[2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana" |
Autor |
Wiadomość |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 28-09-2010, 20:51 [2.5 TD] Wycieraczki i praca "przerywana"
|
|
|
Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje?
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?
Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 28-09-2010, 22:24 Re: Wycieraczki i praca "przerywana"
|
|
|
Whitie napisał/a: | Witam
Taki mam drobny problem.
Wycieraczki przednie na położeniu pierwszym przerywają w różnych dziwnych miejscach.
Potrafią się zatrzymać na połowie szyby lub u góry... rożnie.
Powiecie mi gdzie jest to ustrojstwo, które nimi kieruje?
Ewentualnie czy ktoś ma taki "sterownik"?
Z góry dziękuję za pomoc
Pzdr
Maciej |
Też przy tym grzebałem...odkręć taki dekiel mechanizmu ślimakowego przy silniczku wycieraczek i wyczyść styki ze stężałego smaru...Usterka powinna minąć chyba że wypalone są styki to wtedy będzie d...
Jeszcze jedna dziwna sprawa z tymi wycieraczkami ze na położeniach przypuśćmy tym "I "wycieraczki zatrzymają się prawidłowo ale jeżeli podczas wychylenia wyłączysz wycieraczki to pozostaną w tym położeniu w którym będą wyłączone...tego nie opanowałem. Podejrzewam ze tak została zrobiona po prostu instalacja...wadliwie wyłącznik odłącza całkowicie zasilanie nie pozwalając mechanizmowi na powrót w miejsce postoju. |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 30-09-2010, 18:42
|
|
|
Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską? |
|
|
|
 |
waclaw2727
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 166 Skąd: międzyrzecz
|
Wysłany: 30-09-2010, 19:03
|
|
|
Whitie napisał/a: | Dzięki, a że się nie znam to gdzie znajdę ten "dekiel mechanizmu ślimakowego" ? wewnątrz auta czy pod maską? |
pod maską w silniczku wycieraczek nie trudno zobaczyć |
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
 |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 04-10-2010, 19:25
|
|
|
dzięki. W sobotę rozbieram... powiem co i jak |
|
|
|
 |
flinston
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 89 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 19 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-11-2010, 23:13
|
|
|
można jeszcze zdjąć całe metalowe ramiona wycieraczek(po 1 śrubce na ramię) i napsikać tam smaru lub oleju miałem podobny problem rozbierałem wszystko silniczek wymiana szczotek smarowanie przekładni ślimakowej czyszczenie styków i nic rozbieranie ramion czyszczenie i smarowanie wszystkiego wszystkich dzwigien i......dalej to samo więc się wnerwiłem i powiedziałem sobie że mam to gdzieś więc tak śmigałem 2 tygodnie a tu się samo naprawiło teraz w położeniu 1 robią pełny cykl pewnie po tych 2 tygodniach nadmiar smaru na stykach w ślmacznicy się rozlazł i zaczęło poprawnie działać |
|
|
|
 |
Whitie
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 SOHC / K260 RD28T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Wawa/Targówek
|
Wysłany: 04-11-2010, 21:10
|
|
|
Nie umie tego zrobić...... Ma ktoś z Wawy ochotę na dobra wódkę i chwile zabawy przy tym moim wynalazku? |
|
|
|
 |
bmw1705
Nowy Forumowicz
Auto: misiu pajero 1 2.5td 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 29 Skąd: bełchatów
|
Wysłany: 27-11-2012, 19:27
|
|
|
panowie to ze wycieraczki staja w roznych pozycjach moze byc spowodowane brakiem masy sprawdzcie czy macie mase na silniczku podepnijcie dodatkowy kabelek do silniczka |
|
|
|
 |
kdf
Forumowicz

Auto: Pajero I '89 2.5TDI automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 31 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 28-11-2012, 18:11
|
|
|
Hmmmm ostatni post jest tak jakby sprzed dwóch lat. No może jeszcze nie naprawił. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 28-11-2012, 18:18
|
|
|
Nowy nabija posty a by nie było, że kasztani to wyszukuje stare tematy, w których coś sensownego powie. Nie on pierwszy tak czyni, to popularna metoda. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
bmw1705
Nowy Forumowicz
Auto: misiu pajero 1 2.5td 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 29 Skąd: bełchatów
|
Wysłany: 28-11-2012, 19:15
|
|
|
no moze komus sie przyda jak bedzie szukal |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 28-11-2012, 21:21
|
|
|
Ależ oczywiście, nikt pretensji nie ma. Lepiej tak, niż dopisać w jakimś temacie "Zgadzam się". |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 21-12-2013, 23:08
|
|
|
temat stary lecz rozwiazanie banalne, moze ktos w przyszlosci bedzie mial problem wiec dodam, ze to efekt braku masy na silniczku. najszybszym rozwiazaniem jest podlaczenie dodadkowej masy do obudowy silnicza. krew mnie zalewala bo nikt nie wiedzial co jest, wymiana silniczka nie pomagala a przez glupote podlaczylem mase do silniczka i w koncu pojawil sie usmiech na twarzy.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|