 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
tłoki do vr4 |
Autor |
Wiadomość |
sebabvb
Nowy Forumowicz
Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: Clonmel/Płock
|
Wysłany: 17-10-2010, 14:50 tłoki do vr4
|
|
|
witam.
jestem w trakcie remontu silnika w moim gto.
pytanie za 100 punktów.
czy moze mi ktos polecic dobre tłoki w dobrej cenie do vr z 92 roku.
nasiedzialem sie w necie ale nie moge znalezc nic konkretnego.
z gory dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 18-10-2010, 18:15
|
|
|
Słuchaj kiedyś znalazłem w internecie przez przypadek jakąś Polską firmę gdzie mieli na sprzedaż nowe tłoki do VR4 ale były to tłoki kute i kosztowały 4 tyś zł |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 19-10-2010, 07:51
|
|
|
Devil tłoki z twojego linku są nadwymiarowe seria ma 91.1mm, ta firma nie oferuje seryjnych tłoków. Sebabvb fabryczne tłoki były dostępne w intercarsie firmy MAHLE koszt ok 2300zł za komplet, ale czy jeszcze mają w ofercie to musisz zadzwonić i sprawdzić. |
Ostatnio zmieniony przez n3000gt 19-10-2010, 12:37, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 19-10-2010, 08:48
|
|
|
Patrz to nawet nie wiedzialem
Powiedzcie mi co jeszcze jest potrzebne do zakucia silnika oprócz tłoków ? |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 19-10-2010, 10:21
|
|
|
Dobrze jest wsadzić przy okazji kute korbowody, panewki clevite, śruby arp i masz wtedy pancerny silnik. |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 19-10-2010, 14:24
|
|
|
jest mozliwosc zakupu wszystkich tych taili do 3000gt w PL ? I czy liczyl ktos jak to wyjdzie cenowo za kompletne zakucie |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 19-10-2010, 15:18
|
|
|
Wszystkiego w PL nie dostaniesz, kute tłoki w pl 3900zł z usa ok 3000zł, śruby Arp na głowice i podporę wału w pl 2500zł z usa ok 2000zł, kute korbowody i panewki clevite trzeba by z USA ściągnąć cena korb ok 4000zł panewki na korby i główne ok 400zł do tego uszczelki pod głowicę ok 500zł no i trzeba to wyważyć przed montażem całość ok 12000zł + robocizna mechanika. |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 19-10-2010, 16:42
|
|
|
mozna tez kupic short block zaleznie od konfiguracji od 1000 do 6000usd |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
sebabvb
Nowy Forumowicz
Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 11 Skąd: Clonmel/Płock
|
Wysłany: 19-10-2010, 16:55
|
|
|
slawekpurc powiedz gdzie widziales short block za 1000usd. jestem bardzo ciekaw jakis link ?
to co znalazlem na razie to http://www.3sx.com/store/...idProduct=28877 za 5195 usd + transport podejrzewam ze kolejny 1000 usd.
pozdro |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 21-10-2010, 06:47
|
|
|
nie no dobra. najtanszy short block za 1200usd-ale tu szalu nie ma
ten short block z twojego linka jest juz "zakuty" i to calkiem niezle
za 5500usd mozna te kupic kutego strokera na 3.5 litra...
najtansze shortblocki sa tutaj http://www.pricematchedpa...cks-1279-1.html
opcja za 2200 oraz 2800 usd wydaje sie najbardziej sensowna
shortblocki masz tez w 3sx , oraz w ips motorsport -tutaj tez calkiem ciekawe opcje ale jednak drozej niz w Pricematchedparts. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 21-10-2010, 11:17
|
|
|
A jaka różnica jest pomiędzy zwykłym blokiem, a short blockiem? Jak nazwa wskazuje jest krótszy czy coś jeszcze? |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 21-10-2010, 21:21
|
|
|
short block to poprostu nazwa na "blok" od auta, zwykle sprzedaje sie go z zestawe wal/tloki/korby bez osprzetu... jako bolt on to jakiegos auta
long block to nazwa na blok+glowice . |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 22-10-2010, 08:27
|
|
|
A nie spotkał się ktoś z aluminiowym blokiem do 3000GT? Bo ten oryginalny wykonany z żeliwa jest cholernie ciężki:/ |
|
|
|
 |
n3000gt
Forumowicz
Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 60 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 22-10-2010, 11:13
|
|
|
Nie ma aluminiowych bloków do 3kgt a ten który mamy nie jest aż taki ciężki, blok bez wału i głowic waży ok 65kg nie słuchać "ekspertów" którzy mówią że silnik w 3kgt waży ponad 400kg bo to bajki. |
|
|
|
 |
|
|