Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A
Autor Wiadomość
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-04-2011, 22:24   Co z normalnych Galantów można zaadaptować do E88A

Jak już wziąłem się za doprowadzenie maszyny do możliwe najlepszego stanu to kombinuję też, jak zrobić to w miarę budżetowo a jednocześnie bez szczególnych kompromisów.

Z rzeczy drobnych np. potrzebuję :
- fotel kierowcy (zapewne da się z innych Gali porwać :) )),
- chłodnicę klimatyzacji,
- tylny zderzak
- przedni zderzak
- reflektory przednie

Interesuje mnie konkretnie - co z powyższych nada się do E88A ??
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-04-2011, 22:47   

Wszystko się nada ze zwykłego E5 prócz wydechu, silnika, skrzyni biegów, podłogi i baku paliwa :D :D :D

A fotele to sobie możesz i z EA dorwać albo z Eclipse 3generacji :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-04-2011, 07:09   

hamulce też nie pasują
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-04-2011, 13:44   

Krzyzak napisał/a:
hamulce też nie pasują


Jak nie? jak całe przeszczepisz to pasują hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

No ale dobra bez żartów słuszna uwaga :P jeszcze istnieje mit że belka silnika jest inna ale ja tam osobiście nie jestem przekonany :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-04-2011, 21:12   

Ja bym z chęcią zaadaptował szufladkę na napoje z amerykańca ale jakoś nie mogę dostać na allegro.
Reflektory przed zakupem sprawdż czy mają regulację wysokości. No i zderzaki były też bez tych dokładek dolnych.
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-04-2011, 11:28   

Czyli okazuje się, że "przeszczepić" można całkiem sporo :) Jak będzie okazja to może kupię za grosze jakiegoś zwykłego E5 tak na części :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2011, 01:35   

Czy ktoś sprawdzał kompatybilność tylnych części blach w okolicach progów i mocowań wahaczy?
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2011, 03:14   

nie jeden człowiek przeszczepiał do E5 4x4 więc o blachy nie masz co się bać jedyna różnica w blachach to tunel środkowy :P

Tylko zasmucę Cie co do progów :P ciężko będzie o takie w lepszym stanie niż pewnie masz :P no ale można poszukać :P mój blacharz do mojego E5 był zmuszony od początku wszystko samemu z blachy wyginać, profilować i montować itp. bo nie znalazłem egzemplarza z progami w lepszym stanie :P

Jak progi Ci idą opukaj dobrze auto śrubokrętem w okolicach progów oraz zbadaj podłogę nawet w odległości do 15cm od progu na całej długości auta oraz okolice gdzie podłużnice które idę pod podłogą łączą się z podłogą :P Polecam bo potem się może okazać że na szrocie za mało blachy odciąłeś od dawcy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak dobrze postukasz popukasz tu i ówdzie możesz odkryć naprawdę ciekawe "skarby" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2011, 09:54   

Auto już zostało gruntownie zbadane specjalnym miernikiem (tak określił śrubokręt mój spec od "metaloplastyki") :)

O przeszczepy pytam, bo zawsze to krótsza i tańsza robota niż gięcie nowej blachy. Podłoga w środku jest zdrowa na szczęście i miejsce wycinki mamy już sprecyzowane.
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2011, 11:28   

To pozostaje trzymać kciuki za to że Ci się uda dawce blach znaleźć :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-05-2011, 12:18   

Ja tylko mam nadzieję, że uda mi się jeszcze zrobić przed zlotem tą konserwację - co do wycinania okaże się, jak już autko będzie rozmontowane (znowu) bo na razie trzeba je zmontować i zobaczyć jak skrzynia działa.
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-06-2011, 17:43   

Czy układ hamulca postojowego jest taki sam? Przeglądałem katalog części i wychodzi mi, że tak. Ale wiecie, pewności nie mam :)
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-06-2011, 23:01   

identyczny
 
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-06-2011, 11:27   

Japaneze twierdzi, że jakieś tam mocowanie minimalnie się różni - ale to nie problem.
Natomiast powiedział, że od EA też będzie pasować.


[ Dodano: 19-06-2011, 21:44 ]
Tak się zastanawiam: rozrząd z pompą - wejdzie od EA5? Wiem, że silniki są odwrotnie umieszczone, ale czy ma to wpływ na kompatybilność?
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.