[1G 90-94] DZIWNY PROBLEM Z ZAPŁONEM |
Autor |
Wiadomość |
MELON
Forumowicz
Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 40 Skąd: TARNÓW
|
Wysłany: 13-12-2010, 18:49 [1G 90-94] DZIWNY PROBLEM Z ZAPŁONEM
|
|
|
witam ponownie mam nastepujacy problem auto po odpaleniu i przejechaniu nastu kilometrów po zgaszeniu nie chce opdalic zaraz rozwine dokladniej mianowicie wyciagam aku na noc bo juz slaby i musze ladowac rano jak wloze aku do auta to odpali przejade nim naprzylkad 15km i zgasze bo naprzyklad do sklepu jade wracam a uto nie chce odpalic czyli kreci jest iskra bo sprawdzalem a auto ani nie kichnie po odlaczeniu akumulatora i postoju tak z 15 do 25 min i ponownej prubie odpalenia autko smiga i tak do nastepnego gaszenia naprzylkad gdybym wrucil autem po takiej trasie i nie wyja aku to autko nawet po ostygnieciu i dluzszym postoju nie odpali nie wiem co jest?? zauwazylem podczas jednego z takich odpalen ze tez autko odpali kliknie jakis przekaznik i auto gasnie ten przekaznik to chyba od pompy paliwa po kilku takich zgasnieciach auto zaczyna chodzic i tez nie wiem co mu jest prawdopodobnie jest to powiazane prosze o pomoc |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-12-2010, 19:32
|
|
|
MELON, jak wyciągasz aku to za każdym razem jak go zakładasz musisz nauczyć auto wolnych obrotów ponieważ ECU się resetuje. Prawdopodobnie to Twój problem. Poza tym tak częste resety nie służą temu autu. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MELON
Forumowicz
Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 40 Skąd: TARNÓW
|
Wysłany: 13-12-2010, 20:37
|
|
|
no teraz to mam drugi powazny problem wyciagnalem komputer i zalozylem go z powrotem na panelu nawet nie wyswietlilo sie check engine takze prawdopodobnie komputer sie spalil prawdopodobnie przez te czeste resety i nie uczenie auta wolnych obrotów |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 14-12-2010, 13:45
|
|
|
spokojnie, po prostu czegoś nie dopiąłeś porządnie, albo masę ECU straciło bo obok niego zaraz są poprowadzone masy, od czegoś takiego ECU tak łatwo się nie spali, poza tym ECU nie wpływa na zaświecenie się kontrolek po przekręceniu na zapłon tylko, że tak powiem po krótce, terminal L przy alternatorze. To nie objaw spalonego ECU tylko popierdzieliłeś coś przy instalacji gdzie indziej albo zrobiłeś zwarcie...
po co wyciągałeś ECU skoro (przepraszam) nie masz o jego konstrukcji zielonego pojęcia?
pompę paliwa możesz odpalić na krótko, podłączając kablem plus (prosto z aku) do złącza kontroli pompy paliwa (kablem nie cieńszym jak 2mm²), złącze to to prostokątne mniejsze po lewej stronie na zdjęciu (fota zza akumulatora na ścianie grodziowej)
 |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
MELON
Forumowicz
Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 40 Skąd: TARNÓW
|
Wysłany: 14-12-2010, 21:06
|
|
|
wyciagnalem zeby sprawdzic te kondensatory ale wszystko jest ok nie wiem moze gdzies cos sie odpielo narazie auto bedzie stalo do wiosny jak bedzie hajs to bede remontowal |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 15-12-2010, 23:06
|
|
|
MELON napisał/a: | komputer sie spalil prawdopodobnie przez te czeste resety i nie uczenie auta wolnych obrotów |
nie sądze, żeby komputer mógł się spalić od nie uczenia auta wolnych obrotów Poza tym wyjmując aku resetujesz kompa. Mam wrażenie, że po resecie i odpaleniu łapiesz jakiś błąd, który bez reseta ponownego uniemożliwia uruchomienie auta. Jak się myle - prostować. Pozdrawiam. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
MELON
Forumowicz
Auto: ECLIPSE 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 40 Skąd: TARNÓW
|
Wysłany: 17-12-2010, 11:02
|
|
|
to co sie moglo stac ze po zdemontowaniu komputera i ponownum montarzu nie zaswieca sie kontrolka komputera ??? |
|
|
|
 |
|