To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] DZIWNY PROBLEM Z ZAPŁONEM

MELON - 13-12-2010, 18:49
Temat postu: [1G 90-94] DZIWNY PROBLEM Z ZAPŁONEM
witam ponownie mam nastepujacy problem auto po odpaleniu i przejechaniu nastu kilometrów po zgaszeniu nie chce opdalic zaraz rozwine dokladniej mianowicie wyciagam aku na noc bo juz slaby i musze ladowac rano jak wloze aku do auta to odpali przejade nim naprzylkad 15km i zgasze bo naprzyklad do sklepu jade wracam a uto nie chce odpalic czyli kreci jest iskra bo sprawdzalem a auto ani nie kichnie po odlaczeniu akumulatora i postoju tak z 15 do 25 min i ponownej prubie odpalenia autko smiga i tak do nastepnego gaszenia naprzylkad gdybym wrucil autem po takiej trasie i nie wyja aku to autko nawet po ostygnieciu i dluzszym postoju nie odpali nie wiem co jest?? zauwazylem podczas jednego z takich odpalen ze tez autko odpali kliknie jakis przekaznik i auto gasnie ten przekaznik to chyba od pompy paliwa po kilku takich zgasnieciach auto zaczyna chodzic i tez nie wiem co mu jest prawdopodobnie jest to powiazane prosze o pomoc
Adaho_krak - 13-12-2010, 19:32

MELON, jak wyciągasz aku to za każdym razem jak go zakładasz musisz nauczyć auto wolnych obrotów ponieważ ECU się resetuje. Prawdopodobnie to Twój problem. Poza tym tak częste resety nie służą temu autu.
MELON - 13-12-2010, 20:37

no teraz to mam drugi powazny problem wyciagnalem komputer i zalozylem go z powrotem na panelu nawet nie wyswietlilo sie check engine takze prawdopodobnie komputer sie spalil prawdopodobnie przez te czeste resety i nie uczenie auta wolnych obrotów
zenek_bb - 14-12-2010, 13:45

spokojnie, po prostu czegoś nie dopiąłeś porządnie, albo masę ECU straciło bo obok niego zaraz są poprowadzone masy, od czegoś takiego ECU tak łatwo się nie spali, poza tym ECU nie wpływa na zaświecenie się kontrolek po przekręceniu na zapłon tylko, że tak powiem po krótce, terminal L przy alternatorze. To nie objaw spalonego ECU tylko popierdzieliłeś coś przy instalacji gdzie indziej albo zrobiłeś zwarcie...

po co wyciągałeś ECU skoro (przepraszam) nie masz o jego konstrukcji zielonego pojęcia?

pompę paliwa możesz odpalić na krótko, podłączając kablem plus (prosto z aku) do złącza kontroli pompy paliwa (kablem nie cieńszym jak 2mm²), złącze to to prostokątne mniejsze po lewej stronie na zdjęciu (fota zza akumulatora na ścianie grodziowej)


MELON - 14-12-2010, 21:06

wyciagnalem zeby sprawdzic te kondensatory ale wszystko jest ok nie wiem moze gdzies cos sie odpielo narazie auto bedzie stalo do wiosny jak bedzie hajs to bede remontowal
Tiamat - 15-12-2010, 23:06

MELON napisał/a:
komputer sie spalil prawdopodobnie przez te czeste resety i nie uczenie auta wolnych obrotów


nie sądze, żeby komputer mógł się spalić od nie uczenia auta wolnych obrotów :) Poza tym wyjmując aku resetujesz kompa. Mam wrażenie, że po resecie i odpaleniu łapiesz jakiś błąd, który bez reseta ponownego uniemożliwia uruchomienie auta. Jak się myle - prostować. Pozdrawiam.

MELON - 17-12-2010, 11:02

to co sie moglo stac ze po zdemontowaniu komputera i ponownum montarzu nie zaswieca sie kontrolka komputera ???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group