsonx napisał/a:
czrno to albo za dużo paliwa albo za mało powietrza

zaślep egr objawy powinny ustąpić



a gdzie to znajde

pawelsonx - 26-08-2010, 17:55

a nie było poruszane na forum ??

jak nie to

pkp30 - 27-08-2010, 21:50

pawelsonx napisał/a:
a nie było poruszane na forum ??

jak nie to Obrazek




sorki ale moge cos jasniej bo nic z tego nie kapuje

Moomin - 27-08-2010, 21:57
Temat postu: Re: kopcenie
pkp30 napisał/a:
mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(

Ale w dieslach to dość powszechne zjawisko, chyba nie ma się czym martwić. Jakby kopcił na siwo-niebiesko byłoby gorzej.

pawelsonx - 27-08-2010, 22:49

mój po zaślepieniu nie kopcił

co do egr zdejmij przewód podciśnienia i zaślep ten przewód np śrubą

egr jest zaznaczony na obrazku

pkp30 - 27-08-2010, 23:30
Temat postu: Re: kopcenie
Moomin napisał/a:
pkp30 napisał/a:
mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(

Ale w dieslach to dość powszechne zjawisko, chyba nie ma się czym martwić. Jakby kopcił na siwo-niebiesko byłoby gorzej.


tak to tez wiem ze maja takie objawy ale cos jest nie tak (sorry nie napisałem tego) bo słaby jest po czasie dostaje kopa

czester_ - 28-08-2010, 11:53

Ostatnio to przerabiałem kolego jak zacząłem się bawić tym potencjometrem na pompie. Sprawdź sobie jakie masz napięcie w stanie spoczynku. Mi zachowywał się tak przy 6V. Po przekręceniu na 7v spalanie jest w miarę małe, a przestał kopcić jak również wcześniej dostaje kopa.
pawelsonx - 28-08-2010, 12:57

czester_ napisał/a:
Ostatnio to przerabiałem kolego jak zacząłem się bawić tym potencjometrem na pompie. Sprawdź sobie jakie masz napięcie w stanie spoczynku. Mi zachowywał się tak przy 6V. Po przekręceniu na 7v spalanie jest w miarę małe, a przestał kopcić jak również wcześniej dostaje kopa.


skąd tak duże napięcia ??

poza tym ten potencjometr jest z jednym z czujników odpowiedzialnym za prace egr .

czester_ - 28-08-2010, 16:12

o moja pomyłka;)

oczywiście 0,6V i 0,7V



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group