Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana"
Autor Wiadomość
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 28-09-2010, 20:51   [2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana"

Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje? :)
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?

Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 28-09-2010, 22:24   Re: Wycieraczki i praca "przerywana"

Whitie napisał/a:
Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje? :)
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?

Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej

Też przy tym grzebałem...odkręć taki dekiel mechanizmu ślimakowego przy silniczku wycieraczek i wyczyść styki ze stężałego smaru...Usterka powinna minąć chyba że wypalone są styki to wtedy będzie d... :(
Jeszcze jedna dziwna sprawa z tymi wycieraczkami ze na położeniach przypuśćmy tym "I "wycieraczki zatrzymają się prawidłowo ale jeżeli podczas wychylenia wyłączysz wycieraczki to pozostaną w tym położeniu w którym będą wyłączone...tego nie opanowałem. Podejrzewam ze tak została zrobiona po prostu instalacja...wadliwie wyłącznik odłącza całkowicie zasilanie nie pozwalając mechanizmowi na powrót w miejsce postoju.
 
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 30-09-2010, 18:42   

Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską?
 
 
waclaw2727 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 166
Skąd: międzyrzecz
Wysłany: 30-09-2010, 19:03   

Whitie napisał/a:
Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską?


pod maską w silniczku wycieraczek nie trudno zobaczyć
_________________
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 04-10-2010, 19:25   

dzięki. W sobotę rozbieram... powiem co i jak :)
 
 
flinston 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 19
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-11-2010, 23:13   

można jeszcze zdjąć całe metalowe ramiona wycieraczek(po 1 śrubce na ramię) i napsikać tam smaru lub oleju miałem podobny problem rozbierałem wszystko silniczek wymiana szczotek smarowanie przekładni ślimakowej czyszczenie styków i nic rozbieranie ramion czyszczenie i smarowanie wszystkiego wszystkich dzwigien i......dalej to samo więc się wnerwiłem i powiedziałem sobie że mam to gdzieś więc tak śmigałem 2 tygodnie a tu się samo naprawiło teraz w położeniu 1 robią pełny cykl :) pewnie po tych 2 tygodniach nadmiar smaru na stykach w ślmacznicy się rozlazł i zaczęło poprawnie działać
 
 
Whitie 
Forumowicz


Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Wawa/Targówek
Wysłany: 04-11-2010, 21:10   

Nie umie tego zrobić...... Ma ktoś z Wawy ochotę na dobra wódkę i chwile zabawy przy tym moim wynalazku? :)
 
 
bmw1705 
Nowy Forumowicz

Auto: misiu pajero 1 2.5td 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 29
Skąd: bełchatów
Wysłany: 27-11-2012, 19:27   

panowie to ze wycieraczki staja w roznych pozycjach moze byc spowodowane brakiem masy sprawdzcie czy macie mase na silniczku podepnijcie dodatkowy kabelek do silniczka
 
 
kdf 
Forumowicz


Auto: Pajero I '89 2.5TDI automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 31
Skąd: Jarocin
Wysłany: 28-11-2012, 18:11   

Hmmmm ostatni post jest tak jakby sprzed dwóch lat. No może jeszcze nie naprawił.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-11-2012, 18:18   

Nowy nabija posty a by nie było, że kasztani to wyszukuje stare tematy, w których coś sensownego powie. Nie on pierwszy tak czyni, to popularna metoda. :D
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
bmw1705 
Nowy Forumowicz

Auto: misiu pajero 1 2.5td 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 29
Skąd: bełchatów
Wysłany: 28-11-2012, 19:15   

no moze komus sie przyda jak bedzie szukal
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 28-11-2012, 21:21   

Ależ oczywiście, nikt pretensji nie ma. Lepiej tak, niż dopisać w jakimś temacie "Zgadzam się".
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 21-12-2013, 23:08   

temat stary lecz rozwiazanie banalne, moze ktos w przyszlosci bedzie mial problem wiec dodam, ze to efekt braku masy na silniczku. najszybszym rozwiazaniem jest podlaczenie dodadkowej masy do obudowy silnicza. krew mnie zalewala bo nikt nie wiedzial co jest, wymiana silniczka nie pomagala a przez glupote podlaczylem mase do silniczka i w koncu pojawil sie usmiech na twarzy.

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.