To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Skrzynia od Galanta 1.8TD do 4G63

zenek_bb - 15-09-2010, 23:22
Temat postu: [1G 90-94] Skrzynia od Galanta 1.8TD do 4G63
Siemano. Obiło mi się kiedyś o uszy ,że do 4G63 pasuje skrzynia biegów z jakiegoś Galanta 1.8TD chyba, wiem że był to turbodiesel. Nie mogę nigdzie znaleźć wzmianki o tym, a w skrzyniach nie siedzę. Chciałem wiedzieć jaka skrzynia to miała być i do którego silnika podejdzie plug&play, do 6 bolta czy do 7 bolta. Proszę o każde info w tej sprawie w temacie :D Chodzi o 1G ecli jak coś...
barteski - 17-11-2010, 22:52

TEMAT TABU JAK WIDAC ..................................................SZKODA :(
robertdg - 17-11-2010, 22:58

W galantach EA, skrzynia, a raczej bebechy ze skrzyni biegów Pb można władowac do skrzyni ON, z tym, że jedna zebatke trzeba zostawić ze skrzyni ON.
barteski - 24-11-2010, 15:57

robertdg, checsz powiedziec ze wałki do choinek sa te same i można pozamieniac biegi i tak dalej ?? co to za zębatka ?? akurat ja mysle na opcja z on do pb ale droga ta sama
robertdg - 24-11-2010, 16:56

Ale czemu z diesla do benzyny :?:

Tutaj było napisane o tym co wcześniej wspomniałem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=10973

kafar_1989 - 24-11-2010, 21:13

z diesla bo jest mocniejszy i ma inne przelozenia kumpel mial w turbiaku i skrzynia pancerna przy 300 koniach :D
barteski - 25-11-2010, 01:03

kafar_1989, WŁASNIE TO CHCIAŁEM USLYSZEC :D tylko jest tych skrzynek kilka i i niewiem jak to dobrac nie pamietasz z jakiego mial ta skrzynie kumpel ??
robertdg - 25-11-2010, 09:23

kafar_1989 napisał/a:
z diesla bo jest mocniejszy
ale nikt nie powiedział, że wolnijejszy, zawsze zapominaja wspomnieć o najwazniejszym :D
ryba_84 - 21-12-2010, 19:07

skrzynia z galanta 1,8TD pasuje do silnika 4g67 1,8Gti z C58 wiec do 4g63 tez powinna pasowac bo blok ten sam.moze byc problem z dlugosciami polosi i dlugosciami wieloklinow na przegubach.
zenek_bb - 21-12-2010, 20:20

oki podaj tylko z jakiego modelu galanta i silnika to ma być skrzynia, a półosiami się już nie przejmuj :D
ryba_84 - 22-12-2010, 10:23

ja kupiłem od gala 87-92 18TD 4D65 skrzynia KM206 AKL za 280zl ale szukałem F5M22 bo jest nowszy model skrzyni i tez powinna pasować.choinka w dieslu prawie taka sama jak w 1,3 i w Gti (w 1,3 5 bieg jest krótszy a w Gti 1 bieg dłuższy) różnica przede wszystkim w przełożeniu głównym.skrzynia z Diesla oczywiście jest szybsza (dłuższa wiec większe prędkości na poszczególnych biegach ale gorsze przyspieszenia) co wynika z przełożenia głównego.
rosomak1983 - 22-12-2010, 12:15

zenek_bb, chcesz na uturbiony silnik nałożyc ta skrzynie zeby wytrzymała moment ???
zenek_bb - 22-12-2010, 15:35

Żeby wytrzymała moment to tylko jeden z powodów, przede wszystkim jazda na trasie 140 przy 4kRPM męczące, i dla mnie i dla turbiny, przynajmniej w tej skrzyni co mam teraz w 7 bolcie, przy 6 bolcie mam jeszcze krótszą. Do mojego stylu jazdy wole dłuższą, no i w ogóle. Barteski też chce taką zamontować.

Czemu pytasz?

[ Dodano: 22-12-2010, 15:40 ]
ryba_84 napisał/a:
dłuższa wiec większe prędkości na poszczególnych biegach ale gorsze przyspieszenia


jak by ścigały się wolnossaki to może i owszem, ale jak silnik jest uturbiony można by powiedzieć że lepiej wyjdzie rzadziej zmieniać bieg ale za to sprawniej wykorzystywać przebieg momentu i mocy

dzisiaj wpadłem na pomysł że jak będzie kasa to oprócz turbiny będzie dodatkowo eaton :twisted: tylko wtedy korby kute żeby nie pogięło... ;/ ale myśl fajna :D

ryba_84 - 22-12-2010, 16:38

jakie masz opony zalozone ze przy 4000obr masz 140km/h?
zenek_bb - 22-12-2010, 17:05

od opon zależy jaką prędkość będziesz miał w realu, prędkość na liczniku zależy od skrzyni i wskazówki, więc o co pytasz? na liczniku mam 140, obrotów 3950 chyba jakoś tak, wg GPSa prędkość 137


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group