To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] Zapłon

sianes - 20-01-2011, 21:52
Temat postu: [CJ4A 1.6] Zapłon
witam! chcialbym sie dowiedziec jak dlugo u was w coltach trwa zaplon. u mnie kreci pare sekund niezaleznie czy jest +30 czy -20. dodam ze czekam az zgasna wszytskie kontrolki swiece mam nowki, filtr paliwa tez. czy to jest normalne?
mystek - 20-01-2011, 22:02

u mnie odpala od kopa, tzn... powiedzmy po dosłownie 1 sekundzie, a czasami mnie tak skurczybyk zaskoczy, że tylko raz machnie rozrusznikiem i już jest odpalony, a ja zanim zareaguję, by puścić kluczyk, to jeszcze go machnie ze 2 razy :) .

Ile to jest to kilka sekund?

Andrew - 20-01-2011, 22:07

sianes a akumulator w jakim masz stanie? Proponuję podładować prostownikiem i później go spróbować odpalić, będzie widać czy pomogło. Wydaję mi się, że to raczej stan akumulatora jest za to odpowiedzialny :)
sianes - 20-01-2011, 22:17

mystek, okolo 3 max 4sekundy
Radeon - 20-01-2011, 22:54

No to coś słabo pali :lol: Mój odpala poniżej 3 sekund, max 2-3 obroty silnikiem.I mam to samo co Mystek, jak nie odpuszczę kluczyka to tak 1-2 razy obkręci na odpalonym.Przyzwyczajenia z poprzednich gratów.
Hugo - 20-01-2011, 23:05

Powinien odpalać "na dotyk". Max. 2 obroty wału silnika.
sianes - 21-01-2011, 06:38

powiem tak, nie przeszkadza mi to wogole, bo ngdy mnie nie zawiodl nawet przy -27 pytalem jednak z ciekawosci. a ma ktos jakies sugestie co mozna wymienic aby to poprawic
mystek - 21-01-2011, 12:00

#Andrew - zmieniałem pod koniec grudnia akumulator i szczerze nie zauważyłem różnicy między prędkością odpalania samochodu. Natomiast odpala zawsze, w każdych warunkach - to wiadomo.

No i też wiadomo, że jak samochód postoi noc na mrozie -15st C, to rano gorzej mu idzie rozruch i pokręci go trochę dłużej i słychać, że jest bardziej przymulony przy rozruchu, bo musi to wszystko zamarznięte poruszyć.

Andrew - 21-01-2011, 12:04

mystek u mnie też po nocy dłużej kręci, ale powiem Ci, że po naładowaniu aku jak zapalam to pali od strzała. Wydaję mi się, że u mnie przy mała moc rozruchowa jest i dlatego tak jest. Z tego względu też zasugerowałem to powyżej :)
idas - 21-01-2011, 13:39

Mystek napisał/a:
bo musi to wszystko zamarznięte poruszyć.

Co? tłoki przymarznięte do cylindrów? :lol: :lol:
U mnie jest tak, że na rozgrzanym silniku odpala na strzał-tzn kluczyk w prawo i pali, natomiast na zimnym silniku trwa to 1-2 sekund, raz mi się nawet zdarzyło że znacznie dłużej, nie wiem czy to było spowodowane:/
Zależność temperaturowa (silnika) jest dla mnie zrozumiała, bo przecież zawory się rozszerzają pod wpływem ciepła i na zimnym może nie trzymać idealnie takiej jak powinien kompresji (po rozgrzaniu już tak).

mystek - 21-01-2011, 15:33

#Idas - myślałem tutaj o gęstym oleju zwłaszcza :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group