Sigma/Diamante Techniczne - pompa paliwa - wymiana
Rajek - 09-09-2010, 08:24 Temat postu: pompa paliwa - wymiana Witam,
Panowie mam ciśnienie paliwa 2,5 bara na zimnym silniku - to chyba za mało?
Jak można wymienić pompę? Przeczytałem, że trzeba bak zdejmować? Jest jakiś łatwy sposób?
wojtas - 09-09-2010, 09:02
Zapytam jeszcze raz, sprawdzałeś szczelność przewodów. Może po dłuższym postoju się zapowietrza. Bo jest to trochę dziwne, że na zimnym jest lipa a na ciepłym jest ok.
Rajek - 09-09-2010, 09:51
sprawdzałem i nie widać niczego niepokojącego paliwo nie ucieka.
wojtas - 09-09-2010, 10:15
W takim razie, faktycznie trzeba zobaczyć pompę, możliwe że nie trzyma ciśnienia.
lukasz12 - 09-09-2010, 12:33
A regulator ciśnienia sprawdzaliście? To jest to małe coś z cienkim węzykiem na końcu listwy wtryskowej, może on przepuszcza? Sugerowałbym sprawdzić czy jak jest odłączone podciśnienie to są zmiany w ciśnieniu paliwa - powinno być wyższe.
Rajek - 09-09-2010, 13:34
a czy jak zacisnę wąż przy regulatorze to nie powinno pomóc, bez mierzenia ciśnienia?
lukasz12 - 09-09-2010, 13:46
Rajek napisał/a: | a czy jak zacisnę wąż przy regulatorze to nie powinno pomóc, bez mierzenia ciśnienia? | No można tak spróbować, ale mierząc ciśnienie będziesz wiedział dokładniej czy to na pewno regulator.
Krzyzak - 10-09-2010, 07:30
Rajek napisał/a: | mam ciśnienie paliwa 2,5 bara na zimnym silniku |
powiedziałbym że wzorcowo
Rajek - 10-09-2010, 08:21
dobrze 2,5 bara, a nie 3,5 ?
Krzyzak - 10-09-2010, 10:54
3.5 to na odłączonym układzie podciśnienia z regulatora (zdejmujesz ten cienki przewodzik z niebieskim paskiem z regulatora ciśnienia)
normalny stan to w granicach 2.5-2.8
Rajek - 20-09-2010, 19:40
problem słabego odpalania na zimnym silniku rozwiązany, problemem były świece zapłonowe
lukasz12 - 20-09-2010, 20:46
Rajek napisał/a: | problem słabego odpalania na zimnym silniku rozwiązany, problemem były świece zapłonowe |
Nigdy nie należy przeceniać pewnych rzeczy. I diagnozować dokładnie. A co miałes i na co wymieniłeś ?
|
|
|