To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Magiczny przycisk???

Anonymous - 04-11-2006, 20:29
Temat postu: Magiczny przycisk???
Dobrywieczorynka to all of you...
Pytanie z kategorii - nie znam się i wstyd mi zapytać. W lewych drzwiach obok "góra-dół" el. szyb znajduje się sympatyczny przycisk WDO LOCK - o ile znam angielski i umiem zgadywać może to być Window and Door Opening Lock - chodzi o co innego w sumie - tenże przycisk nie wyraża chęci działania niestety i nie mam pojmy jak go do tego zmusić;-)
Gdyby ktoś miał wiedzę jak to zrobić, bo pewnie nie jest to jakieś mega trudne, to byłbym wdzięczny za info w materii... Z góry silne fenksy.

Hubeeert - 04-11-2006, 20:32

Nie jest to trudne pytanie.
Przycisk ten służy do zablokowania pasażerom możliwości bawienia się elektrycznie sterowanymi szybami - przydatne jak wieziesz dzieci lub dorosłych nie reagujących na prośby o nie opuszczanie szyb ;-) Co do tego dlaczego nie działa - elektryczna częśc service manuala jest dostępna do ściągnięcia - masz tam rozrysowane połaczenia wszelkie ;-)

Anonymous - 04-11-2006, 20:46

Dzięki za podpowiedź - od dłuższej chwili usiłujemy wraz z Manhattan Queen rozpracować gdzie co i jak ( na manual'u ) ale cóż - ułomne my istoty i niestety bez powodzenia - jakieś rysunki, kreski, kropki i inne( a Monia dodaje jeszcze, że co gorsza nie są różowe!!! ) ;-) W
Hubeeert - 04-11-2006, 20:48

A jesteś pewny że to nie działa?

Włącz i spróbuj opuścić szybe po stronie pasażera ;-)

Anonymous - 04-11-2006, 20:51

Hubeeert napisał/a:
A jesteś pewny że to nie działa?

Włącz i spróbuj opuścić szybe po stronie pasażera ;-)

Próbuj opuścić oczywiście ze sterowania z drzwi pasażera (bo od strony kierowcy nadal będzie można opuszczać i podnosić szyby).

Anonymous - 04-11-2006, 20:54