Carisma - Ogólne - [Cari 1.9TD] Ciężko pali rano
ZoHa - 02-12-2010, 20:51 Temat postu: [Cari 1.9TD] Ciężko pali rano Przyszła zima i zauważyłem że mój misiek pali ciężko rano. Grzeje świece ze 3 razy ale i tak jest problem bo nie za każdym razem załapie. A jak załapie to trzęsie nim trochę. Świece były wymieniane miesiąc temu. Co to może być?? co trzeba sprawdzić??
[ Dodano: 02-12-2010, 22:15 ]
dodam że jak jest powyżej zera albo ciepły silnik to niema żadnego problemu
magiczny89 - 02-12-2010, 22:28
Kolego na początek sprawdź akumulator, filtr paliwa czy nie jest zatkany(najlepiej wymień go)... Powodzenia
ZoHa - 03-12-2010, 09:09
Akumulator jest dobry bo rok temu wymieniałem. olej i filtry miesiąc temu wymieniałem.
robertdg - 03-12-2010, 09:18
To jest klekot, mozliwości jest mnóstwo, można robić cuda niewidy, możesz wydać w setki złotych i problemu nie rozwiązać, na początku zaproponuje sprawdzenie odpalania ze samostartem, jeżeli zapali od strzała, to znaczy, że problem może tkwić w układzie paliwowym, gdzie pod uwagę trzeba wziąść stronę ssącą i ciśnieniową.
ZoHa - 03-12-2010, 09:27
można coś jaśniej o tym bo nie wiem o co chodzi?
pamar - 03-12-2010, 10:07
robertdg napisał/a: | To jest klekot, mozliwości jest mnóstwo, można robić cuda niewidy |
Jeden cud jest prosty do zrealizowania, wlej szklankę benzyny do zbiornika
pawelsonx - 03-12-2010, 10:12
szklanka to za mało do 5 procent można ale tylko w mrozy.
ZoHa - 03-12-2010, 10:13
Już dodawałem dodatek do diesela i nic to nie dało. a benzyna nic nie zaszkodzi??
pawelsonx - 03-12-2010, 10:15
W td nie zaszkodzi prędzej za gęsta ropa z syfem w postaci parafiny
wojtekpl - 03-12-2010, 10:31
Mam DiD-a .Zawsze pali bez problemów i nic nie dolewam.wymieniam tylko filtry przed zimą i sprawdzam swiece.
robertdg - 03-12-2010, 11:14
Odpinasz rure od filtra powietrza do kolektora ssącego, jedna osoba podgrzewa świece i przekreca kluczyk w miejsce zapłonu, w momencie gdy rozrusznik zaczyna krecic, nalezy delikatnie prykac samostartem w rure doprowadzajaca powietrze, ale delikatnie, psikanie nie może być ciągle, tylko chwilka psiknięcia, odczekanie i kolejne psiknięcie.
Za duża dawka samostartu albo spowoduje utknięcie silnika w najlepszym przypadku, albo spowoduje urwanie korby w najgorszym przypadku
ZoHa - 03-12-2010, 12:47
robertdg napisał/a: | Odpinasz rure od filtra powietrza do kolektora ssącego, jedna osoba podgrzewa świece i przekreca kluczyk w miejsce zapłonu, w momencie gdy rozrusznik zaczyna krecic, nalezy delikatnie prykac samostartem w rure doprowadzajaca powietrze, ale delikatnie, psikanie nie może być ciągle, tylko chwilka psiknięcia, odczekanie i kolejne psiknięcie.
Za duża dawka samostartu albo spowoduje utknięcie silnika w najlepszym przypadku, albo spowoduje urwanie korby w najgorszym przypadku |
Ile razy to powtórzyć?? to pomoże na dłużej??
robertdg - 03-12-2010, 15:02
Ja chce abyś opisał jak samochod odpali, czy będzie lepiej czy bez zmian.
ZoHa - 03-12-2010, 22:50
Ok kupię ten samostart i dam znać czy coś pomogło.
robertdg - 04-12-2010, 08:45
W zasadzie nie koniecznie musi byc samostart, musi być coś dobrze i łatwo palnego, świetnym zamiennikiem jest zmywach do układów hamulcowych (w sprayu oczywiście), PLACK - cockpit spray, tylko jeszcze raz wspomne, nie nadużywaj tego preparatu, bo z silnika zostaną strzępy.
|
|
|