To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Problem z obrotami..

Anonymous - 09-11-2006, 18:15
Temat postu: Problem z obrotami..
Witam Wszystkich :)
Ostatnimi czasy cos mi sie dzisiaj z autkiem.. (Mitsybishi Colt 1,5 GLXi) co rusz co innego.. Dwa tygodnie temu jechl jecha i zgasl - wiecej nie odpalil.. Na warsztacie wymieniono mi kable, palec rozdzielacza i swiece.. zaczal jezdzic.. jednak kilka dni temu mialam problemy z odpleniem.. fakt faktem odpalil ale po dlugich probach.. tego samego dnia po kilku godzinach takze odpalil ale dusil sie, gasl i praktycznie wogole nie wchodzil na obroty.. :( Znowu odstawilam go na warsztat.. Tym razem wymieniono mi filtr powietrza, paliwa i oleju oraz wymieniono olej.. dzisiaj odebralam samochod i dalej jest to samo.. tzn jechac jedzie ale ma chwile ze wogole nie wchodzi na obroty.. juz nie wiem co mam robic.. :( Czy ktos moze mi powiedziec co jest przyczyna??
ps. chwiel po odpaleniu zapala sie kontrolka komputera i raczej juz nie gasnie - chyba ze w dziure wjade.. i na zimnym silniku ciagle gasnie..)

Krzyzak - 09-11-2006, 21:12

na mojej WWW znajdziesz informacje jak zdiagnozować błędy za pomocą diody za 1 zł, jak je zinterpretować i co naprawić
wstępnie wygląda to na czujnik temperatury i tradycyjnie kondensatory w ECU do wymiany
na pewno jeszcze uda się to wszystko naprawić - byle nie doprowadzić do spalenia procesora w komputerze

Anonymous - 11-11-2006, 19:45

Krzyzak,
mam rzecz nietypową silnik 4g92 96r silnik krok z dwoma czujnikami halla.problem dotyczy wolnych obrotów.regulaja tps, śruba przepustnicy dobrze wyregulowana , swiece ok.pomiar zapłonu oscyloskopem ok.silnik krokowy po wyjęciu kręci w obie strony.Wedłu info-techu między pinami 5,6 napięci powinno byś akumulatora jak również na + czujnika halla jest 4.78, dodatkowo urwały sie przewody przy wtyku a te co zostałysą ponadrywane Aby jeżdził polutowałem.Jest ich 6 szt czarny czerwony biały zielony zielono-czarny niebiesko jakiś.może masz instalacje.Nie będzie to koniec problemów bo jest te 5v.kiedyś spalił sie bezpecznik 14 wg. info-techu od sterowania silnika powinien być 10A a jest 20A.Może ma coś dodatkowo z komputerem.Myśle że jak padła sonda a silnik trzepał to kable sie połamały.

Krzyzak - 15-11-2006, 13:53

Madziu - napisałem Ci wiadomość na pocztę.
I na przyszłość - możesz kontynuować w swoim poprzednim wątku - zachowasz wtedy historię tego, co zostało zrobione czy sprawdzone. Tak jest lepiej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group