3000GT/GTO Techniczne - tłoki do vr4
sebabvb - 17-10-2010, 14:50 Temat postu: tłoki do vr4 witam.
jestem w trakcie remontu silnika w moim gto.
pytanie za 100 punktów.
czy moze mi ktos polecic dobre tłoki w dobrej cenie do vr z 92 roku.
nasiedzialem sie w necie ale nie moge znalezc nic konkretnego.
z gory dzieki za pomoc.
MaslanA - 18-10-2010, 18:15
Słuchaj kiedyś znalazłem w internecie przez przypadek jakąś Polską firmę gdzie mieli na sprzedaż nowe tłoki do VR4 ale były to tłoki kute i kosztowały 4 tyś zł
Devill - 18-10-2010, 22:47
http://www.jdl-performanc...00gt-turbo.html
n3000gt - 19-10-2010, 07:51
Devil tłoki z twojego linku są nadwymiarowe seria ma 91.1mm, ta firma nie oferuje seryjnych tłoków. Sebabvb fabryczne tłoki były dostępne w intercarsie firmy MAHLE koszt ok 2300zł za komplet, ale czy jeszcze mają w ofercie to musisz zadzwonić i sprawdzić.
Devill - 19-10-2010, 08:48
Patrz to nawet nie wiedzialem
Powiedzcie mi co jeszcze jest potrzebne do zakucia silnika oprócz tłoków ?
n3000gt - 19-10-2010, 10:21
Dobrze jest wsadzić przy okazji kute korbowody, panewki clevite, śruby arp i masz wtedy pancerny silnik.
Devill - 19-10-2010, 14:24
jest mozliwosc zakupu wszystkich tych taili do 3000gt w PL ? I czy liczyl ktos jak to wyjdzie cenowo za kompletne zakucie
n3000gt - 19-10-2010, 15:18
Wszystkiego w PL nie dostaniesz, kute tłoki w pl 3900zł z usa ok 3000zł, śruby Arp na głowice i podporę wału w pl 2500zł z usa ok 2000zł, kute korbowody i panewki clevite trzeba by z USA ściągnąć cena korb ok 4000zł panewki na korby i główne ok 400zł do tego uszczelki pod głowicę ok 500zł no i trzeba to wyważyć przed montażem całość ok 12000zł + robocizna mechanika.
slawekpurc - 19-10-2010, 16:42
mozna tez kupic short block zaleznie od konfiguracji od 1000 do 6000usd
sebabvb - 19-10-2010, 16:55
slawekpurc powiedz gdzie widziales short block za 1000usd. jestem bardzo ciekaw jakis link ?
to co znalazlem na razie to http://www.3sx.com/store/...idProduct=28877 za 5195 usd + transport podejrzewam ze kolejny 1000 usd.
pozdro
slawekpurc - 21-10-2010, 06:47
nie no dobra. najtanszy short block za 1200usd-ale tu szalu nie ma
ten short block z twojego linka jest juz "zakuty" i to calkiem niezle
za 5500usd mozna te kupic kutego strokera na 3.5 litra...
najtansze shortblocki sa tutaj http://www.pricematchedpa...cks-1279-1.html
opcja za 2200 oraz 2800 usd wydaje sie najbardziej sensowna
shortblocki masz tez w 3sx , oraz w ips motorsport -tutaj tez calkiem ciekawe opcje ale jednak drozej niz w Pricematchedparts.
Krystian990 - 21-10-2010, 11:17
A jaka różnica jest pomiędzy zwykłym blokiem, a short blockiem? Jak nazwa wskazuje jest krótszy czy coś jeszcze?
slawekpurc - 21-10-2010, 21:21
short block to poprostu nazwa na "blok" od auta, zwykle sprzedaje sie go z zestawe wal/tloki/korby bez osprzetu... jako bolt on to jakiegos auta
long block to nazwa na blok+glowice .
Krystian990 - 22-10-2010, 08:27
A nie spotkał się ktoś z aluminiowym blokiem do 3000GT? Bo ten oryginalny wykonany z żeliwa jest cholernie ciężki:/
n3000gt - 22-10-2010, 11:13
Nie ma aluminiowych bloków do 3kgt a ten który mamy nie jest aż taki ciężki, blok bez wału i głowic waży ok 65kg nie słuchać "ekspertów" którzy mówią że silnik w 3kgt waży ponad 400kg bo to bajki.
|
|
|