[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Stukanie w górnej części silnika blisko rozrządu.
smoq5 - 08-11-2010, 20:41 Temat postu: [C62A 1.5] Stukanie w górnej części silnika blisko rozrządu. Witam
W Lancerze B+G 89r. 1.5 GLXi poziom oleju spadł mi ponad min, niestety przejechałem tak kilka kilometrów, pojawiło się stukanie w (chyba) silniku największe od 2 tys obrotów, przy 90km/h na 5 biegu gdy puszcze gaz i jest hamowanie silnikiem tykanie jest bardzo szybkie na wolnych obrotach zdecydowanie wolniejsze. Czy może to być podparty zawór czy coś gorszego?
Oczywiście poziom oleju uzupełniłem najszybciej jak się dało i wlałem jeszcze motodoktora niestety nie przyniosło to żadnego efektu.
Ile powinna mniej więcej kosztować regulacja zaworów? Czy w tym miśku są hydropopychacze czy blaszki?
Pozdrawiam
tomusn - 08-11-2010, 22:46
jak u mnie tak było to był przedmuch między 2 i 3 cylindrem ...
smoq5 - 08-11-2010, 22:48
Czyli do wymiany byłaby uszczelka pod głowicą?
A orientujesz się jaki typ zaworów jest w tym motorze?
tomusn - 08-11-2010, 23:17
nie wiem , nie rozbierzesz - nie sprawdzisz
a typ zaworów to też nie wiem
Hugo - 08-11-2010, 23:21
smoq5 napisał/a: | A orientujesz się jaki typ zaworów jest w tym motorze? | Zawory regulowane ręcznie i nie za pomocą blaszek tylko normalnie za pomocą śrub na dźwigienkach zaworowych. Koszt regulacji zaworów ze względu na prostotę i szybkość wykonania powinien zawierać się w granicach 50-100 zł.
Bartek - 08-11-2010, 23:33
Jeżeli bardzo hałasuje, to może być obrócona panewka
smoq5 - 08-11-2010, 23:53
Ale chyba przy obróconej panewce byłby spory problem z jazdą, a w jeździe poza stukaniem różnicy nie ma, temperatury też nie łapie za wysokiej, cały czas w normie.
Może to być podparty zawór, bo tak mi znajomy coś sugerował?
wojmi1 - 09-11-2010, 09:53
może być i podparty zawór - albo luz na panewce
|
|
|