Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:23
Magiczny przycisk???
Autor Wiadomość
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 20:29   Magiczny przycisk???

Dobrywieczorynka to all of you...
Pytanie z kategorii - nie znam się i wstyd mi zapytać. W lewych drzwiach obok "góra-dół" el. szyb znajduje się sympatyczny przycisk WDO LOCK - o ile znam angielski i umiem zgadywać może to być Window and Door Opening Lock - chodzi o co innego w sumie - tenże przycisk nie wyraża chęci działania niestety i nie mam pojmy jak go do tego zmusić;-)
Gdyby ktoś miał wiedzę jak to zrobić, bo pewnie nie jest to jakieś mega trudne, to byłbym wdzięczny za info w materii... Z góry silne fenksy.

Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 04-11-2006, 20:32   

Nie jest to trudne pytanie.
Przycisk ten służy do zablokowania pasażerom możliwości bawienia się elektrycznie sterowanymi szybami - przydatne jak wieziesz dzieci lub dorosłych nie reagujących na prośby o nie opuszczanie szyb ;-) Co do tego dlaczego nie działa - elektryczna częśc service manuala jest dostępna do ściągnięcia - masz tam rozrysowane połaczenia wszelkie ;-)

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...