Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem..
Autor Wiadomość
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 08-10-2010, 19:39   Problem z odpalaniem..

Witam... Od czasu gdy nic nie pisalem za forum o moim misku wszystko bylo ok, skrzynia też działa juz perfekt... Ostatnio cos sie zaczęło dziać... mianowicie jest problem z odpalaniem jak auto postoi jakies 8 , 9 godzin.... sprawdzalem wszystko i tak.... pompa paliwowa działa idealnie, iskra jest, ale... sprawdzilem wtryski i sie okazuje ze na poczatku krecenia rozrusznikiem nie ma sygnalu na wtryski.... problem wyglada tak ze trzeba go bardzo dlugo krecic zeby odpalil, jak sie kreci to nawet nie beknie, az nagle idealnie zalapuje i pracuje bardzo rowniutko.... tak ja mowie sprawdzilem probowka ze na poczatku krecenia nie ma pradu na wtryskach i jak zaczyna lapac to pojawia sie impuls i zaczyna zaswiecac sie probowka.... dodam ze mam zalozona sekwencje firmy kme.... i od momentu gdy zalozylem gaz zaczelo sie to dziac.... problem w tym ze im chlodniej tym dluzej trzeba krecic... prosze o pomoc nie znam sie na elektryce....pozdrawiam
 
 
zbychu80 
Nowy Forumowicz


Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 27 Gru 2009
Posty: 30
Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
Wysłany: 08-10-2010, 21:42   

Może idź w stronę emulatora wtryskiwaczy.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 29-11-2010, 16:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 08-10-2010, 22:20   

a gdzie on jest?
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 08-10-2010, 22:35   

Ja bym polecał odwiedziny zakładu w którym ta instalacja była zakładana, jeżeli to ich wina powinni coś z tym zrobić... Zresztą wnioskując po tym co piszesz, to ich wina... ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 09-10-2010, 19:12   

hehe i to jest dobra mysl:) lecz jest jednak male ale.... juz bylem u nich w tej sprawieale panowie nie maja pojecia o co chodzi....moge ich podac do jakiegos sadu czy cos?... instalacja jest na gwarancji ...
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 10-10-2010, 05:52   

Spoko, wystarczy, że posprawdzają wszystkie te wcinki, które porobili. A nóż widelec, że trafią na coś co zrobili źle... Niech poświęcą trochę czasu, w końcu instalacja jest na gwarancji, więc muszą przy niej "warować" dopóki nie znajdą przyczyny swojego błędu... (na 90% stawiam na ich błąd/pomyłkę przy montażu).
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 11-10-2010, 18:12   

czyli nie bierzeszpod uwage tego ze moje mitasubishi cos nawalilo samo z siebie, tylko poprostu ich wina?.... mi sie jeszcze wydaje ze ta instalacjha cos moze chrzanic, bo tak naprawde ona ingieruje w prace wtrysków od wachy... skoro prad pojawia sie po parunastu sekundach krecenia rozrusznikiem to cos ze sterowaniem tego gazu...
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 12-10-2010, 01:05   

Skoro piszesz, że to stało się zaraz po montażu gazu, to stawiam 90% na bubel gazowników. 10% zostawiam, na zbieg okoliczności, jednak z doświadczenie podpowiada mi ten pierwszy wariant...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 25-10-2010, 16:00   

panowie o mozliwe ze to wina kabla plusowego ktory jest podciagniety ze skrzyneczki bezpieczników w srodku??.... bo gadalem z typem z tego warsztatu co mi zakladali ta instalacje i powiedział że to najprawdopodobniej on zakłóca prace sterownika silnika....bo podobno jakby ten plus podłączyli do stacyjki to nie powinien z niczym kolidować... co wy na to?
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-10-2010, 18:32   

Jeśli mogę podepnę się pod temat i zapytam o podobną rzecz a mianowicie:
Czy mój misiek powinien odpalać na dotyk? miałem wcześniej nissana sunny z gazem odpalał na dotyk, siostra ma colta z gazem 1.6 też odpala jej na dotyk. W moim miśku jest sekwencja STAG300, po nocy jak rano odpalam to jak zacznie kręcić to mija 2-3s zanim załapie, jak było koło 0 to nawet dłużej, na ciepłym też nie odpala na dotyk tylko mija ok 1-1,5s zanim odpali. Czy coś jest nie tak? Boje się żebym w zimie nie miał problemów z odpaleniem.
A tak ap-ropo to na kompie są błędy 41,12,13 ale to chyba przyczyna że gaz jest.
_________________
S7
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-10-2010, 19:34   

Markus6 ile masz paliwa w zbiorniku?
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-10-2010, 19:59   

w granicach 15-20l jak zaświeca się rezerwa to tankuje 10-15l, nawet pojeździłem trochę tylko na benzynie ale to nic nie zmieniało
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.