To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2,4GDI, 1999r, sedan, Łódź

Miś Marcin - 09-10-2010, 09:28
Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2,4GDI, 1999r, sedan, Łódź
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum :p

I od razu prosił bym o opinie na temat tego Galanta

http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C15292490.html



Kod:
Cena (brutto):

13 900 PLN / 3 487 EUR (do negocjacji)
Finanse:

OtoKredyt: miesięczna rata na to auto już od 369 zł + OC Gratis
Kalkulator OC AC 12 firm - porównaj i kup tanio online lub przez telefon
Kategoria:

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Wersja: VI, Rok produkcji: 1999, Data rejestracji: 12/1999, Przegląd: 12/2010, Ubezpieczenie: 12/2010, 185 363 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 150 KM (110 kW), Pojemność skokowa: 2351 cm³, benzyna, bordowy, Liczba drzwi: 4/5, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Szwecja, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
OC+AC już od 540 zł rocznie - oblicz swoją składkę online
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, welurowa tapicerka, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe
Dodatkowe informacje:

pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy
VIN - numer ident. pojazdu :

JMBSNEA3AXZ003461
Opis pojazdu:

Auto sprowadzone rok temu ze Szwecji od pierwszego własciciela .Stan bardzo dobry .Przebieg udokumentowany .Dwie poduszki powietrzne ,podgrzewane fotele i lusterka ,elektryczne szyby i lusterka ,klimatyzacja , spryskiwacze na reflektory . Pełna dokumentacja !Wyrażam zgodę na przegląd w warsztacie.
Zapraszam 513266779
Dane kontaktowe

Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.

Polska , Łódź (woj. łódzkie),
tel.: +48 513266779 , +48 505579175
Rozmowa Gadu-Gadu 5514535


Dopiero wchodzę w temat Mitsubishi i za wiele nie wiem , jeżeli nie był by to problem to poprosił bym też o opinie samego silnika.

Wiem że 2,4 nie jest do zagazowania przez co traci -200 punktów do respektu :D i pewnie jest to atutem do negocjanci cenowej bo i chętnych mniej ... Mi brak gazu nie przeszkadza ale jakie są opinie i czy są potem problemy z od sprzedażą .


Pozdrawiam Miś Marcin

londolut - 09-10-2010, 09:38

Miś Marcin :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
Miś Marcin - 09-10-2010, 10:07

Wiedziałem że będą problemy :D







No nie to drugie znowu małe widzę że nie ma rzeczy prostych :(

robertdg - 09-10-2010, 10:22

Miś Marcin, polecam lekturke http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803

Auto się zacnie prezentuje, szybkim rzutem na tasme trzeba przyznać, że ładnie wygląda

kod VIN: JMBSNEA3AXZ003461
Tytuł: GALANT SEDAN (EUR)
Model: 2400/2WD [EA3A]
Klasyfikacja: GLS, 5FM / T LHD [SNHCQL6]
Opcje: Y86
Kolor zewnętrzny: P78B
Inner Kolor: 82H
Okres rejestracji: 02.05.1999
Region: Europa

Opcja:
P42 : UNDER PROTECTOR

C15 : ANTI-SKID BRAKE CONTROL SYSTEM
VC3 : AIR BAG (DRIVER,SIDE)

R48 : AIR FILTER
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION

TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TW5 : AIR BAG + A/C + OTHER OPTION

TX9 : AIR FILTER + AUTO A/C
D42 : AUTO SPEED CONTROL (= CRUISE CONTROL)

N30 : W/STRIP FOR C/ZONE
VB6 : KEY LESS ENTRY (2SET)

TQB : CONTROL HARNESS (2 OPTION)
K31 : SEAT HEATER

TQE : SEAT HEATER + AIR BAG
X27 : SWEDEN SPEC

J52 : SPEAKER
B96 : SPECIAL MAKE 60-TIRE + AL/WHL

AK2 : SELF LEVELING SHOCK ABSORBER
SHM : OTHER OPTION

TMB : OTHER OPTION COMBINATION
Q92 : DAY TIME RUNNING LIGHT

Q40 : FOG LAMP
R09 : FULL AUTO A/C

TK1 : FULL AUTO A/C + WOOD PRINT PNL
Q56 : HEADLAMP WASHER (JET TYPE)

@EN : PACKAGE FOR NORDIC EUROPE
P20 : MUD GUARD (BUILT IN TYPE)

M37 : WOOD PRINT PANEL
TKR : AL/WHL + ABS

T02 : CRU/CONT + DRL
SD8 : CRU/CONT + HL/WSHR

TN2 : DRL + FOG LAMP
SS7 : HL/WSHR + A/C

SCL : HL/WSHR + DRL

GDI da się zagazować, zakładając LPI, niemniej jednak te silniki maja swoje zalety i wady, jak kazde, ale GDI ze względu na trudności i koszta zwiazane z montażem LPI nie sa tak lakomym kaskiem na rynku, oczywiście jeżeli mechanicznie silnik bedzie zadbany, to będziesz się cieszył i małym spalaniem i przyzwoitymi osiagami.

Miś Marcin - 09-10-2010, 13:00

robertdg,

Dzięki za zainteresowanie i odpowiedź.... Rozumiem że silniczek po mimo ze nie cieszy się popularnością u fanatyków LPG to jest mało awaryjny .


Dzięki i Pozdrawiam Miś Marcin

robertdg - 09-10-2010, 19:48

Poczytaj lekture jaka zapodałem w poprzednim poście, silnik jak silnik o kazdy trzeba dbac, aby jeździł, kazdy silnik ma swoje wymagania, a to jest silnik na bezpośrednim wtrysku (sto razy lepszy od nowszych silników koncernu VAG), no i trzeba dbać o czystośc paliwa/oleju/filtrów, etc trochę bardziej nadgorliwie niż w silnikach MPI, bo wiadomo u nas dobre paliwo i olej to pojecie wzgledne, z tym drugim to akurat mniejszy problem, ale z tym pierwszym to mozna sobie zaszkodzic.
fj_mike - 09-10-2010, 21:12

Miś Marcin, kilka faktów o tym aucie. Jest wyposażony w nivomaty, licz się z wyminą amorków i sprężyn na zwykłe. Brakuje poduszki powietrznej pasażera, taki mają urok te szwedzkie miśki. Światła mijania włączają się automatycznie.

Poproś właściciela o numer rejestracyjny tego auta w Szwecji, jeżeli nie ma nic do ukrycia to Ci poda. Można potwierdzić przebieg i ilość właścicieli.

2.4GDI to dobry silnik ale fałka jest bardziej "fajowa" :D
Nie będziesz żałował dopóki nie przejedziesz się V6 :D

W temacie poniżej możesz próbować wstawianie zdjęć, jest też tutorial:
http://forum.mitsumaniaki...p=760909#760909

Miś Marcin napisał/a:
No nie to drugie znowu małe widzę że nie ma rzeczy prostych

Dlatego, że zapisałeś małe zdjęcie z ogłoszenia. Najpierw kliknij zdjęcie na ogłoszeniu, jak się powiększy to zapisuj :wink:

Miś Marcin - 10-10-2010, 01:16

Dzięki Panowie jesteście Wielcy ....


Jestem wstępnie po oglądaniu tego samochodu ... na pierwsze oględziny nie mam mu nic do zarzucenia , jest już po naprawie lakierniczej nadkoli i założone nowe świece ...


Co do numeru rejestracyjnego to dzięki za sugestie postaram się dowiedzieć i poproszę o sprawdzenie jeżeli jest taka możliwość ...

Dzięki i Pozdrawiam Miś Marcin :mrgreen:

voytech - 11-10-2010, 14:31

Koledzy z forum troszkę mnie wystraszyli, nim kupiłem swojego Galanta, ale po półtora roku używania GDI uważam, że nie taki diabeł straszny, jak go malują.
Wystarczy profilaktycznie raz na kilkadziesiąt tysięcy wyczyścić przepustnicę (warto ją przy okazji podkleić - koszt ok. 300 zł), lać dobre paliwo (leję wyłącznie Shell lub BP), wymieniać oleje (przesiadłem się z 5W50 na 0W40 i jestem zadowolony) i filtry. I tyle. Żadnych problemów z silnikiem nie mam, za to daje mi wiele radości. Ot, choćby w sierpniu gdy zrobiłem 2500 km w 4 osoby + bagażnik full ze średnim spalaniem 7,7l/100km.
A że nie opłaca się założyć LPG to dla mnie zaleta. Nie kupisz sprofanowanego auta, w którym właściciel starał się ciąć koszty.

sebo199 - 11-10-2010, 15:58

Zgadza się, zadbane GDI daje wiele radości z jazdy. Miałem i wiem co piszę. Dowiedz się jakie założył świece. Jedyne słuszne są drogie a inne mogą powodować nieprawidłowości w pracy silnika.
fj_mike - 11-10-2010, 16:42

sebo199, ten miał serwis w Szwecji, na pewno założyli prawidłowe :wink:
sebo199 - 11-10-2010, 19:22

Najczęściej auta ze Szwecji mają koło 7 właścicieli i przebiegi rzędu 300 tys km i więcej. Koniecznie numer rejestracyjny. Jak nie poda to znaczy że coś zataja. fj_mike myślisz że świece kupują w Ikei? :D
fj_mike - 11-10-2010, 19:59

sebo199 napisał/a:
ajczęściej auta ze Szwecji mają koło 7 właścicieli i przebiegi rzędu 300 tys km


Mylisz się. Zapraszam na www.blocket.se

sebo199 napisał/a:
Koniecznie numer rejestracyjny.


Sprawdzaliśmy. Autko zostało wyrejestrowane w grudniu 2009. Teraz nie widać przebiegu na stronie. Można sprawdzić po papierach i wnętrzu.

sebo199 napisał/a:
fj_mike myślisz że świece kupują w Ikei?


Co najwyżej w Biltemie :D :D :D

fj_mike - 11-10-2010, 20:00

Szybki check. Na 259 Galantów EA wystawionych na szwedzkiej stronie, 12 ma przebieg ponad 300tys.
Miś Marcin - 11-10-2010, 20:24

Witam .

Panowie na początku chciał bym podziękować Michałowi fj_mike z poświęcony czas w prowadzenie mnie w temat Mitsubishi ....

A faktycznie co z tymi właścicielami ??? bo ten chyba też miał z 7 co to całe rodziny się do tego dopisywały ? O co chodzi ?

Pozdrawiam Miś Marcin



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group