To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Mitsubishi Pajero L043

Anonymous - 30-10-2006, 20:44
Temat postu: Mitsubishi Pajero L043
Mam problem ze swoim PAJERKIEM. Jest to 1generacja a dokladnie rocznik 85 z silnikiem turbo disela 2.3. Ostatnio silnik w pajeroku zaczol barac straszne ilosci oleju okolo 1litra na 100km. Niewiem gdzie moze byc przyczyna tego nadmiernego zuzycia. Nie stwierdzilem zadnego widocznego wycieku na zewnatrz silnika. Objawy sa dziwne bo z paleniem nawet na mrozie nie ma wiekszych problemow. Turbo niema jakiegos wielkiego luzu tak ze mysle ze mysle ze to niedzie ani turbo ani kompresja choc co do tego drogiego nie jestem tak calkiem pewien. Przy duzym obciazeniu silnika daje sie zauwazyc niebieskawy dym z wydechu. Spotkal sie kiedys ktos z czyms podobnym?
Hubeeert - 30-10-2006, 21:42

Pier¶cienie?, turbo?, generalnie remont kolegę czeka...
stani78 - 30-10-2006, 21:44
Temat postu: Mitsubihi Pajero
Witam. Miałem swego czasu galanta z takim silnikiem 4D55T miał ponad 500000km przebiegu i podobn± usterke. Silnik ten ma dwie pompy oleju iedna jest napędzana małym paskiem do balansów druga ma napęd bespo¶rednio z wału korbowego i podaje olej na tuleje cylindrowe pod tłoki . Zapieczone lub popękane mog± być pier¶cienie .U mnie po wyjęciu tloków same powypadały,a silnik zapalał w każdych warunkach bez problemu. Oprucz tego brał olej przez turbine.Pier¶cienie w tym silniku s± trapezowe .Kosztowały około350zł komplet. Pozdrawiam
Anonymous - 31-10-2006, 08:51

Przy takim pobieraniu oleju remont jest konieczny, a ci¶nienie jest dobre ponieważ pier¶cienie ci¶nieniowe mog± być dobre a pier¶cienie olejowe puszczaj±. jak będziesz robił remont do kompletny, uszczelniacze itd, bo jak zrobisz druciarstwo to po jakim¶ czasie będzie tosamo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group