Carisma - Techniczne - [Cari 1.9TD] Pomocy obroty
Sheik91 - 04-05-2011, 19:12 Temat postu: [Cari 1.9TD] Pomocy obroty Witam wszystkich Mitsumaniaków. Mam problem co do mej Carinki, Jak zagrzeje silnik to na jałowym biegu rosna mi obroty od okolo 1100, a gdy wyłaczę światła to do około 1300/1400, nie wiem do czego. A co najgorsze czasem zdarza się ze wariują mocno bo podskoczą do 2500 i opadną a z rury pójdzie czarna chmura . Mam Carisme 1,9 TD rocznik 1997. Proszę o poradę
pawelsonx - 04-05-2011, 21:21
zapowietrza się pompa
Sheik91 - 04-05-2011, 22:54
A co polecasz kolego zrobić z tym? jak to można zrobić?
Kleszczak - 15-05-2011, 15:04
zapowietrza się ale też może być lewe powietrze do pompy. załóż wężyk bezbarwny przed pompą na przewodzie i będziesz widział czy idą bąbelki z powietrzem razem z ropą.
Sheik91 - 17-05-2011, 21:31
kurcze tylko właśnie byłem dziś u mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi. Jeden powiedział że może dostawać za duża dawkę paliwa. co o tym myślicie??
Anonymous - 18-05-2011, 07:01
sprawdź wężyk od LDA czy nie ma tam ropki, jest tego mnóstwo na forum, szukaj. Pozdro
pawelsonx - 18-05-2011, 11:01
Jak nie cieknie z pompy i nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. To sprawć turbo booster (LDA) czy nie puszcza paliwa w strone kolektora.
Potem spinacz biurowy w rękę i wy-mrugaj błędy opis w FAQ następnie miernik i pomiar czujników. I odsłuch zaworu w czasie grzania świec czy cyka na pompie.
Co do mechaników to natknąłeś się na stado baranów (brakowało tylko bee) gdzie takich hodują.
Kleszczak - 20-05-2011, 22:14
dlatego wszystko staram się robić sam.
Sheik91 - 23-05-2011, 22:13
Wyskoczyły mi błędy numer 12 i 17 , pomóżcie
pawelsonx - 23-05-2011, 23:07
Sheik91 - 24-05-2011, 22:14
sprawdziłem wedle dorady czujniki i czujnik położenia dźwigni nie ma wogóle rezystancji , jakby nie działał wogóle. Nie ma jej miedzy żadnym z pinów. Co mogę zrobić???
Kleszczak - 25-05-2011, 20:28
kupić używkę bo nowy sporo kosztuje. Albo jeszcze dobrze sprawdzić.
Pasuje z innych aut z taką pompą czyli fordy, renówki
Anonymous - 26-05-2011, 13:38
a odepnij go w cholerę, on tylko obsługuje EGR, poza świecącą się kontrolką tylko sam pożytek dla motoru. Pozdro
Sheik91 - 28-05-2011, 15:28
Chyba znalazłem koledzy przyczynę. Śruba od odpowietrzenia na pompie(taka z cyckiem ) pociła się więc ją wymieniłem i na chwilę obecną jest ok:) ale znalazłem coś nowego:( mam olej w układzie chłodzącym i ten płyn się pieni w dodatku jest tak duże ciśnienie. co robić pomocy
pawelsonx - 28-05-2011, 15:43
jak olej w obiegu to uszczelka pod głowicą do wymiany.
[ Dodano: 28-05-2011, 15:47 ]
I tu następny problem bo mało mechaników którzy to potrafią zrobić dobrze i tanio dodatkowo dochodzi po całej operacji sprawdzenie kąta wtrysku Sheik91 napisał/a: | mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi |
|
|
|