Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:19
Problem z obrotami..
Autor Wiadomość
sucha83
[Usunięty]

  Wysłany: 09-11-2006, 18:15   Problem z obrotami..

Witam Wszystkich :)
Ostatnimi czasy cos mi sie dzisiaj z autkiem.. (Mitsybishi Colt 1,5 GLXi) co rusz co innego.. Dwa tygodnie temu jechl jecha i zgasl - wiecej nie odpalil.. Na warsztacie wymieniono mi kable, palec rozdzielacza i swiece.. zaczal jezdzic.. jednak kilka dni temu mialam problemy z odpleniem.. fakt faktem odpalil ale po dlugich probach.. tego samego dnia po kilku godzinach takze odpalil ale dusil sie, gasl i praktycznie wogole nie wchodzil na obroty.. :( Znowu odstawilam go na warsztat.. Tym razem wymieniono mi filtr powietrza, paliwa i oleju oraz wymieniono olej.. dzisiaj odebralam samochod i dalej jest to samo.. tzn jechac jedzie ale ma chwile ze wogole nie wchodzi na obroty.. juz nie wiem co mam robic.. :( Czy ktos moze mi powiedziec co jest przyczyna??
ps. chwiel po odpaleniu zapala sie kontrolka komputera i raczej juz nie gasnie - chyba ze w dziure wjade.. i na zimnym silniku ciagle gasnie..)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24302
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-11-2006, 21:12   

na mojej WWW znajdziesz informacje jak zdiagnozować błędy za pomocą diody za 1 zł, jak je zinterpretować i co naprawić
wstępnie wygląda to na czujnik temperatury i tradycyjnie kondensatory w ECU do wymiany
na pewno jeszcze uda się to wszystko naprawić - byle nie doprowadzić do spalenia procesora w komputerze
 
 
piotr663
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2006, 19:45   

Krzyzak,
mam rzecz nietypową silnik 4g92 96r silnik krok z dwoma czujnikami halla.problem dotyczy wolnych obrotów.regulaja tps, śruba przepustnicy dobrze wyregulowana , swiece ok.pomiar zapłonu oscyloskopem ok.silnik krokowy po wyjęciu kręci w obie strony.Wedłu info-techu między pinami 5,6 napięci powinno byś akumulatora jak również na + czujnika halla jest 4.78, dodatkowo urwały sie przewody przy wtyku a te co zostałysą ponadrywane Aby jeżdził polutowałem.Jest ich 6 szt czarny czerwony biały zielony zielono-czarny niebiesko jakiś.może masz instalacje.Nie będzie to koniec problemów bo jest te 5v.kiedyś spalił sie bezpecznik 14 wg. info-techu od sterowania silnika powinien być 10A a jest 20A.Może ma coś dodatkowo z komputerem.Myśle że jak padła sonda a silnik trzepał to kable sie połamały.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24302
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2006, 13:53   

Madziu - napisałem Ci wiadomość na pocztę.
I na przyszłość - możesz kontynuować w swoim poprzednim wątku - zachowasz wtedy historię tego, co zostało zrobione czy sprawdzone. Tak jest lepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.