Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Pajero L043
Autor Wiadomość
rafalwicher
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2006, 20:44   Mitsubishi Pajero L043

Mam problem ze swoim PAJERKIEM. Jest to 1generacja a dokladnie rocznik 85 z silnikiem turbo disela 2.3. Ostatnio silnik w pajeroku zaczol barac straszne ilosci oleju okolo 1litra na 100km. Niewiem gdzie moze byc przyczyna tego nadmiernego zuzycia. Nie stwierdzilem zadnego widocznego wycieku na zewnatrz silnika. Objawy sa dziwne bo z paleniem nawet na mrozie nie ma wiekszych problemow. Turbo niema jakiegos wielkiego luzu tak ze mysle ze mysle ze to niedzie ani turbo ani kompresja choc co do tego drogiego nie jestem tak calkiem pewien. Przy duzym obciazeniu silnika daje sie zauwazyc niebieskawy dym z wydechu. Spotkal sie kiedys ktos z czyms podobnym?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2006, 21:42   

Pierścienie?, turbo?, generalnie remont kolegę czeka...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 30-10-2006, 21:44   Mitsubihi Pajero

Witam. Miałem swego czasu galanta z takim silnikiem 4D55T miał ponad 500000km przebiegu i podobną usterke. Silnik ten ma dwie pompy oleju iedna jest napędzana małym paskiem do balansów druga ma napęd bespośrednio z wału korbowego i podaje olej na tuleje cylindrowe pod tłoki . Zapieczone lub popękane mogą być pierścienie .U mnie po wyjęciu tloków same powypadały,a silnik zapalał w każdych warunkach bez problemu. Oprucz tego brał olej przez turbine.Pierścienie w tym silniku są trapezowe .Kosztowały około350zł komplet. Pozdrawiam
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2006, 08:51   

Przy takim pobieraniu oleju remont jest konieczny, a ciśnienie jest dobre ponieważ pierścienie ciśnieniowe mogą być dobre a pierścienie olejowe puszczają. jak będziesz robił remont do kompletny, uszczelniacze itd, bo jak zrobisz druciarstwo to po jakimś czasie będzie tosamo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.