To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Odpalanie na ciepłym silniku,problemy

janusz362 - 08-02-2011, 09:08
Temat postu: [CA1A 1.3] Odpalanie na ciepłym silniku,problemy
Witam wszystkich,więc tak kochani jak w temacie mój szwagier ma problem z odpalaniem Colta na ciepłym silniku,np rano sobie go odpala od strzała bez problemu przejedzie powiedzmy do pracy ze 3 km i np okazuje się że musi szybko do chaty wracać a samochód już zgasił i lipa z ponownym odpaleniem!Musi czekać z godzinkę do wystygnięcia silnika i wtedy pali od strzała,co to za zmora?Zawsze ma ten sam problem czyli odpalanie na ciepłym silniku,jesli przejedzie ze 2 km i zgasi silnik to już go nie odpali musi czekać do wystygnięcia silnika.
Ja mam Carisme z 1996 roku i u mnie jedyny problem to spalanie,jest moim zdaniem zbyt wielkie bo w mieście potrafi łyknąć nawet 15 l a nogę mam lekką więc to sporo

tttwm - 08-02-2011, 09:57

janusz362 napisał/a:
mieście potrafi łyknąć nawet 15 l

Nom to sporo.

janusz362 napisał/a:
Musi czekać z godzinkę do wystygnięcia silnika i wtedy pali od strzała,co to za zmora
miałem tak jak padał mi aparat zapłonowy, z tą różnicą że ja potrafiłem jechać i mi np sam gasł i jak już zgasł to dopiero jak wystygł to podjemował się pracy.

Niech sprawdzi czy w momencie gdy stara się go odpalić to czy jest iskra na świecach. Będzie to trochę trudne bo wszystko będzie gorące, ale to wykluczy lub naprowadzi na parę możliwości.

janusz362 - 08-02-2011, 10:12

troszeczkę wyskocze z kontekstu,
te moje spalanie jest takie wielkie tylko w mieście,na trasie przy 100 na h pali normalnie jakieś 7-8 litra więc jest to trochę dziwne nie?

tttwm - 08-02-2011, 10:19

nom. faktycznie dziwne. W pierwszej kolejności stawiał bym na zabrudzony filtr powietrza. Gdy jedziesz w trasie więcej go trafia przez co apetyt na palowo maleje. Gdy stoisz a filtr jest brudny trafia go mniej i stąd większe spalanie.
idas - 08-02-2011, 10:34

Ja bym sprawdził luz zaworów skoro występuje zależność temperaturowa.
Jogurt - 08-02-2011, 18:38

tak jak idas, ja bym sprawdził przedewszystkim luz zaworowy. filtr powietrza,świece itd kiedy były zmieniane ?
galaaa - 08-02-2011, 21:17

Kolega mial identyczny problem z odpalaniem. jak zgasil to juz nie odpalil. Wymienil aparat zaplonowy i problem zniknal :) byc moze masz ten sam problem??
idas - 09-02-2011, 00:26

galaaa napisał/a:
Kolega mial identyczny problem z odpalaniem. jak zgasil to juz nie odpalil

To chyba nie do końca identyczny problem bo założycielowi tematu bez problemu odpala na zimnym :P :P Najpierw niech sprawdzi zawory - regulacja na gorącej głowicy!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group