To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A

Wojciech Bogacz - 14-04-2011, 22:24
Temat postu: Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A
Jak już wziąłem się za doprowadzenie maszyny do możliwe najlepszego stanu to kombinuję też, jak zrobić to w miarę budżetowo a jednocześnie bez szczególnych kompromisów.

Z rzeczy drobnych np. potrzebuję :
- fotel kierowcy (zapewne da się z innych Gali porwać :) )),
- chłodnicę klimatyzacji,
- tylny zderzak
- przedni zderzak
- reflektory przednie

Interesuje mnie konkretnie - co z powyższych nada się do E88A ??

Wszyc - 14-04-2011, 22:47

Wszystko się nada ze zwykłego E5 prócz wydechu, silnika, skrzyni biegów, podłogi i baku paliwa :D :D :D

A fotele to sobie możesz i z EA dorwać albo z Eclipse 3generacji :P

Krzyzak - 15-04-2011, 07:09

hamulce też nie pasują
Wszyc - 15-04-2011, 13:44

Krzyzak napisał/a:
hamulce też nie pasują


Jak nie? jak całe przeszczepisz to pasują hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No ale dobra bez żartów słuszna uwaga :P jeszcze istnieje mit że belka silnika jest inna ale ja tam osobiście nie jestem przekonany :P

mc - 15-04-2011, 21:12

Ja bym z chęcią zaadaptował szufladkę na napoje z amerykańca ale jakoś nie mogę dostać na allegro.
Reflektory przed zakupem sprawdż czy mają regulację wysokości. No i zderzaki były też bez tych dokładek dolnych.

Wojciech Bogacz - 17-04-2011, 11:28

Czyli okazuje się, że "przeszczepić" można całkiem sporo :) Jak będzie okazja to może kupię za grosze jakiegoś zwykłego E5 tak na części :)
davyjohn - 24-05-2011, 01:35

Czy ktoś sprawdzał kompatybilność tylnych części blach w okolicach progów i mocowań wahaczy?
Wszyc - 24-05-2011, 03:14

nie jeden człowiek przeszczepiał do E5 4x4 więc o blachy nie masz co się bać jedyna różnica w blachach to tunel środkowy :P

Tylko zasmucę Cie co do progów :P ciężko będzie o takie w lepszym stanie niż pewnie masz :P no ale można poszukać :P mój blacharz do mojego E5 był zmuszony od początku wszystko samemu z blachy wyginać, profilować i montować itp. bo nie znalazłem egzemplarza z progami w lepszym stanie :P

Jak progi Ci idą opukaj dobrze auto śrubokrętem w okolicach progów oraz zbadaj podłogę nawet w odległości do 15cm od progu na całej długości auta oraz okolice gdzie podłużnice które idę pod podłogą łączą się z podłogą :P Polecam bo potem się może okazać że na szrocie za mało blachy odciąłeś od dawcy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak dobrze postukasz popukasz tu i ówdzie możesz odkryć naprawdę ciekawe "skarby" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

davyjohn - 24-05-2011, 09:54

Auto już zostało gruntownie zbadane specjalnym miernikiem (tak określił śrubokręt mój spec od "metaloplastyki") :)

O przeszczepy pytam, bo zawsze to krótsza i tańsza robota niż gięcie nowej blachy. Podłoga w środku jest zdrowa na szczęście i miejsce wycinki mamy już sprecyzowane.

Wszyc - 24-05-2011, 11:28

To pozostaje trzymać kciuki za to że Ci się uda dawce blach znaleźć :P
Wojciech Bogacz - 24-05-2011, 12:18

Ja tylko mam nadzieję, że uda mi się jeszcze zrobić przed zlotem tą konserwację - co do wycinania okaże się, jak już autko będzie rozmontowane (znowu) bo na razie trzeba je zmontować i zobaczyć jak skrzynia działa.
davyjohn - 07-06-2011, 17:43

Czy układ hamulca postojowego jest taki sam? Przeglądałem katalog części i wychodzi mi, że tak. Ale wiecie, pewności nie mam :)
Frost - 07-06-2011, 23:01

identyczny
davyjohn - 08-06-2011, 11:27

Japaneze twierdzi, że jakieś tam mocowanie minimalnie się różni - ale to nie problem.
Natomiast powiedział, że od EA też będzie pasować.


[ Dodano: 19-06-2011, 21:44 ]
Tak się zastanawiam: rozrząd z pompą - wejdzie od EA5? Wiem, że silniki są odwrotnie umieszczone, ale czy ma to wpływ na kompatybilność?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group