[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem z obrotami..
Anonymous - 09-11-2006, 18:15 Temat postu: Problem z obrotami.. Witam Wszystkich
Ostatnimi czasy cos mi sie dzisiaj z autkiem.. (Mitsybishi Colt 1,5 GLXi) co rusz co innego.. Dwa tygodnie temu jechl jecha i zgasl - wiecej nie odpalil.. Na warsztacie wymieniono mi kable, palec rozdzielacza i swiece.. zaczal jezdzic.. jednak kilka dni temu mialam problemy z odpleniem.. fakt faktem odpalil ale po dlugich probach.. tego samego dnia po kilku godzinach takze odpalil ale dusil sie, gasl i praktycznie wogole nie wchodzil na obroty.. Znowu odstawilam go na warsztat.. Tym razem wymieniono mi filtr powietrza, paliwa i oleju oraz wymieniono olej.. dzisiaj odebralam samochod i dalej jest to samo.. tzn jechac jedzie ale ma chwile ze wogole nie wchodzi na obroty.. juz nie wiem co mam robic.. Czy ktos moze mi powiedziec co jest przyczyna??
ps. chwiel po odpaleniu zapala sie kontrolka komputera i raczej juz nie gasnie - chyba ze w dziure wjade.. i na zimnym silniku ciagle gasnie..)
Krzyzak - 09-11-2006, 21:12
na mojej WWW znajdziesz informacje jak zdiagnozować błędy za pomocą diody za 1 zł, jak je zinterpretować i co naprawić
wstępnie wygląda to na czujnik temperatury i tradycyjnie kondensatory w ECU do wymiany
na pewno jeszcze uda się to wszystko naprawić - byle nie doprowadzić do spalenia procesora w komputerze
Anonymous - 11-11-2006, 19:45
Krzyzak,
mam rzecz nietypową silnik 4g92 96r silnik krok z dwoma czujnikami halla.problem dotyczy wolnych obrotów.regulaja tps, śruba przepustnicy dobrze wyregulowana , swiece ok.pomiar zapłonu oscyloskopem ok.silnik krokowy po wyjęciu kręci w obie strony.Wedłu info-techu między pinami 5,6 napięci powinno byś akumulatora jak również na + czujnika halla jest 4.78, dodatkowo urwały sie przewody przy wtyku a te co zostałysą ponadrywane Aby jeżdził polutowałem.Jest ich 6 szt czarny czerwony biały zielony zielono-czarny niebiesko jakiś.może masz instalacje.Nie będzie to koniec problemów bo jest te 5v.kiedyś spalił sie bezpecznik 14 wg. info-techu od sterowania silnika powinien być 10A a jest 20A.Może ma coś dodatkowo z komputerem.Myśle że jak padła sonda a silnik trzepał to kable sie połamały.
Krzyzak - 15-11-2006, 13:53
Madziu - napisałem Ci wiadomość na pocztę.
I na przyszłość - możesz kontynuować w swoim poprzednim wątku - zachowasz wtedy historię tego, co zostało zrobione czy sprawdzone. Tak jest lepiej.
|
|
|