To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero I - [2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana"

Whitie - 28-09-2010, 20:51
Temat postu: [2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana"
Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje? :)
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?

Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej

1405 - 28-09-2010, 22:24
Temat postu: Re: Wycieraczki i praca "przerywana"
Whitie napisał/a:
Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje? :)
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?

Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej

Też przy tym grzebałem...odkręć taki dekiel mechanizmu ślimakowego przy silniczku wycieraczek i wyczyść styki ze stężałego smaru...Usterka powinna minąć chyba że wypalone są styki to wtedy będzie d... :(
Jeszcze jedna dziwna sprawa z tymi wycieraczkami ze na położeniach przypuśćmy tym "I "wycieraczki zatrzymają się prawidłowo ale jeżeli podczas wychylenia wyłączysz wycieraczki to pozostaną w tym położeniu w którym będą wyłączone...tego nie opanowałem. Podejrzewam ze tak została zrobiona po prostu instalacja...wadliwie wyłącznik odłącza całkowicie zasilanie nie pozwalając mechanizmowi na powrót w miejsce postoju.

Whitie - 30-09-2010, 18:42

Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską?
waclaw2727 - 30-09-2010, 19:03

Whitie napisał/a:
Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską?


pod maską w silniczku wycieraczek nie trudno zobaczyć

Whitie - 04-10-2010, 19:25

dzięki. W sobotę rozbieram... powiem co i jak :)
flinston - 02-11-2010, 23:13

można jeszcze zdjąć całe metalowe ramiona wycieraczek(po 1 śrubce na ramię) i napsikać tam smaru lub oleju miałem podobny problem rozbierałem wszystko silniczek wymiana szczotek smarowanie przekładni ślimakowej czyszczenie styków i nic rozbieranie ramion czyszczenie i smarowanie wszystkiego wszystkich dzwigien i......dalej to samo więc się wnerwiłem i powiedziałem sobie że mam to gdzieś więc tak śmigałem 2 tygodnie a tu się samo naprawiło teraz w położeniu 1 robią pełny cykl :) pewnie po tych 2 tygodniach nadmiar smaru na stykach w ślmacznicy się rozlazł i zaczęło poprawnie działać
Whitie - 04-11-2010, 21:10

Nie umie tego zrobić...... Ma ktoś z Wawy ochotę na dobra wódkę i chwile zabawy przy tym moim wynalazku? :)
bmw1705 - 27-11-2012, 19:27

panowie to ze wycieraczki staja w roznych pozycjach moze byc spowodowane brakiem masy sprawdzcie czy macie mase na silniczku podepnijcie dodatkowy kabelek do silniczka
kdf - 28-11-2012, 18:11

Hmmmm ostatni post jest tak jakby sprzed dwóch lat. No może jeszcze nie naprawił.
Heilsberg - 28-11-2012, 18:18

Nowy nabija posty a by nie było, że kasztani to wyszukuje stare tematy, w których coś sensownego powie. Nie on pierwszy tak czyni, to popularna metoda. :D
bmw1705 - 28-11-2012, 19:15

no moze komus sie przyda jak bedzie szukal
Heilsberg - 28-11-2012, 21:21

Ależ oczywiście, nikt pretensji nie ma. Lepiej tak, niż dopisać w jakimś temacie "Zgadzam się".
ppkss4_ - 21-12-2013, 23:08

temat stary lecz rozwiazanie banalne, moze ktos w przyszlosci bedzie mial problem wiec dodam, ze to efekt braku masy na silniczku. najszybszym rozwiazaniem jest podlaczenie dodadkowej masy do obudowy silnicza. krew mnie zalewala bo nikt nie wiedzial co jest, wymiana silniczka nie pomagala a przez glupote podlaczylem mase do silniczka i w koncu pojawil sie usmiech na twarzy.

pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group