To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Problem z odpalaniem..

liczner18 - 08-10-2010, 19:39
Temat postu: Problem z odpalaniem..
Witam... Od czasu gdy nic nie pisalem za forum o moim misku wszystko bylo ok, skrzynia też działa juz perfekt... Ostatnio cos sie zaczęło dziać... mianowicie jest problem z odpalaniem jak auto postoi jakies 8 , 9 godzin.... sprawdzalem wszystko i tak.... pompa paliwowa działa idealnie, iskra jest, ale... sprawdzilem wtryski i sie okazuje ze na poczatku krecenia rozrusznikiem nie ma sygnalu na wtryski.... problem wyglada tak ze trzeba go bardzo dlugo krecic zeby odpalil, jak sie kreci to nawet nie beknie, az nagle idealnie zalapuje i pracuje bardzo rowniutko.... tak ja mowie sprawdzilem probowka ze na poczatku krecenia nie ma pradu na wtryskach i jak zaczyna lapac to pojawia sie impuls i zaczyna zaswiecac sie probowka.... dodam ze mam zalozona sekwencje firmy kme.... i od momentu gdy zalozylem gaz zaczelo sie to dziac.... problem w tym ze im chlodniej tym dluzej trzeba krecic... prosze o pomoc nie znam sie na elektryce....pozdrawiam
zbychu80 - 08-10-2010, 21:42

Może idź w stronę emulatora wtryskiwaczy.
liczner18 - 08-10-2010, 22:20

a gdzie on jest?
mitsu_pl - 08-10-2010, 22:35

Ja bym polecał odwiedziny zakładu w którym ta instalacja była zakładana, jeżeli to ich wina powinni coś z tym zrobić... Zresztą wnioskując po tym co piszesz, to ich wina... ;)
liczner18 - 09-10-2010, 19:12

hehe i to jest dobra mysl:) lecz jest jednak male ale.... juz bylem u nich w tej sprawieale panowie nie maja pojecia o co chodzi....moge ich podac do jakiegos sadu czy cos?... instalacja jest na gwarancji ...
mitsu_pl - 10-10-2010, 05:52

Spoko, wystarczy, że posprawdzają wszystkie te wcinki, które porobili. A nóż widelec, że trafią na coś co zrobili źle... Niech poświęcą trochę czasu, w końcu instalacja jest na gwarancji, więc muszą przy niej "warować" dopóki nie znajdą przyczyny swojego błędu... (na 90% stawiam na ich błąd/pomyłkę przy montażu).
liczner18 - 11-10-2010, 18:12

czyli nie bierzeszpod uwage tego ze moje mitasubishi cos nawalilo samo z siebie, tylko poprostu ich wina?.... mi sie jeszcze wydaje ze ta instalacjha cos moze chrzanic, bo tak naprawde ona ingieruje w prace wtrysków od wachy... skoro prad pojawia sie po parunastu sekundach krecenia rozrusznikiem to cos ze sterowaniem tego gazu...
mitsu_pl - 12-10-2010, 01:05

Skoro piszesz, że to stało się zaraz po montażu gazu, to stawiam 90% na bubel gazowników. 10% zostawiam, na zbieg okoliczności, jednak z doświadczenie podpowiada mi ten pierwszy wariant...
liczner18 - 25-10-2010, 16:00

panowie o mozliwe ze to wina kabla plusowego ktory jest podciagniety ze skrzyneczki bezpieczników w srodku??.... bo gadalem z typem z tego warsztatu co mi zakladali ta instalacje i powiedział że to najprawdopodobniej on zakłóca prace sterownika silnika....bo podobno jakby ten plus podłączyli do stacyjki to nie powinien z niczym kolidować... co wy na to?
Markus6 - 26-10-2010, 18:32

Jeśli mogę podepnę się pod temat i zapytam o podobną rzecz a mianowicie:
Czy mój misiek powinien odpalać na dotyk? miałem wcześniej nissana sunny z gazem odpalał na dotyk, siostra ma colta z gazem 1.6 też odpala jej na dotyk. W moim miśku jest sekwencja STAG300, po nocy jak rano odpalam to jak zacznie kręcić to mija 2-3s zanim załapie, jak było koło 0 to nawet dłużej, na ciepłym też nie odpala na dotyk tylko mija ok 1-1,5s zanim odpali. Czy coś jest nie tak? Boje się żebym w zimie nie miał problemów z odpaleniem.
A tak ap-ropo to na kompie są błędy 41,12,13 ale to chyba przyczyna że gaz jest.

Hugo - 26-10-2010, 19:34

Markus6 ile masz paliwa w zbiorniku?
Markus6 - 26-10-2010, 19:59

w granicach 15-20l jak zaświeca się rezerwa to tankuje 10-15l, nawet pojeździłem trochę tylko na benzynie ale to nic nie zmieniało


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group