Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tłoki do vr4
Autor Wiadomość
sebabvb 
Nowy Forumowicz

Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Clonmel/Płock
Wysłany: 17-10-2010, 14:50   tłoki do vr4

witam.
jestem w trakcie remontu silnika w moim gto.
pytanie za 100 punktów.
czy moze mi ktos polecic dobre tłoki w dobrej cenie do vr z 92 roku.
nasiedzialem sie w necie ale nie moge znalezc nic konkretnego.
z gory dzieki za pomoc.
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 18-10-2010, 18:15   

Słuchaj kiedyś znalazłem w internecie przez przypadek jakąś Polską firmę gdzie mieli na sprzedaż nowe tłoki do VR4 ale były to tłoki kute i kosztowały 4 tyś zł :shock:
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 18-10-2010, 22:47   

http://www.jdl-performanc...00gt-turbo.html
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 19-10-2010, 07:51   

Devil tłoki z twojego linku są nadwymiarowe seria ma 91.1mm, ta firma nie oferuje seryjnych tłoków. Sebabvb fabryczne tłoki były dostępne w intercarsie firmy MAHLE koszt ok 2300zł za komplet, ale czy jeszcze mają w ofercie to musisz zadzwonić i sprawdzić.
Ostatnio zmieniony przez n3000gt 19-10-2010, 12:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 19-10-2010, 08:48   

Patrz to nawet nie wiedzialem :roll:
Powiedzcie mi co jeszcze jest potrzebne do zakucia silnika oprócz tłoków ?
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 19-10-2010, 10:21   

Dobrze jest wsadzić przy okazji kute korbowody, panewki clevite, śruby arp i masz wtedy pancerny silnik.
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 19-10-2010, 14:24   

jest mozliwosc zakupu wszystkich tych taili do 3000gt w PL ? I czy liczyl ktos jak to wyjdzie cenowo za kompletne zakucie
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 19-10-2010, 15:18   

Wszystkiego w PL nie dostaniesz, kute tłoki w pl 3900zł z usa ok 3000zł, śruby Arp na głowice i podporę wału w pl 2500zł z usa ok 2000zł, kute korbowody i panewki clevite trzeba by z USA ściągnąć cena korb ok 4000zł panewki na korby i główne ok 400zł do tego uszczelki pod głowicę ok 500zł no i trzeba to wyważyć przed montażem całość ok 12000zł + robocizna mechanika.
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 19-10-2010, 16:42   

mozna tez kupic short block zaleznie od konfiguracji od 1000 do 6000usd
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
sebabvb 
Nowy Forumowicz

Auto: GTO VR4 TWIN TURBO 1992
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: Clonmel/Płock
Wysłany: 19-10-2010, 16:55   

slawekpurc powiedz gdzie widziales short block za 1000usd. jestem bardzo ciekaw jakis link ?
to co znalazlem na razie to http://www.3sx.com/store/...idProduct=28877 za 5195 usd + transport podejrzewam ze kolejny 1000 usd.
pozdro
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-10-2010, 06:47   

nie no dobra. najtanszy short block za 1200usd-ale tu szalu nie ma
ten short block z twojego linka jest juz "zakuty" i to calkiem niezle
za 5500usd mozna te kupic kutego strokera na 3.5 litra...

najtansze shortblocki sa tutaj http://www.pricematchedpa...cks-1279-1.html
opcja za 2200 oraz 2800 usd wydaje sie najbardziej sensowna
shortblocki masz tez w 3sx , oraz w ips motorsport -tutaj tez calkiem ciekawe opcje ale jednak drozej niz w Pricematchedparts.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 21-10-2010, 11:17   

A jaka różnica jest pomiędzy zwykłym blokiem, a short blockiem? Jak nazwa wskazuje jest krótszy czy coś jeszcze?
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 21-10-2010, 21:21   

short block to poprostu nazwa na "blok" od auta, zwykle sprzedaje sie go z zestawe wal/tloki/korby bez osprzetu... jako bolt on to jakiegos auta

long block to nazwa na blok+glowice .
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 22-10-2010, 08:27   

A nie spotkał się ktoś z aluminiowym blokiem do 3000GT? Bo ten oryginalny wykonany z żeliwa jest cholernie ciężki:/
 
 
 
n3000gt 
Forumowicz

Auto: 3kgt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 60
Skąd: szczecin
Wysłany: 22-10-2010, 11:13   

Nie ma aluminiowych bloków do 3kgt a ten który mamy nie jest aż taki ciężki, blok bez wału i głowic waży ok 65kg nie słuchać "ekspertów" którzy mówią że silnik w 3kgt waży ponad 400kg bo to bajki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.