Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-04-2011, 22:24 Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A
|
|
|
Jak już wziąłem się za doprowadzenie maszyny do możliwe najlepszego stanu to kombinuję też, jak zrobić to w miarę budżetowo a jednocześnie bez szczególnych kompromisów.
Z rzeczy drobnych np. potrzebuję :
- fotel kierowcy (zapewne da się z innych Gali porwać )),
- chłodnicę klimatyzacji,
- tylny zderzak
- przedni zderzak
- reflektory przednie
Interesuje mnie konkretnie - co z powyższych nada się do E88A ?? |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-04-2011, 22:47
|
|
|
Wszystko się nada ze zwykłego E5 prócz wydechu, silnika, skrzyni biegów, podłogi i baku paliwa
A fotele to sobie możesz i z EA dorwać albo z Eclipse 3generacji |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-04-2011, 07:09
|
|
|
hamulce też nie pasują |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15-04-2011, 13:44
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | hamulce też nie pasują |
Jak nie? jak całe przeszczepisz to pasują hahaha
No ale dobra bez żartów słuszna uwaga jeszcze istnieje mit że belka silnika jest inna ale ja tam osobiście nie jestem przekonany |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-04-2011, 21:12
|
|
|
Ja bym z chęcią zaadaptował szufladkę na napoje z amerykańca ale jakoś nie mogę dostać na allegro.
Reflektory przed zakupem sprawdż czy mają regulację wysokości. No i zderzaki były też bez tych dokładek dolnych. |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-04-2011, 11:28
|
|
|
Czyli okazuje się, że "przeszczepić" można całkiem sporo Jak będzie okazja to może kupię za grosze jakiegoś zwykłego E5 tak na części |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-05-2011, 01:35
|
|
|
Czy ktoś sprawdzał kompatybilność tylnych części blach w okolicach progów i mocowań wahaczy? |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-05-2011, 03:14
|
|
|
nie jeden człowiek przeszczepiał do E5 4x4 więc o blachy nie masz co się bać jedyna różnica w blachach to tunel środkowy
Tylko zasmucę Cie co do progów ciężko będzie o takie w lepszym stanie niż pewnie masz no ale można poszukać mój blacharz do mojego E5 był zmuszony od początku wszystko samemu z blachy wyginać, profilować i montować itp. bo nie znalazłem egzemplarza z progami w lepszym stanie
Jak progi Ci idą opukaj dobrze auto śrubokrętem w okolicach progów oraz zbadaj podłogę nawet w odległości do 15cm od progu na całej długości auta oraz okolice gdzie podłużnice które idę pod podłogą łączą się z podłogą Polecam bo potem się może okazać że na szrocie za mało blachy odciąłeś od dawcy
Jak dobrze postukasz popukasz tu i ówdzie możesz odkryć naprawdę ciekawe "skarby" |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-05-2011, 09:54
|
|
|
Auto już zostało gruntownie zbadane specjalnym miernikiem (tak określił śrubokręt mój spec od "metaloplastyki")
O przeszczepy pytam, bo zawsze to krótsza i tańsza robota niż gięcie nowej blachy. Podłoga w środku jest zdrowa na szczęście i miejsce wycinki mamy już sprecyzowane. |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-05-2011, 11:28
|
|
|
To pozostaje trzymać kciuki za to że Ci się uda dawce blach znaleźć |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1722 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-05-2011, 12:18
|
|
|
Ja tylko mam nadzieję, że uda mi się jeszcze zrobić przed zlotem tą konserwację - co do wycinania okaże się, jak już autko będzie rozmontowane (znowu) bo na razie trzeba je zmontować i zobaczyć jak skrzynia działa. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-06-2011, 17:43
|
|
|
Czy układ hamulca postojowego jest taki sam? Przeglądałem katalog części i wychodzi mi, że tak. Ale wiecie, pewności nie mam |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 07-06-2011, 23:01
|
|
|
identyczny |
|
|
|
 |
davyjohn
Mitsumaniak
Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-06-2011, 11:27
|
|
|
Japaneze twierdzi, że jakieś tam mocowanie minimalnie się różni - ale to nie problem.
Natomiast powiedział, że od EA też będzie pasować.
[ Dodano: 19-06-2011, 21:44 ]
Tak się zastanawiam: rozrząd z pompą - wejdzie od EA5? Wiem, że silniki są odwrotnie umieszczone, ale czy ma to wpływ na kompatybilność? |
_________________ Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza |
|
|
|
 |
|