Problem z odpalaniem.. |
Autor |
Wiadomość |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 08-10-2010, 19:39 Problem z odpalaniem..
|
|
|
Witam... Od czasu gdy nic nie pisalem za forum o moim misku wszystko bylo ok, skrzynia też działa juz perfekt... Ostatnio cos sie zaczęło dziać... mianowicie jest problem z odpalaniem jak auto postoi jakies 8 , 9 godzin.... sprawdzalem wszystko i tak.... pompa paliwowa działa idealnie, iskra jest, ale... sprawdzilem wtryski i sie okazuje ze na poczatku krecenia rozrusznikiem nie ma sygnalu na wtryski.... problem wyglada tak ze trzeba go bardzo dlugo krecic zeby odpalil, jak sie kreci to nawet nie beknie, az nagle idealnie zalapuje i pracuje bardzo rowniutko.... tak ja mowie sprawdzilem probowka ze na poczatku krecenia nie ma pradu na wtryskach i jak zaczyna lapac to pojawia sie impuls i zaczyna zaswiecac sie probowka.... dodam ze mam zalozona sekwencje firmy kme.... i od momentu gdy zalozylem gaz zaczelo sie to dziac.... problem w tym ze im chlodniej tym dluzej trzeba krecic... prosze o pomoc nie znam sie na elektryce....pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 08-10-2010, 21:42
|
|
|
Może idź w stronę emulatora wtryskiwaczy. |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 29-11-2010, 16:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 08-10-2010, 22:20
|
|
|
a gdzie on jest? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 08-10-2010, 22:35
|
|
|
Ja bym polecał odwiedziny zakładu w którym ta instalacja była zakładana, jeżeli to ich wina powinni coś z tym zrobić... Zresztą wnioskując po tym co piszesz, to ich wina... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 09-10-2010, 19:12
|
|
|
hehe i to jest dobra mysl:) lecz jest jednak male ale.... juz bylem u nich w tej sprawieale panowie nie maja pojecia o co chodzi....moge ich podac do jakiegos sadu czy cos?... instalacja jest na gwarancji ... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 10-10-2010, 05:52
|
|
|
Spoko, wystarczy, że posprawdzają wszystkie te wcinki, które porobili. A nóż widelec, że trafią na coś co zrobili źle... Niech poświęcą trochę czasu, w końcu instalacja jest na gwarancji, więc muszą przy niej "warować" dopóki nie znajdą przyczyny swojego błędu... (na 90% stawiam na ich błąd/pomyłkę przy montażu). |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 11-10-2010, 18:12
|
|
|
czyli nie bierzeszpod uwage tego ze moje mitasubishi cos nawalilo samo z siebie, tylko poprostu ich wina?.... mi sie jeszcze wydaje ze ta instalacjha cos moze chrzanic, bo tak naprawde ona ingieruje w prace wtrysków od wachy... skoro prad pojawia sie po parunastu sekundach krecenia rozrusznikiem to cos ze sterowaniem tego gazu... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 12-10-2010, 01:05
|
|
|
Skoro piszesz, że to stało się zaraz po montażu gazu, to stawiam 90% na bubel gazowników. 10% zostawiam, na zbieg okoliczności, jednak z doświadczenie podpowiada mi ten pierwszy wariant... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 25-10-2010, 16:00
|
|
|
panowie o mozliwe ze to wina kabla plusowego ktory jest podciagniety ze skrzyneczki bezpieczników w srodku??.... bo gadalem z typem z tego warsztatu co mi zakladali ta instalacje i powiedział że to najprawdopodobniej on zakłóca prace sterownika silnika....bo podobno jakby ten plus podłączyli do stacyjki to nie powinien z niczym kolidować... co wy na to? |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-10-2010, 18:32
|
|
|
Jeśli mogę podepnę się pod temat i zapytam o podobną rzecz a mianowicie:
Czy mój misiek powinien odpalać na dotyk? miałem wcześniej nissana sunny z gazem odpalał na dotyk, siostra ma colta z gazem 1.6 też odpala jej na dotyk. W moim miśku jest sekwencja STAG300, po nocy jak rano odpalam to jak zacznie kręcić to mija 2-3s zanim załapie, jak było koło 0 to nawet dłużej, na ciepłym też nie odpala na dotyk tylko mija ok 1-1,5s zanim odpali. Czy coś jest nie tak? Boje się żebym w zimie nie miał problemów z odpaleniem.
A tak ap-ropo to na kompie są błędy 41,12,13 ale to chyba przyczyna że gaz jest. |
_________________ S7  |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-10-2010, 19:34
|
|
|
Markus6 ile masz paliwa w zbiorniku? |
|
|
|
 |
Markus6
Forumowicz

Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 142 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26-10-2010, 19:59
|
|
|
w granicach 15-20l jak zaświeca się rezerwa to tankuje 10-15l, nawet pojeździłem trochę tylko na benzynie ale to nic nie zmieniało |
|
|
|
 |
|