Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kopcenie
Autor Wiadomość
pkp30 
Forumowicz


Auto: mitsubisi carisma 1,9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 101
Skąd: gliwice
Wysłany: 26-08-2010, 16:28   kopcenie

mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(
_________________
pkp30
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-08-2010, 17:31   

czrno to albo za dużo paliwa albo za mało powietrza

zaślep egr objawy powinny ustąpić
 
 
 
pkp30 
Forumowicz


Auto: mitsubisi carisma 1,9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 101
Skąd: gliwice
Wysłany: 26-08-2010, 17:42   

pawelsonx napisał/a:
czrno to albo za dużo paliwa albo za mało powietrza

zaślep egr objawy powinny ustąpić



a gdzie to znajde
_________________
pkp30
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 26-08-2010, 17:55   

a nie było poruszane na forum ??

jak nie to
 
 
 
pkp30 
Forumowicz


Auto: mitsubisi carisma 1,9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 101
Skąd: gliwice
Wysłany: 27-08-2010, 21:50   

pawelsonx napisał/a:
a nie było poruszane na forum ??

jak nie to Obrazek




sorki ale moge cos jasniej bo nic z tego nie kapuje
_________________
pkp30
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 27-08-2010, 21:57   Re: kopcenie

pkp30 napisał/a:
mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(

Ale w dieslach to dość powszechne zjawisko, chyba nie ma się czym martwić. Jakby kopcił na siwo-niebiesko byłoby gorzej.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 27-08-2010, 22:49   

mój po zaślepieniu nie kopcił

co do egr zdejmij przewód podciśnienia i zaślep ten przewód np śrubą

egr jest zaznaczony na obrazku
 
 
 
pkp30 
Forumowicz


Auto: mitsubisi carisma 1,9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 101
Skąd: gliwice
Wysłany: 27-08-2010, 23:30   Re: kopcenie

Moomin napisał/a:
pkp30 napisał/a:
mam pytanie co to moze byc bo zauwazyłem ze jak dodaje gazu przy zmianie biegów to kopci mi na czarno co za przyczyna??????? powiem ze sprawdzam poziom oleju jest taki sam jak przy wymianie :(

Ale w dieslach to dość powszechne zjawisko, chyba nie ma się czym martwić. Jakby kopcił na siwo-niebiesko byłoby gorzej.


tak to tez wiem ze maja takie objawy ale cos jest nie tak (sorry nie napisałem tego) bo słaby jest po czasie dostaje kopa
_________________
pkp30
 
 
czester_ 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 TD Titanium 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-08-2010, 11:53   

Ostatnio to przerabiałem kolego jak zacząłem się bawić tym potencjometrem na pompie. Sprawdź sobie jakie masz napięcie w stanie spoczynku. Mi zachowywał się tak przy 6V. Po przekręceniu na 7v spalanie jest w miarę małe, a przestał kopcić jak również wcześniej dostaje kopa.
_________________
Moja Cari
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 28-08-2010, 12:57   

czester_ napisał/a:
Ostatnio to przerabiałem kolego jak zacząłem się bawić tym potencjometrem na pompie. Sprawdź sobie jakie masz napięcie w stanie spoczynku. Mi zachowywał się tak przy 6V. Po przekręceniu na 7v spalanie jest w miarę małe, a przestał kopcić jak również wcześniej dostaje kopa.


skąd tak duże napięcia ??

poza tym ten potencjometr jest z jednym z czujników odpowiedzialnym za prace egr .
 
 
 
czester_ 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 TD Titanium 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 160
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-08-2010, 16:12   

o moja pomyłka;)

oczywiście 0,6V i 0,7V
_________________
Moja Cari
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.